LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stuitingsbrief

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
t.spoel
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 aug 2004 11:02

stuitingsbrief

Ongelezen bericht door t.spoel »

de reactie van dexia op de stuitingsbrief zoals door St. legiolease voorgesteld is wederom zeer negatief en verwerend.
en stelt dat de verjaring misschien helemaal niet te stuiten is.
wat is jullie mening?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: stuitingsbrief

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 20 Jan 2005 10:46 door t.spoel

de reactie van dexia op de stuitingsbrief zoals door St. legiolease voorgesteld is wederom zeer negatief en verwerend.
en stelt dat de verjaring misschien helemaal niet te stuiten is.
wat is jullie mening?
--------------------------------------------------------------------------------
t.spoel,

Natuurlijk blijft Dexia zich verweren! Het is een psychologische manier om Gedupeerden de moed te ontnemen verder te vechten voor hun rechten.
Laat je niet intimideren !
‘De aanval is vaak de beste verdediging!’ :wink:
Daarom is een goede advocaat met kennis van zaken en mogelijk nuttige tips op dit Forum een weg om er achter te komen of het mogelijk is om Dexia op de knieën te krijgen!!!

Anton

anneria
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2003 02:49

Re: stuitingsbrief

Ongelezen bericht door anneria »

ook wij hebben een brief per aangetekende met bericht van ontvangst verstuurt op 26 dec 2004 tot op heden totaal geen reactie hebben dat meer mensen ook zijn de brieven niet terug gestuurt :?

kaufie
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:18

Re: stuitingsbrief

Ongelezen bericht door kaufie »

@Anneria. Heb je de ontvangstbevestiging wel van Dexia ontvangen? Zo niet dan bij de PTT informatie vragen, verzendbewijs meenemen,

anneria
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2003 02:49

Re: stuitingsbrief

Ongelezen bericht door anneria »

ik heb van dexia niets ontvangen wel heb ik het bewijs van de ptt dus zal ik daar eens gaan vragen want het bewijs dat de postbode hem heeft af willen geven telt dacht ik ook

gogo
Berichten: 90
Lid geworden op: 27 nov 2003 15:17

Re: stuitingsbrief

Ongelezen bericht door gogo »

Ik heb keurig en op tijd een (standaard)antwoord ontvangen.
Het zit nu in mijn dossier.
Misschien kan ik er later nog wat mee.

anneria
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2003 02:49

Re: stuitingsbrief

Ongelezen bericht door anneria »

ik zal maandag wel naar het postkantoor gaan en kijken wat daar ligt dan zal ik het weer hier laten weten nu weet ik niet waar de brief is of fout

Patrick
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 jul 2003 21:47

Re: stuitingsbrief

Ongelezen bericht door Patrick »

t.spoel schreef:
de reactie van dexia op de stuitingsbrief zoals door St. legiolease voorgesteld is wederom zeer negatief en verwerend.
en stelt dat de verjaring misschien helemaal niet te stuiten is.
Ach, natuurlijk is de verjaring misschien helemaal niet te stuiten. Dat woordje 'misschien' maakt de hele zin nietszeggend, niet in trappen... Dexia gaat niet over het wel of niet kunnen stuiten, de rechter wel. En tegen die tijd wordt ongetwijfeld elke juridische truuk uit de trukendoos gehaald, inclusief mogelijke onstuitbaarheid van de verjaring. Nou, tegen die tijd zijn onze advocaten toch aan het procederen, een extra hoofdstukje anti-onstuitbaarheid kan er dan ook nog wel vanaf.

Tot die tijd mag Dexia zich uiteraard achter welke drogreden dan ook schuilhouden, inclusief het miniscule stukje jurisprudentie waarin ze ooit te horen hebben gekregen dat die ene advertentie niet misleidend genoeg was om het geeiste toe te kennen. De analyse van dit forum was indertijd dat het vonnis van Amsterdam min of meer zei "als je het op deze manier vraagt, kan ik het niet toekennen (m.a.w.: probeer het eens anders)". Dat klinkt wel anders dan de twee pagina's juridisch geblaat van Dexia.

Laat je er niet door op de kast jagen, het is gewoon standaard gekrakeel dat bij zo'n juridisch steekspel hoort.

Groeten,

Patrick

P.S. Toch mooi zo'n standaardbrief; misschien wordt de verjaring van mijn betalingen wel gestuit door Dexia! Oeh! Jeetje... En ik maar denken dat ik al lang en breed betaald had. ;-)

P.P.S. Ik was eigenlijk door dit forum aan het bladeren op zoek naar een goede analyse van het Dexia-antwoord op de stuitingsbrief. Is die ergens te vinden?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: stuitingsbrief

Ongelezen bericht door ad snoeren »

In mijn zaak heeft de kantonrechter gesteld dat het artikel (ben even het nummer kwijt) huurkoop niet aan verjaring onderhevig is.

Liefs Ad

Gesloten