LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] toch weer een uitspraak

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Dubio »

esbecede,

Misschien, als je het heel lief vraagt aan meneer Bruneel, mag je eens kijken naar de bundels aandelen die ze gekocht en in depot hebben. Door middel van jouw contract weet je dan hoeveel van die enorme stapel tot de jouwe behoren, althans voor de tijd dat je ze least.
Ik weet niet of dit evenveel genoegen schept als het rijden in een luxe lease-auto, de kosten zijn echter beide hoog.

Willems,

Precies wat avondrood zegt, als iemand zegt dat iets solide en betrouwbaar is dan geloof je dat toch niet klakkeloos. Of wel?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Willems »

Wetten zijn er om de "macht" in de zetel te houden!


Geloof jullie werkelijk dat het hier gaat om Bruneel en Dexia? Het was een Europeese aangelegenheid om ratten zoals Legio Lease en Labouchere te liquideren. M.a.w. het moet je geenszins verwonderen, dat Europese reuzen als Duisenberg weer ten tonele verschijnen. Indien Dexia klophamertje niet voldeed, dan maar een Duisenberg moker! Het feodalisme is bij lange niet dood als tirannieke instrument. Achteraf gezien, was geheel deze WVD affaire gericht op een bovenmodale professionele groep beleggers. Echter bij de gezinnen, door hun besparingen en zuinigheid, zag men ruime bestedingsruimte als prooi. Het was overduidelijk dat DSI trachtte door een suggestieve “verzekering” de zaak af te leiden tot een fifty-fifty oplossing, vervolgens ook Oosting, maar zij hadden niet gerekend op weerstand van gedupeerden.
Zoals het thans naar uitziet, zal men genoegen moeten nemen met een vies pleistertje op een jaap van een wonde, waarbij wetten en regels gewoon aan de laars worden gelapt.
Dat er grote problemen waren gerezen m.b.t. de werkloosheid, de bestaanzekerheid, sociale zekerheden, was zonder meer een feit. Dat bedrijven letterlijk uit elkaar spatten en dat donkere wolken zich begonnen op te stapelen boven het land, was er geen twijfel meer aan, maar dit had de overheid en het bedrijfsleven aan zichzelf te danken door het knoeien in de boekhoudingen om de koersen te vervalsen in eigen voordeel.
Nu zijn de problemen opgelost ten koste van de gedupeerden, die elke regel of wet tot op het been toe uitzoeken om een rechtvaardige oplossing te vinden voor deze gedane onrechtvaardigheid! En zij vonden het ook!! Echter “macht” functioneert anders: in een identieke zaak, met identieke wetten en regels is zowel “rood” als “groen” mogelijk. Zo functioneert macht. De zelfde macht, die het straks zal hebben over de reinheid van democratie, normen en waarden. De mens wil bedrogen worden, morgen gaan wij met ons allen gedwee naar de stembus en zullen weer stemmen op dezelfde machten. Stiekem erkennen wij onze machteloosheid en doordrongen van het idee van de tirannie, lachen wij ons zelf uit, terwijl wij ons klaar maken voor het ontvangen van een volgende klap! Dat is het lot als volk!
Of het zich voltrekt in Roemenië of Rusland, Cuba of Zuid Amerika of Europa, maakt niets uit, het gaat om dezelfde macht als menselijke natuur en de onmacht van het volk, waar alles mogelijk is, maar onmogelijk behoort te zijn op grond van regels en wetten.
Onder dergelijke omstandigheden was het uitroeien van mensen met gas ook mogelijk geweest, omdat dat ook een aanvaardbare norm was en toegestaan!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door singsing »

Nee, nee, het zit zo, er is een groot complot gaande, kijk maar eens
naar de Raden van Bestuur, wie zaten daarin? De commissarissen kan
je niet aanspreken van oplichterij, Peijs / Tabaksblat dienen beschermd
ook door hun politieke achterban, misselijkmakende taferelen.
En dan vanmorgen Jos Streppel, de topman van de dieven AEGON over
de 20% winst, hoe dat kon, nou een partij gelul over alles behalve
dat de ruggen van hardwerkende mensen zijn gestript, dus wees geen schaap en verkondig het, plak het aan de wand!!!!!!!

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door singsing »

Nix pleisters, nix bemiddeling, nietig is nietig, een beetje zwanger kan
ook niet, terug met dat geld Streppel, alles + renteverlies terug
aan alle gedupeerden!!

