LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forum meeting

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door trudy »

Ook net terug.

Prachtig stadje Delft, mooie kerken, antiekmarkt, prachtig weer, niet te warm. Prettig gezelschap en leuk sommige mensen van het forum face to face te hebben gezien.

Bedankt voor jullie aangename gezelschap.

Voor herhaling vatbaar.

Groetjes, trudy

Marja3
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 jul 2005 14:22

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Marja3 »

Hoi, allemaal,

het was inderdaad erg gezellig en een groot saamhorigheidsgevoel.
Gezellige club van ik denk ongeveer 13 tot 15 personen,
We hebben gesproken over
het tros radar forum, de trollen en de agressie, de omvang van het forum enz.

We hebben gesproken over Rechter Strengers die dus financiële belangen heeft in een (familie?) advocaten kantoor, welke Dexia als klant heeft,

De plannen van een forum via www.platformaandelenlease.nl enz.
We hebben in een zeer prettig informele zin met elkaar gesproken.
Allemaal staan we voor dezelfde zaak, we hebben gesproken over de advocatuur in Ned.

We hebben het verhaal gehoord over het uitzetten van de vertegenwoordigers Piet en Dhr. Blok van Pal. bij de persconferentie In NIeuwpoort van St. Leaseverlies/eagalease.
Een belachelijke zaak natuurlijk dat dit is gebeurd!

Verder natuurlijk bij elkaar informeren hoe de zaken er individueel juridisch voorstaan, de aard van de contracten, de restsschulden, enz.

Uiteraard hebben we ook gezellig over allerlei andere dagelijkse ook leuke en wat persoonlijke dingen uitgewisseld in een onderlinge zeer prettige sfeer, allemaal erg stijdvaardig en vastberaden!
Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

Met vriendelijke groet,
Marja3

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door anne_ »

Ik kan het bovenstaande alleen maar bevestigen, gezellig en een goede sfeer. En zeker aan te bevelen in meerdere delen van het land.

Gr. Anne.

Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Margriet »

Uiteraard sluit ik me daar ook bij aan,het is goed om ook eens een gezicht achter een naam te zien.
Verder heeft Marja 3 het goed verwoord ,voor herhaling vatbaar hopelijk met meerdere en mischien dan ook al een goede afloop voor velen in deze aandelenleaseproblematiek!!!!
Vecht voor je recht !
Groeten en bedankt van Margriet .

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik ben zoals gewoonlijk weer de laatste.
Wij, Wouter en ik hebben het bijeen zijn van middag ervaren als een warm bad. Woest en Marja 3 hebben prima verwoord wat er is besproken.

Laat ik het dan eens hebben over de warmte. Wij kwamen ook weer aan als laatste natuurlijk. Hoewel we wel op tijd thuis waren vertrokken, kwamen we uit bij een parkeer platform, alleen voor vergunninghouders.

Ja dat hebben wij weer. zoeken 15 min verder ja hier kunnen we parkeren.
20 min te laat.
Anne staat ons op te wachten Wout, en Anne wil ik toch niet te lang het verkeer laten regelen tot wij eindelijk de beestenmarkt op komen wandelen.

Het ging allemaal goed hoor, na een omhelzing met onze vriedin konden we op het terras van de buren van de pieper, onze vrienden ontwaren. Vrienden ja, want zo voelde het meteen.
Het waren de buren van de pieper, ene kobus of zo, omdat de pieper, pas om 1 uur open ging.

Ja Anne of gooi ik nu weer dingen door elkaar? Het gekke was In m'n hoofd had ik zoiets van, eens proberen de juiste gezichten bij de juiste namen proberen te voegen.

Je wilt het geloven of niet.

Piet en Anne en haar Lammie kende ik natuurlijk. Maar toen ik met ieder persoonlijk kennis maakte was het echt een feest van herkenning.

Hoi Ik ben Ad, en dacht, jij bent vast Trudy. En ja hoor Ik ben Trudy. en zo ging dat met allemaal, Behalve bij Woest heb ik even getwijfeld.
Ik had me haar iets dichter bij mijn leeftijd, geschat, (vanwege haar wijsheid hahaha) Maar die bleek een stuk jonger. Jammer genoeg hebben we vanwege onze zitplaatsen, niet zoveel contact gehad, maar dat komt vast een volgende keer.

En dan was daar Kor. Ja mensen dat is precies de man zoals hij hier op dit forum overkomt geweldig, wat een integere lieverd iemand waar je wat aan hebt en op aan kunt.

Een knul uit de glazen stad die op z.n 19de jaar, nou ja ik zal het uit respect voor zijn privacy er verder niet over hebben. Maar zo'n jonge knul die zijn leven moet beginnen, met een enorme restschuld, en de juridische hulp heeft, waar je dan zo je vraagtekens bij zet. die hem al een kapitaaltje hebben gekost, en nog niks verder hebben geholpen. wat moet je hem adviseren?

