LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Leaseverlies . . .

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Stichting Leaseverlies . . .

Ongelezen bericht door learner »

Van die 45 euro lag ik echt niet wakker, TOEN . . . :)

TOEN . . . leek SLV mijn enige houvast . . . :(


En dat dachten TOEN duizenden met mij . . . :shock: :shock: :shock:


Mijzelf aanmelden bij de Stichting Leaseverlies is, destijds in een wanhopige opwelling, echter een van de grootste missers geweest die ik gemaakt heb . . . :evil:

Niet slechts, omdat zij niet goed doet/deed wat ik wil . . .

Daar alleen zou ik dan nog over heen kunnen stappen . . .
:roll:

Maar nee . . .

Integendeel . . .

Zij WERKT NU ZELFS IN MIJN NADEEL . . .
:twisted:
Zij WERKT TEGEN MIJ . . . :twisted:

WANT de hele wereld denkt nu, dat zij mij vertegenwoordigt en VOOR mij werkt . . . :?: :?: :?:

NIETS IS MINDER WAAR . . . :!::!::!:

SLV vertegenwoordigt mij niet, zij verraadt mij . . . :o

En ik lijk machteloos om dit eenvoudig kenbaar te kunnen maken . . . :cry:


En zo zijn er NU duizenden met mij . . . :shock: :shock: :shock:


Maar ja, wat wil/moet je eigenlijk ook met individuen die niet eens met je durven communiceren . . .

' w a t j e s ' . . . ! :oops:

Geef mij maar de 'toegewijden' en laten we hen bijstaan waar we kunnen . . .


Zij diezelfde duizenden dan nu ook met mij . . . :?: :?: :?:


Waar bent u eigenlijk toch allemaal . . . ?

Of wacht u liever af . . . ?



OK, het is voor mij belangrijk genoeg en het is me, hoe moeilijk ook, toch nog gelukt . . .


Ik ben ook een enkeling van al die duizenden . . .


En gelukkig kan ik aanstaande woensdag wellicht zelf nog iets doen. Gelukkig wel . . . Blij dat ik zelf dan toch nog een beetje 'vrij' kan zijn . . . Dat wel . . . :lol:

Ik ga wel eerst werken die dag, maar ik zal er ook bij zijn . . . ! :P


Ook een van die duizenden . . .


mvg, learner . . . :wink:

16again
Berichten: 16141
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Stichting Leaseverlies . . .

Ongelezen bericht door 16again »

Ik mis bij de SLV enquete de NEE - NEE optie.
Nee tegen het schikkingsvoorstel
Nee tegen verder doorprocederen door SLV tegen Dexia (en ook contributie terug).

Op grond van de inspanningen van SLV is het een goed voorstel, die schikking. SLV heeft namelijk alleen een enkele rechtszaak gevoerd en op knullige wijze verloren.
SLV adviseerde iedereen om netjes Dexia te blijven betalen (onder protest). Als iedereen dit gedaan had lag er nu geen schikkingsvoorstel!

Gelukkig waren er anderen die wel strijdbaar waren, dit advies in de wind sloegen, stopten met betalen of zelf een rechtzaak aanspanden. De uitspraken van de rechters werden steeds duidelijker in het voordeel van de lessees.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Stichting Leaseverlies . . .

Ongelezen bericht door trudy »

OVER HET SCHIKKINGSVOORSTEL:
Mijn contract is recent afgelopen met een restschuld, ik heb hiervoor een eindafrekening ontvangen. Moet ik nu de volledige restschuld voldoen of mag ik zelf een deel inhouden op mijn betaling?

antwoord van SLV:

U dient het volledige bedrag dat op uw eindafrekening staat nu te voldoen. Indien de meerderheid van de respondenten de schikking accepteert zal op verzoek, indien u daar volgens de regeling recht op hebt, het u toekomende deel worden teruggestort door Dexia.
het u toekomende deel worden teruggestort door Dexia.

Maar hou er wel rekening mee dat Dexia gaat zoeken of er geen reden is om geen geld terug te storten, b.v. niet voldoen aan vernietigingstermijn eegalease, evt. winst uit vorige contracten (waarvan jij het geld misschien weer helemaal in het nieuwe contract gestoken hebt, maar dat zit weer in je inleg en daarvan krijg je sowieso niets terug) en ik ben ervan overtuigd dat ze nog wel meer dingen uit de hoed toveren zodat jij je geld niet meer terugkrijgt of minder dan waar jij op rekent en ga dan maar weer eens procederen..........

Ik vertrouw deze bank niet meer.........

Maar goed, dit is dus het advies van onze belangenbehartiger, de Stichting Leaseverlies en ik ga er vanuit dat dit allemaal door Bruneel bedongen is, anders geen schikking.......Bruneel maakt hier de dienst uit en niet de SLV. Ik heb ook zo het vermoeden dat de SLV het liefst zo snel mogelijk van ons verlost is. Dit proces was ook een maatje te groot.

En wat als de meerderheid tegen stemt? (wat ik niet geloof; wie controleert dit?) Moet je dan gaan procederen om die restschuld die je keurig betaald hebt weer terug te krijgen?

Dit zaakje stinkt toch aan alle kanten?

DEXIA, DE BANK VAN LIST EN BEDROG ! ! !

dootjeblauw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2003 11:29

Re: Stichting Leaseverlies . . .

Ongelezen bericht door dootjeblauw »

ondanks 2 mails stuur mij leaseverlies/eegalease geen enquete over de schikking duisenberg/dexia. Zij negeren bot je vragen gewoon...
wat doet leaseverlies eigenlijk??

Gesloten