LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPNIEUW UITSTEL...........

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
studex
Berichten: 185
Lid geworden op: 09 jul 2004 19:35

OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door studex »

Gisteren kreeg ik te horen van mijn advocaat dat dexia WEER uitstel heeft gevraagd aan de rechter en deze keer tot december 2005!!
Dit is te gek voor woorden,dexia moet gewoon over de brug komen en deze zaak afhandelen...klaar en zet er een dikke punt achter.

M. vr. Groeten

Studex.

( voor de meeste mensen die straks op vakantie gaan, wens ik hen een fijne vakantie toe ! )

liboria
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jun 2004 20:30

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door liboria »

VACANTIE?? wAT IS DAT?

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door cornelis »

Hallo, studex mijn zaak is ook uitgrseld tot dec 2005,de hoge heren proberen ons op deze manier murv te maken maar dat gaat niet lukken.

Hoi, liboria.
Vakantie dat is dat gene wat we wel eens deden voordat we werden bestolen door de bank en consorten

Ed23
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 apr 2005 23:13

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door Ed23 »

Ook bij mij bericht van advocaat dat zaak pas dient in dec 2005.
Misschien praten we over dezelfde zaak (groepszaak)
Raar is wel dat in de brief stond dat er evt. versneld een zaak komt maar dat dit extra kosten meebrengt :cry:
Hoezo extra kosten Dexia vraagt uitstel ik niet :!:

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,

Ik heb die brief vandaag ook gehad,bedoelen ze daarmee dat als de rechtzaak in dec. is dat er dan misschien een uitspraak van de hoge raad is dan scheelt het ons een proces???????????????????????


groetjes yvonne

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Allemaal in een groep van Ton?
Ook wij kregen vandaag een brief van de advocaat, uitstel tot 5 december.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geplaatst op 27 Mei 2005 18:18 door yvonne s


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Ik heb die brief vandaag ook gehad,bedoelen ze daarmee dat als de rechtzaak in dec. is dat er dan misschien een uitspraak van de hoge raad is dan scheelt het ons een proces???????????????????????


groetjes yvonne
precies de kantonrechters in Amsterdam hadden dit reeds in een eerder stadium besloten, eerst uitspraken v.d. hoge raad daarna verder,
allemaal beslissingen in het voordeel van de slachtoffers, Dexia weigerde sproncassatie, nu leggen de rechtbanken het gewoon op, eerst uitspraken van hogere rechtbanken, het scheelt de slachtoffers in iedere geval veel geld, Dexia zal nu vast wel net gaan doen alsof zij dit zo willen, het besluit lag er echter al,

Ton :wink:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door pluutje »

Allemaal in een groep van Ton?
Ook wij kregen vandaag een brief van de advocaat, uitstel tot 5 december.
Idem, maar dan gisteren :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Mijn brief moest helemaal naar het oosten verstuurd worden, doet er dus langer over. :wink: :D

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door pluutje »

De postbode moest voor 'een' brief in zijn uppie naar Janneke 8) :lol: :wink:

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,

Ton jij legt het weer prima uit.
wachten tot na die uitspraak is misschien wel verstandiger .
We zijn al zo lang bezig, dat kan er ook nog wel bij niet??


groetjes yvonne s

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door leeuwen »

Kijk, dat bedoelde ik nou. Ik ben ook voor uitstel en weet je waarom? Stel, de kantonrechter beslist in al zijn wijsheid dat ik mijn zaak heb gewonnen en dan? Dan gaat Dexia in Hoger Beroep en kost het mij weer klauwen met geld aan advocaatkosten. In eerste instantie is het dus hiep, hiep, hoera en daarna weer een boel stress want in het HB moet je 'in persoon' voorkomen en dat geeft ook weer veel stress, ben je dus nog steeds niet van die rotbank af! Nee, laat me maar wachten, ben er inmiddels aan gewend, dus een jaar meer of minder maakt me ook niet meer uit. Laat eerst de Hoge Raad maar uitspraak doen, dan weten we echt waar we aan toe zijn, zal voor ons allemaal een geweldige opluchting zijn want we gaan natuurlijk winnen!!!! Laten we dat voorop stellen.
Groetjes en voor iedereen een fijn weekend zonder stress als dat mogelijk is.
Ineke