Dan was er 'n man die het forum volgde, maar nog nooit iets zelf had geschreven, met een zeer gefundeerde mening over het hele gebeuren.
De heer Blok Chris G ja ja waar ik zoveel aan te danken heb, door al zijn bijdragen. Marja 3, Magriet en haar man, waar we ook nog iets gemeenschappelijks uit het verleden mee wisselden.

Ja en dan natuurlijk Piet.
Ik kan niet anders zeggen dan dat hij op mij een grote indruk heeft gemaakt. Piet is echt de juiste man op de juiste plaats. Helaas voor alle trollen en tegenstanders. Piet heeft charisma en is ongeloofelijk integer.
Het enige waar ik een beetje bang voor ben is, dat hij zich alle ellende van mensen die hem contacten teveel aantrekt, en daardoor afin. U snapt het.

Dus Piet neem af en toe de hoognodige afstand!!!
Wie ben ik in godsnaam.
Nou ja inmiddels een beetje dronken, met een enorm goed gevoel.

Liefs allemaal.

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door leeuwen »

Wat vind ik het jammer dat ik er niet bij geweest ben!!! Ik zou met Trudy komen maar was zo ontzettend moe dat ik het niet op kon brengen. Maar wie weet krijg ik ooit nog een herkansing! Ik woon in Egmond en er zijn heel gezellige strandtenten hier en.........de zomer is nog niet voorbij al lijkt het daar wel op.
Groet van Ineke

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ineke, Egmond aan Zee of Egmond Binnen?
Wij zijn vorig jaar nog in het Golf Hotel geweest.
Egmons aan Zee is een mooie plaats.

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door leeuwen »

Janneke, ik woon in Egmond a/d Hoef. Ongeveer 3 km van het strand. De toeristen weten amper dat dit dorp bestaat, dus lekker rustig. We wonen hier nu zo'n 9 jaar en ik wil hier nooit meer weg. We hebben daarvoor 23 jaar in Zeist gewoond, ook mooi maar ik heb daar nooit de zon zien op- of ondergaan en dat is hier prachtig! Bovendien zijn de mensen hier veel leuker dan in Zeist, heel direct maar daar hou ik wel van.
Ineke

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door JH »

Is het niet zo dat face to face benadering, de mens achter iedere alias, nog altijd veel beter werkt dan thuis vanachter de pc.
Het idee van een forummeeting had eigenlijk twee jaar geleden moeten opborrelen, misschien dat dit een hoop misverstanden en ergernissen over elkaar had kunnen voorkomen.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door JH »

JH, leuk dat je er dan zowel vrijdagavond als gisteren was Volgende meeting op jouw initiatief dus?!
pipa, ik vind het jammer dat ik zaterdag niet aanwezig kon zijn. Familieomstandigheden komen helaas op een onvoorzien tijdstip. En dan moeten reeds gemaakte plannen gewijzigd worden.

Niemand van de forumbezoekers zit te wachten op mijn initiatief om een forummeeting te organiseren, ik ben en blijf in hun ogen helaas degene die samenheult met de vijand. (dexiaan, troll )

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door JH »

Ja pipa dat zijn mijn woorden en wellicht had dat idee twee jaar eerder moeten komen. Helaas is het nu te laat :cry:
Wat is er mis mee met mijn mening naar aanleiding van je vraag aan Idaho ??

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Idaho »

Er zit niks achter Pipa, het is precies zoals het er staat, face to face werkt gewoon veel beter dan, zeg maar anoniem vanachter de pc.

Ik denk dat indien de pc in het geval van dit forum door een wekelijkse meeting zou vervangen zijn er lang niet zoveel achterdocht, haat en nijd zou zijn.

Uiteraard geen haalbare kaart, maar dat bedoelde ik met "face to face".

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Kor S »

mogge bijna middag loes.
door dat topic, poll wreken van ;rechters; is verwijdert?
en ik daardoor een eventueel antwoord van je heb gemist.
hier maar even ,
het was leuk he ,last zaterdag, maar w.v 3 noch geen adresses,
bij ,n volgende keer dan maar.if it is oke with you.
verder hoop ik dat de 3e overlegronde er snel komt. die de proffessor
voorstelt.dan ook face to face met een delegatie van ;diehards ;erbij.
h.g .kor

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door woest »

Ja, Kor, dat was een hartstikke goed idee van je en het was erg gezellig. :wink:

De topic is verwijderd, naar ik aanneem omdat er in de poll van henk geluk een naam werd genoemd; beter dit soort dingen algemeen houden, dan kan er toch over het onderwerp nagedacht worden en van gedachten gewisseld.

Een democratie is zo sterk als de mate van openbaarheid die zij aankan. Dat blijft voor mij staan.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Kor S »

zeer zeker ,loes , maar hoe kom je daar aan?
een sterke[re] demoncratie.? man en paard noemen?
de mate van......openbaarheid.
minister zalm ik volg het aandelenlease gebeuren,.....onzichtbaar.

over naar topic rechters houden deur open. :arrow: :arrow:
Laatst gewijzigd door Kor S op 01 aug 2005 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten