LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] antwoordkaart leaseverlies

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door pallu »

Uw nee kaart al opgestuurd?

Hebt u ook in de gaten dat daardoor onze gegevens voor meerdere personen zichtbaar en beschikbaar worden?

Voorzijde het adres.

achterzijde onze gegevens met ons bank/giro rekening nummer voor iedereen die de kaart door handen krijgt bruikbaar.

Uit voorzorg mijn advies,: doe hem in een envelop.
een antwoordnummerweergave is postzegelvrij.

Janny

heb ik ook gedaan en natuurlijk NEE

pallu

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Elias »

Janny en Pallu,

Heb ik ook gedaan.
Bovendien toch maar een kopie van de kaart met NEE gemaakt om te bewaren.

Je weet het maar nooit met deze galo's.

Groet,
Elias.

Isaja
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2003 21:42

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Isaja »

Ik stem ook nee!!!!

dootjeblauw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2003 11:29

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door dootjeblauw »

ingeschreven bij leaseverlies en eegalease en geen kaart of brief ontvangen en die mensen reageren niet eens, nooit trouwens..
moest jij je rest"schuld" aflossen bij dexia om van de regeling duisenberg te kunnen profiteren? en wat als jij niet kan aflossen?? Leaseverlies/eegalease moesten ons toch verdedigen of niet, ik begrijp het helemaal niet meer

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Dubio »

Ik heb vanmorgen dus een kaart met een N E E stem op de post gedaan naar SLV en straks ga ik weer T E G E N Eropa stemmen.
Wat voor continent is dat?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dubio ga je schoolgeld maar weer ophalen.
Of ben je nooit verder gekomen dan de lagere school?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door pluutje »

Janneke,

De kleinzielige Dubio stoort zich aan het feit dat er 'eropa' staat!

:wink:

Sab
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mei 2005 15:05

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Sab »

Hallo Allemaal,
P.B. als je instemt met het voorstel dan wordt de bijdrage aan LV en EL
ook teruggestort. Dus ook al is er een minderheid die het met de schikking eens is, dan gaat de schikking voor hen door.
.

Ik denk niet dat dit het geval is hoor. Dit onderstaande stukje komt van de Leaseverlies site:

De meerderheid van de uitgebrachte stemmen bepaalt namelijk of de Regeling tot in detail wordt uitgewerkt. Indien de meerderheid “ja” antwoordt, zullen de collectieve acties worden gestopt. Antwoordt de meerderheid “neen”, dan zullen de Stichtingen doorprocederen en is deze Regeling van tafel. Aangeslotenen die de stemkaart niet of niet correct ingevuld terugsturen, worden niet meegeteld!


Groetjes Sab

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door JH »

Het zal er uiteindelijk wel op neer komen dat diegenen die instemmen met het schikkingsvoorstel uiteindelijk - net als bij de schikking van Leaseleed - hun geld terugkrijgen.

WL
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 jan 2005 23:00

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door WL »

ik stem NEE

volgens mij lachen die gasten van dexia zich dood, als al bij hun 1e t beste voorstelletje wordt toegestemd!!!! hahahaha denken ze dan we hoeven geneens diep te gaan om die sukkels tevreden te stellen! komen wij er ff mooi van af!!

jan herman
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2005 01:50

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door jan herman »

Degene die nee stemmen krijgen het deksel op de neus zeker weten!!
Het beste is om ja te stemmen,incasseren en het hele zooitje in de open haard te gooien.
U denkt toch niet dat de stichtingen nog doorgaan na dit voorstel van Dexia/Duisenberg/Stichting lvl etc. ze hebben nog wel iets anders te doen hoor!!
Dus stem Ja. De nee stemmers krijgen uiteindelijk niets!

gr Hans

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door trudy »

Dus stem Ja. De nee stemmers krijgen uiteindelijk niets!
Grappenmaker :lol:

De laatste eegaleaseprocedure gelezen?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 25 Mei 2005 22:57 door geengeluk


--------------------------------------------------------------------------------

Julika gefeliciteerd ik had mijn zaak ook gewonnen en het geld teruggekregen van Dexia. Het staat op een spaarrekening en ik had het geld bijna uitgegeven !!