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door Piet »

Dexia weigert sprongcassatie, dus zal er eerst een arrest (uitspraak) moeten komen van een Hof en daarna kan Dexia pas in cassatie gaan.
Er zijn slechts twee uitspraken over aandelenlease waarin een Gerechtshof heeft gevonnist.
Dat zijn de twee zaken van het Gerechtshof in Den Bosch.
Voor de rest lopen er geen hoger beroepen bij Gerechtshoven die op de rol staan voor dit jaar, dus kan er ook geen cassatie worden ingesteld.
Oftewel, we zitten allemaal te wachten op iets wat in de komende tijd niet komt!.
Er zal eerst iemand in cassatie moeten gaan eer een zaak bij de hoge Raad komt en er is nog steeds niemand in cassatie gegaan.

Dus waar wachten we met z'n allen op........een arrest (uitspraak) in een hoger beroep zaak en die komt pas volgend jaar en daarna moet Dexia eerst nog in cassatie gaan en eer deze zaak dan op uitspraak komt zijn we weer een jaar verder.
En daarna pas gaan procederen?
En denk je dat de juridische afdeling van Dexia (want meer is er niet meer) dan nog in Nederland zit?

Mijn advies is om dit alles niet af te wachten, of je gaat akkoord met de schikking van Dexia of ga nu procederen, stop in overleg met de advocaat met betalen en vorder je geld terug.

Succes en groeten,
Piet

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,

Ik dacht dat die uitspraak rond de zomer zou komen?????
Wat is nu wijsheid??????????????????????????????????

groetjes yvonne s

Gast

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Mei 2005 20:35 door leeuwen


--------------------------------------------------------------------------------

want in het HB moet je 'in persoon' voorkomen en dat geeft ook weer veel stress, ben je dus nog steeds niet van die rotbank af!

Echt waar? Mijn hogerberoepszaak vind pas plaats in maart 2006, nou dat is lekker, dan mag ik een lange reis maken naar Arnhem.
Nou ja, wat moet dat moet.

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door leeuwen »

Dat je 'in persoon' voor moet komen bij een Hoger Beroep wist ik ook niet maar heb dat gelezen op dit forum. Ik schrok daar ook van maar kan me dit wel indenken. Eerlijk gezegd had ik al eerder verwacht 'in persoon' te moeten verschijnen, zelfs bij de kantonrechter maar mijn advocaat heeft me verzekerd dat dit niet zal gebeuren, alles wordt schriftelijk afgedaan.
Groetjes,
Ineke

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,

van het verhaal van Piet word ik echt niet vrolijk.

groetjes yvonne s

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door leeuwen »

Nee Yvonne S, ik ook niet maar het is wel de realiteit zoals Piet het zegt. In mijn geval ben ik gedagvaard door Dexia en dat loopt nu al meer dan 15 maanden en nog steeds geen uitspraak. Waar Piet op doelt is dat mensen die (nog) niet zijn gedagvaard, zelf het initiatief moeten nemen en Dexia voor de rechter slepen, dat is dus iets anders en daar heeft Piet gelijk in. Blijf niet afwachten maar neem zelf de stap naar de rechter.
Groetjes, Ineke

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,

Wij zijn al ruim een jaar bezig in groepsverband via Ton.

groetjes yvonne s

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: OPNIEUW UITSTEL...........

Ongelezen bericht door JH »

yvonne s, lees deze topics eens na de uitspraak van alkmaar, misschien wordt het dan wat duidelijker.
Wellicht voor een ieder van belang, die doorgaat:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=29893
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=30084
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=30039

Gesloten