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!111

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Willems »

Dubio,
Bij zaken doen is er ook iets van goed fatsoen, anders beheerst het wantrouwen de zakenwereld. Indien je een loopje neemt met deze norm van fatsoen, zoals thans het geval is, ben je zonder meer een oplichter. M.a.w. wanneer je zegt in jouw aanbieding: solide en betrouwbaar en achteraf blijkt het niet zo te zijn, dan ben je een bedrieger en oplichter en behoor je ook jouw verantwoordelijkheid op te nemen. Ik moet toegeven dat wij in een wereld leven waarbij bedriegers, onderkruipers, stalkers en ongediertes zeer hoge tij vieren, waarbij mensen met goed fatsoen omver geworpen worden. Als dief kom je beter er vanaf, dan als eerlijk en fatsoenlijk. Indien, maatschappij-bepalers ook z'on houding gaan aannemen, dan wordt het inderdaad moeilijk zowel volk als bestuurders, wat nu duidelijk het geval is. En dit leidt tot revoltes! De vraag is nu: dit is goed voor één keer, banken zoals Dexia hebben géén bestaan mogelijkheden meer evenmin ook andere banken, want het vertrouwen is niet meer de mensen zullen het geld anders gebruiken!
Avondrood is een paranoïd, die denkt tot in het oneindig te kunnen blijven provoceren en bloed onder de nagels te halen, dit doet mijn denken aan van Gogh en Fortuijn, helaas zijn ze er niet meer en ze hebben veel verdriet en narigheden achtergelaten!

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Dubio »

M.a.w. wanneer je zegt in jouw aanbieding: solide en betrouwbaar en achteraf blijkt het niet zo te zijn, dan ben je een bedrieger en oplichter en behoor je ook jouw verantwoordelijkheid op te nemen.
Dit zou betekenen dat alle oplichters achteraf hun schuld zouden toegeven en hun slachtoffers uit zichzelf schadeloos stellen, dit is echter bezijdens de realiteit.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Willems »

Dubio,

Het is en was altijd een kwestie van moraal geweest! Er was een tijd hele volken op een trein zetten om vergast te worden, het was correct en aanvaardbaar en het geschiedde en dàt was de realiteit!
Inderdaad bezijdens de realiteit: Niet goed fatsoen en moraal zijn de aanvaardbare normen, maar oplichten en bedriegen en dit zal zeer moeilijk worden voor veel mensen die geen oplichter en een bedrieger willen zijn.

M.a.w. wees een oplichter en bedrieger dan zit je goed, want dat dat is de realiteit. Ik vrees dat ik jou, als uitgangpunt van deze lease affaire, alle gelijk moet geven. Machiavellisme! Arme volk die nog in wetten en regels geloven!!! Het lijkt veel op een totale oorlog compleet met slachtoffers.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Dubio »

Het is en was altijd een kwestie van moraal geweest! Er was een tijd hele volken op een trein zetten om vergast te worden, het was correct en aanvaardbaar en het geschiedde en dàt was de realiteit!
Deze arme drommels hadden hier toch zeker niet voor getekend, of had hun partner dat stiekem voor hen gedaan.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Willems »

Mertens,

Ik zal je uit jouw droom helpen, voor mij ben je zeer onwaardig evenals avondrood maar één woord aan jullie te wijden, indien jullie bij gratie TROS mij persoonlijk blijven aanvallen is het omdat TROS het toestaat!

antidexia
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 jul 2004 20:36

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door antidexia »

Wat is dit toch allemaal voor een gedoe. Plaats je een bericht, begint iedereen ineens met iedereen te steggelen. Wat een vreselijk kinderachtig gedoe hier, net alsof er een hoop kleutertjes zich hiermee bezighouden.

Trosradar sluit aub dit onderwerp, vreselijk kinderachtig allemaal.
Laatst gewijzigd door antidexia op 03 mar 2005 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Willems »

Maakt tekenen dan iets uit bij bedrog. Het gaat hier om machtmisbruik en totale onderwerping uit machtsbesef: m.a.w. tirannie door machtsmisbruik!

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Dubio »

waarom moet u toch altijd het laatste woord hebben?

DEX-AEGO
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:48

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door DEX-AEGO »

Dubio

Ben je nou echt een belg of kom je van een ander planeet?