Ik ben ook eegaleaser en de WCK speelde ook een rol in het vonnis. Ik wil je feestvreugde niet bederven maar wel een advies geven en dat is, geef het geld niet uit, want bij mij en in 15 andere gevallen, aldus mijn advocaat, heeft Dexia op de valreep hoger beroep aangetekend.

Mijn vonnis was hoera op 9 februari jl en op 9 mei ontving ik het bericht van hoger beroep.

Dus weer kosten maken voor een advocaat, het hoger beroep vindt plaats op 19 januari 2006 alleen moet je dan in persoon voor het hof komen.

Nogmaals dit is de realiteit !!

Groetjes en succes.

Piet is op de hoogte daarom snap ik zijn reaktie wel gefeliciteerd maar hou er rekening mee, dat Dexia zich pas gewonnen geeft als er een uitspraak is van de Hoge Raad, dat het huurkoop is.
Helaas, deze posting heeft geengeluk geplaatst op de uitspraak Alkmaar van Julika. http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=30084
Mogelijk gevolg Dexia reageert over een maand of 2 met een vervolg bij de Hoge Raad :cry:

Vraag me af of je met een relatief lage restschuld en inleg dus toch niet beter JA kunt zeggen tegen het schikkingsvoorstel :shock:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Wanneer je eegaleaser bent is het m.i. altijd beter om de door Dexia zo gewilde uitspraak van de HR af te wachten. Tenzij er zwaarwegend psychische of financiële omstandigheden zijn, die je dwingen de andere weg te kiezen.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door impact »

Hakken in het zand en je niet laten intimideren door Dexia is in dit geval een betere taktiek, lijkt mij. Als Dexia je al het geld heeft overgemaakt blijf je daar rustig op zitten. Het is geenszins zeker dat de boevenbank het hoger beroep ook doorzet en als dat zo blijkt te zijn, eis je in reconventie een fiks bedrag aan schade en smartengeld voor psychische beschadiging. Een medische expertise is niet zo moeilijk te krijgen!

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Wat belangrijk is de uitspraak van het Hof in Den Bosch. Uitspraak eegalease is huurkoop. Geen idee of Dexia de moed heeft om ook tegen deze uitspraak in hoger beroep te gaan.

Misschien op de valreep daarom wordt alles uitgesteld, om zo veel mogelijk mensen te dwingen akkoord te gaan met hun voorstel etc.

Het is te gemeen voor woorden !! Maar ik probeer duidelijk te maken dat een uitspraak van een kantonrechter niets voorstelt.

Impact dat is enigszins juist maar je moet wel financiële middelen hebben.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Het is slepen van Dexia..wanneer ze geen hoger beroep aantekenen in huurkoop/eegalease zaken geven ze zich min of meer gewonnen. Binnen het kader van hun standpunt bij de bemiddeling zou dat niet slim zijn van ze, dus ze moeten wel! Misschien willen ze het zelf in veel zaken niet, dat hoger beroep aantekenen. Het is een soort van imago kwestie nu! Pech voor degenen die daar nu mee geconfronteerd worden omdat ze een van de eersten waren die gedagvaard werden. Degenen die dexia in een relatief vroeg stadium gedagvaard hebben staan in Amsterdam op de slaaprol...tot de HR uitspraak heeft gedaan. Dat scheelt toch weer in de kosten, hoe frustrerend ook!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door JH »

een fiks bedrag aan schade en smartengeld voor psychische beschadiging. Een medische expertise is niet zo moeilijk te krijgen!
Ik heb sterk mijn twijfels of dit wel haalbaar is. Ik ben bang dat daarvoor al te veel onnodige schade is geweest zowel materieel als immaterieel. :cry:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ja denk ik ook! Na bemiddeling en uitspraak HR inzake huurkoop houdt het op denk ik! Dan werken rechters niet meer mee vrees ik! Hoop dat ik dat verkeerd zie.

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

JH je hebt gelijk schadevergoeding dat krijgt niemand.

Gesloten