LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toelichting van dexia op factuur

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door painter »

Factuur van dexia gekregen waarop staat dat de bemiddeling geen reden is om de betaling te staken en zij zeggen dat ze indien geen betaling geschied, er harde incasso maatregelen gaan volgen.
Dit is een rare gewaarwording want na de vernietiging van mijn contracten is er door Nauthadutilh geschreven dat ze niet op de brieven op voorhand gaan reageren. Dit om de te voorkomen dat er geen juridische debatten ontstaan, en ook dat er geen onnodige juridische kosten moeten worden gemaakt, ook stellen zij dat de bank geen procedures meer zullen aanvangen tijdens bemiddelings proces.

Ook is een kennis van mij speciaal aangeschreven door dexia dat ondanks dat ze maar een handtekening hebben op hun contract, dexia zeer sterk staat in juridische zin en dat ze ondanks hun buitengerechtelijke vernietiging ze toch moeten betalen en dat ze anders incasso maatregelen nemen en ze voor de rechter slepen.
Dit riekt naar een slotoffensief om zoveel mogelijk geld los te kloppen bij de gedupeerden in de slotfase, schandelijk gewoon.

Dit is te gek voor woorden, omdat er wel wordt verwacht van dexia dat we de maandelijkse termijnen betalen,
NOU IK DACHT HET NIET DEXIA!, JE KAN DAT VOORLOPIG OP DE BUIK SCHRIJVEN.
DIT MOET IN DE KRANT WANT DEZE SCHIJNHEILIGE FARCE IS EEN ZOGENAAMDE GOEDE WIL VERTONING VOOR DE BUITENWERELD, MAAR IN WERKELIJKHEID ZIJN ZE WEER EEN WOLF IN SCHAAPSKLEREN.

pimmy
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:04

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door pimmy »

Alle post die je ontvangt doorsturen naar het kabinet,of duisenberg,of gewoon de rechtbank zoek maar iemand uit die je leuk vind.
Of missschien wel naar een krant nog beter,en dat moet natuurlijk iedereen doen.
Ziet iedereen waar Dexia mee bezig is!



groet Pimmy

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door trudy »

De bekende vos en zijn streken? Of de laatste stuiptrekkingen.
Binnenslepen wat nog te halen is?

Inmiddels zijn echter door alle bijeenkomsten (en die nog komen) van PAL en Payback veel en veel meer mensen op de hoogte. Dus het wordt voor Dexia (en consorten) steeds moeilijker om geld los te peuteren van mensen die NIET bang meer zijn.

Misschien dat er zelfs al mensen zijn gestopt met betalen die het aanbod hebben geaccepteerd. Daar krijgt Dexia nl iedere maand die miljoenen nog van binnen, waardoor ze voorlopig door kunnen blijven procederen en ons blijven Judassen. Jammer !

Gast

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door Gast »

Wij zijn voornemens om onze cliëntele in Nl. aan hun afspraken te houden. Wij proberen geen nieuwe klanten meer te werven, maar diegene die we al contractueel hebben zullen we blijven bedienen.

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door painter »

Alleen met een geweer op mijn kop kunnen ze van mij nog geld los krijgen, en anders niet.

vr gr

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door Hans A »

Hoi Painter,

laat je niet gek maken en laat je vooral niet opnaaien.

Ik en half nederland heeft zo'n brief ontvangen. En ook ik maakte mij er eerst boos over. Maar als het straks bezonken is zul jij ook zien dat deze brieven alleen maar een bevestiging zijn van onze sterke positie.
Dexia stuurt de meest stompzinnige brieven rond. Laatst kreeg ik er nog een waarin ze verwezen naar een vonnis in Roermond terwijl die op dat moment allang in hogerberoep was verloren door Dexia!
Achteraf zie ik nu dat dexia hiermee toegeeft dat ze de regie niet meer in handen heeft :wink:

Groeten Hans A

Gast

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door Gast »

Wij vinden datt als je ons niet betaalt je andere schuldeisers die geen onderpand hebben ook niet meer moet betalen.
Als je je huur of hypotheek niet betaalt wordt je je huis uitgezet, als je gas en licht niet meer betaalt ben je het ook kwijt. Maar alles waar geen tegenactie in zit moeten jullie gewoon niet meer betalen, te beginnen bij de belastingen, wat kan de staat doen? Jullie het land uitzetten?
Neen mensen, gewoon niet meer betalen, alles is gratis in het leven!