Waarom hebben ze mij aandelen een jaar later tegen de zelfde prijs gekocht zeggen ze.Terwijl de aandelen wel een flink stuk in waarde zijn verminderd.Kunnen ze bij DEXIA of Aegon toveren.IK snap het niet meer.Waren er wel aandelen.
Laat mijn maar zien hoe ze dat klaar gespeeld hebben.Ik denk dat ze al die aandelen nooit hebben gehad.Als ik in verschillende onderwerpen lees waar Deixa veel in fraudezaken voor komen of wapens kopen van ons geld.Dan denk ik toch wel wat is er met de aandelen gebeurt (als er aandelen geweest zijn ) van de geduupeerde.Ik hoop dat iedereen de Nederlandse wet weet.En toch zeker Dexia zou dat moeten weten.Dubio zeg tegen je vrienden gewoon we gaan schoonschip maken en betalen alles terug aan de geduupeerde.Dan is dit alvast een goed teken van vertouwen en kunnen we misschien weer zaken met Dexia doen !!!!!!
PS :Komt die vriend avondrood uit hetzelfde nest.
Ga maar op internet dan zie je wat Dexia allemaal heeft uit gehaald.
En proberen ze hun handen in onschuld te wassen en weer hun neus omhoog trekken,en doen of er niets aan de hand is.

Aan al de geduupeerde reageer gewoon niet op die personen die alles
zitten te verzieken op dit forum.

Groeten van,
Dex-Aego

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Dubio »

Waarom hebben ze mij aandelen een jaar later tegen de zelfde prijs gekocht zeggen ze.Terwijl de aandelen wel een flink stuk in waarde zijn verminderd.Kunnen ze bij DEXIA of Aegon toveren.IK snap het niet meer.Waren er wel aandelen.
Dit is gebeurt met een call-optie, dan spreek je af dat je op een vooraf bepaalde tijd aandelen koopt voor een vooraf bepaalde prijs. In dit geval was dit na 1 jaar en nog 1 jaar voor de prijs van het eerste jaar.
Normaliter kan diegene die de call-optie heeft ook geen gebruik maken van dit recht, maar Dexia heeft er een geschreven put bij gedaan, ze hebben dus met de tegenpartij (wie dit is is nog steeds niet helemaal bekend) afgesproken dat eenzelfde aandelenpakket als een jaar eerder voor dezelfde prijs aan te kopen. Daarvoor heeft de cliënt getekend.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Willems »

Dubio,

Waarom ik altijd het laatste woord moet hebben??
Dubio je doolt en komt ontzettend veel te kort evenals Dexia. Voor waarheid is er maar één weg, maar om bedrog en leugens recht te trekken heb je duizend en één wegen nodig en dàt lukt zelden!
Dit is een forum, geargumenteerd woord en wederwoord en géén persoonlijke aantijgingen als dronkaard e.d., dat wijst op onkunde!
Indien je niet beslagen ten ijs komt, of voorzien van géén of zwakke argumentatie uitsluitend gericht op belangen, zoals jij het doet, dan blijf je
automatisch hulpeloos aan de start van het peloton hangen en dan is het zeer onbehoorlijk om dan te vragen naar de reden waarom anderen aan de kop van de koers te zitten en jij niet!

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Dubio »

zwakke argumentatie uitsluitend gericht op belangen
Projectie Willems, pure projectie. Juist de gedupeerden, met propaganda-Piet voorop, bezigen allerlei termen als misleiding, ontbrekende handtekening, zorgplicht, omdat ze hun verantwoordelijkheid niet willen nemen en omdat ze toentertijd veel te lichtzinnig een zware keus hebben gemaakt.
Wel vaak door tussenpersonen die ik dat heel erg kwalijk neem, maar toch zelf. En het waren die volksstammen van vroeger die in trein stapten toch niet zelf die fluitend naar het perron liepen.

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door singsing »

Er is nix gekocht, er is geen enkel bewijs voor de koop, laat staan hoe
de bescherming in elkaar stak, dieven, dieven en nog eens dieven!
Nu komen ze ook nog eens trots vertellen dat ze 1,77 miljard hebben
afgetroggeld van arme donders, goed gedaan hoor!! Ik hoop werkelijk
dat deze cijfers ook doorsijpelen naar de politiek en de rechters, zij
kunnen dan zien dat er plenty money is de arme drommels uit te betalen voor die smerige oplichterij!!

DEXIA, AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door singsing »

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plak deze kreet aan op ooghoogtes, breng AEGON ten val!!!!!!!!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door Idaho »

Als het zo'n deugdelijk produkt is, waarom verliest Dexia dan aan de lopende band toch al die rechtzaken, Dubio?

Leg het mij eens uit.

J. v. Remmerden
Berichten: 43
Lid geworden op: 27 feb 2005 17:17

Re: toch weer een uitspraak

Ongelezen bericht door J. v. Remmerden »

Aegon wil een vonnis van de rechter niet uitvoeren : om een klant het geld terug te geven.

Dexia wil de rechtzaken stoppen. En meneer Duisenberg geeft ons straks een kadootje uit eigen zak !

Is het niet beter om met Dexia tot een schikking te komen ? Anders blijft er geen geld meer over om nog een zak aardappels te kopen.

Gesloten