LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door keessie »

Hebben jullie (DEXIA GEDUPEERDEN) de uitzending van RADAR vanavond gezien?

Het was een uitzending van niks!!!

BRUNEEL kreeg geen een moeilijke vraag voorgelegd.

Geen EEN !!!

En de duidelijke veroordeling van DEXIA op 7 april j.l. waarbij een gedupeerde ruim 100000 Euro kreeg toegewezen door de rechtbank kwan ook niet ter sprake!!!

Dit riekt naar oplichting !!!

Iedereen speelt het spel mee.

Wij (de gedupeerden) moeten bloeden!!!

KEES

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door flappie »

wel de vraag over inzage van gegevens maar dat werd niet door bruneel beantwoord.

miepje
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 aug 2004 21:30

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door miepje »

Ben het helemaal met je eens. Even een vraag: Hoorde ik nou goed dat de verjaringstermijn voor eegaleasers met een half jaar is verlengd. Dus geen 3 maar 3 1/2 is gemaakt ? (termijn waar binnen het kontrakt moest worden vernietigd)

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door leeuwen »

Kromme tenen krijg ik hier van! Dit is toch niet te geloven! Wat een stel onbenullen op die tribune, ja hoor, wij gaan akkoord met de schikking! Zelfs Gerrit, die vorig jaar nog meedeed met het protest in Den Haag, gaat voor de bijl. Ik had echt meer van mevr. Hertzenberg verwacht. Bruneel, met z'n uitgestreken smoelwerk, zag je gniffelen. Zo'n keurige meneer, die vertrouw je toch? Ach, laat ik maar ophouden, ik word hier kotsmisselijk van. Eén ding: die protestactie op 1 juni in Den Haag MOET DOORGAAN!!!!!! Daar moeten we laten zien hoe we over deze zogenaamde schikking denken.

Een zeer teleurgestelde en boze Ineke :evil: :evil: :evil:

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door keessie »

Ja miepje, klopt

antidexia
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 jul 2004 20:36

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door antidexia »

Inderdaad niet spectaculair. Maar Bruneel is niet meer zo overtuigd van zijn heilige huisje, de Dexiabank. Een paar jaar geleden zat ie daar nog strijdvaardig met vol overtuiging van z'n gelijk. Dat was nu ver te zoeken.

Hij voelt heel goed dat de rechtzaken er voor hem slecht voor staan. En aangezien dit aanbod weer niet veel voorstelt, zal ie nog vaak een nederlaag moeten ondergaan bij de rechter.

Eegaleasers zullen toch zeker niet instemmen met zo'n akkoord terwijl de rechter de contracten ontbindt waardoor men niets meer hoeft te betalen en de inleg terugkrijgt.

En voor vele anderen met een contract onder de 50.000 gulden komt de wck wetgeving erbij kijken waardoor alles nietig wordt verklaard en teruggedraaid wordt. Of in elk geval teruggedraait dient te worden. Uiteindelijk zal de hoge raad hierover beslissen.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door Kor S »

jammer antoinet,maar dit was ,t net niet, o.d had gelijk.
t,was reclamezendtijd voor dexia en s l v. ,,,,,,,,, no more.
ik was erg teleurgesteld,en wilde zelfs ,t forum af
zie bericht hieronder.
maar ik blijf noch maar ,voor mijn vrienden[innen]

bedankt tros radar. HET consumentenprogamma dat misstanden aanpakt.
volgende keer beter dan maar.
h.g kor.
Laatst gewijzigd door Kor S op 03 mei 2005 07:48, 3 keer totaal gewijzigd.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door bokkie »

Kor S weg? Jammer.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door pluutje »

Heel duidelijk was dat Bruneel er zich niet meer zo''comfortabel'' bij voelde. :oops:

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door flappie »

hij negeerde zelfs de vraag of clienten van hun de gegevens in mochten zien.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door Idaho »

Volgens mij is iedereen vrij om verder te procederen, of heb ik iets gemist?
Dus als de meerderheid vd gedupeerden instemt met dit voorstel is er niks aan de hand voor de mensen die willen gaan procederen, of die daar al mee bezig zijn.
Je kunt nu wel de TROS of wie dan ook de schuld gaan geven, maar dat slaat natuurlijk nergens op.

Je gaat akkoord of niet, hoe simpel moet het gemaakt worden?

Het is duidelijk dat deze schikking voor een groot aantal mensen niet voldoet, deze mensen moeten snel kontakt opnemen met een advocaat, of zich eerst laten voorlichten door PAL en/of Payback, tenslotte zijn deze mensen er van overtuigd dat middels een rechtzaak veel meer te halen is dan wanneer men de schikking accepteert.