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door painter »

De electra en gasaansluitingen zijn niet op een oneerlijke manier aan de man gebracht en wij mensen hebben deze zelf aangevraagd, dat kan niet van de dexia contracten gezegd worden, die zijn onder valse voorwensels aan de man gebrachtl, ook krijg je van de nuon en de waterleidingbedrijven een produkt waar je gebruik van maakt en daar betaal je voor. Dexia heeft zichzelf alleen maar verrijkt aan de contracten en bovendien moeten ze nog bewijzen dat de aandelen wel gekocht zijn.
En nu opmieteren dexiabank, of wie je ook bent je brengt geen meerwaarde op dit forum.

vr gr

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door Hans A »

Pffff, dexiabank, ik zei het al eerder: je blijft saai GAAAAAAPPPPP..

Wij vinden datt als je ons niet betaalt je andere schuldeisers die geen onderpand hebben ook niet meer moet betalen. :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Wat een onzin.
Nog slapper dan de brieven van de echte dexia :wink:

Kunnen wij wel zeggen:
Wij vinden dat als dexia ons niet terug betaald wij ook iedereen mogen bestelen. Is net zo'n onzin.

En nu vlug terug naar het onderwerp

Doeiiiiii dexiaboefie

Gast

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door Gast »

aan allen,

juist deze tendens heb ik aan de media vorige week al doorgegeven.

idem de wolf in schaapskleren.

zogenaamd naar de media toe ,de farizeeer uithangen!
en als het er op aan komt vieze spelletjes spelen!

ja wat moet je nog verwachten van iemand die aan het verliezen is.

iedereen moet net als ik zo veel mogelijk de media benaderen.
lokaal of wijkkranten maakt niet uit.

goed zwart maken (rechtvaardig) dexia cs

gr

pechvogel

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door painter »

Beste pechvogel,

Hier heb ik nog niks van vernomen in de kranten zoals de telegraaf of bij RTLZ, ik vind het verdacht stil rond de aandelenleasezaak, of ben ik dan niet goed ingelicht

Gast

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door Gast »

painter.

ik heb met piet afgeproken dat hij mij een uitgebreide versie zou sturen die naar de pers zou gaan.(ik had al iets opgesteld)

momenteel is het inderdaad stil rond de aandelenlease .
duisenberg c.s zijn aan het " konkelen" .

ik heb diverse keren geopperd dat nu de tijd rijp is.om een grote demonstratie te houden in den haag.

de bedoeling is 1 juni !

mijn gevoel(en dat heeft me werkelijk nog nooit in de steek gelaten!!)
zegt dat nu het moment daar is,ik kan allerlei reden opgeven waarom.
maar ik doe dat niet om dexia niet op een spoor te brengen!

als je goed nadenkt kun je al weten waarom ,nu de tijd daar is!

je hebt zelf al een tipje van de sluier opgelicht door te schrijven dat het momenteel stil is rond de aandelenlaese.

deze kans moeten we niet laten liggen!!

echter... het kost een paar centen(advertentie's geluidswagen etc)
en .. brengen we voldoende mensen op de been.

welnu dat laatste zal straks hoop ik via lokale couranten,media en oproep !!aanmelding!! moeten gebeuren.

ik kom er nog op terug als ik meer weet .
jij kunt je alvast met mij en anderen aanmelden om wat te doen voor de demo ! ik zal piet daarover berichten.

u allen

pechvogel

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door painter »

Ik denk dat 1 juni te laat is voor actie en dat de aktie bij de rechtbanken aan het doodbloeden is, ik ben bang dat de uitspraken een andere wending gaan krijgen en dat de 50 - 50% van de restschuld weer een item wordt bij uitspraken, ze hebben nog steeds niet door dat we het geld aan een belgiese bank geven en dat het geld niet in Nederland blijft, dus rechters denk eraan, de economie is er ook bij gebaat dat de gedupeerden een positieve uitspraak krijgen

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Toelichting van dexia op factuur

Ongelezen bericht door Hollander »

de economie is er ook bij gebaat dat de gedupeerden een positieve uitspraak krijgen
Het is juist de bedoeling dat rechters rechtspreken op grond van de wet en dit soort argumenten tellen dus ABSOLUUT NIET mee voor het oordeel.

Je kan het ook omdraaien: iedereen die bij Levob aandelen geleased heeft krijgt dus geen geld terug, want Levob is een Nederlands bedrijf dat overeind gehouden moet worden. Beter voor de economie dat een aantal gezinnen failliet gaan dan Levob. Nou, DUS NIET HÈ.

Gesloten