Maar ga hier nu niet lopen zeuren over mensen die vorig jaar nog meeliepen in een demonstratie tegen Dexia en nu plots het aanbod aanvaarden, dat is in hun ogen de beste oplossing, of mogen de mensen nu niet meer zelf beslissen?

beem
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2005 21:15

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door beem »

Wie kan mij vertellen of ik de maandelijks betaalde rente ook kwijt ben? Of is dit een deel van de restschuld?
trouwens, ook nu nog werd door Radar gesproken van maandeloijkse inleg.[/i]

Dexia_bedriegt
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mei 2005 21:23

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door Dexia_bedriegt »

Idaho

men is gefrustreerd op wat voor manier deze "doorbraak" belicht wordt..

er is helemaal geen doorbraak. als er al sprake is over een doorbraak, dan is het de doorbraak voor duisenberg, zalm dexia en slv en zeker niet voor de diegene die een contract heeft afgesloten met dexia.

waarom zijn er geen advocaten uitgenodigd die het dhr. bruneel eens knap lastig hadden kunnen maken aangezien trosradar er zelf niets aan heeft gedaan?
Laatst gewijzigd door Dexia_bedriegt op 02 mei 2005 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

jacobus_99
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2005 21:20

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door jacobus_99 »

Dit hadden we niet verwacht van tros radar.
Altijd strijdvaardig tegen de Dexia bank, en opkomend voor de gedupeerde dexia klanten.
En nu in deze uitzending, geen enkele strijd meer maar! ja meneer dexia nee meneer dexia.
Deze oplossing is toch een oplossing van nix.
We blijven nog 5 jaar geconfronteerd met zeer hoge kosten die we zelf op moeten hoesten, en daar is geen enkele oplossing voor gevonden.
Stel dat over 5 jaar de aandelen zo gestegen zijn dat ze kostendekkend zijn, dan hoeft Dexia nix meer te betalen.
Mooie oplossing hoor.
Jacobus, een gedupeerde egaleaser
Laatst gewijzigd door jacobus_99 op 02 mei 2005 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door capellenaar »

rente is maandelijkse inleg en ja die ben je volledig kwijt

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door johan 1 »

Worden we nu echt wakker? gaan we ons recht nu halen? staan we nu allemaal in Den Haag?

Het is een gemeen en doortrapt spel waar hoge heren de spelregels diverse malen overtreden, maar de laffe scheidsrechter doet niets(Zalm)

Wie nu nog over fatsoen en rust praat is wel erg vergevingsgezind maar zal keer op keer worden bedonderd.
We moeten ons nu echt gaan roeren en de barikades op want Dexia koopt de zaak via hoge heren en het gaat de doofpot in.
WIE NU NIET VECHT, VERLIEST.

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door bjorrie »

Iedereen is vrij om op het aanbod in te gaan. Ik zelf ga dat niet doen.Ik ben verbaasd dat er niet gesproken is over het verlengingskonrakt en advies van de stichtingleaseverlies om deze door te blijven doorbetalen.Wat is er voor mensen geregeld die onder protest hebben betaald?en niet op de latere DEXIA aanbiedingen zijn ingegaan,omdat zij anders hun rechten verspeelden?Dit had ik achteraf dus beter wel kunnen aanemen,want dan was nu mijn restschuld afgebouwd en dan was er nu ook nog eens 33% kwijtgescholden bij directe betaling! Jammer dat er tijdens de uitzending niet over mensen met een verlengingskontrakt is gegaan.DEXIA krijgt geen cent meer,geen maandbedrag,geen 25% van de restschuld.Wat ze wel kunnen krijgen is een dagvaarding,want geloof mij dit zaakje stinkt!

EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door EEE »

presies vechten NU... en dat zooitje voor de rechter slepen..

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door woest »

Keessie, heb je gezien, dat de redactie jouw topic ('ik heb een uitnodiging van Radar gehad, maar ga niet') helemaal heeft laten verdwijnen? Ik kan hem niet meer vinden. In ieder geval voorspelden we daarin al deze 'vriendschapswedstrijd'. Jammergenoeg gelijk gekregen.

Beem: de maandelijkse 'inleg' (rente) is iedereen gewoon kwijt. Restschuld is een bedrag aan het einde van de overeenkomst, het bedrag dat overblijft na verkoop van de aandelen. Omdat de aandelen veel minder waard zijn dan het bedrag dat je voor de 'koop' ervan moest neerleggen (lenen), moet je het verschil bijleggen=restschuld.
Laatst gewijzigd door woest op 02 mei 2005 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

beem
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2005 21:15

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door beem »

Hier ligt juist ons probleem:"Hoe kan inleg(wat wij allemaal dachten) nu RENTE zijn?

Gesloten