LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Brussel, je zegt dat je niet nieuw bent op het forum. Ik vind dat je wel een aardige grote mond hebt tegen mede gedupeerden. Beetje tactisch optreden zou jou niet misstaan. Ik heb je nog nooit onder deze naam op het forum gezien het laatste jaar. Andere naam aangenomen?

Als je een medegedupeerde bent behandel ons dan zoals je ZELF behandeld wenst te worden.

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door willy59 »

Impact

Heb je het verweerschrift van Dexia naar Piet gestuurd.
En mag pal dat plaatsen bij documenten.
Ik heb namelijk nog geen verweer van Dexia ontvangen en moet de 23 in Arnhem zijn.
Dus ik ben wel benieuwd naar het verweer van Dexia omdat ik alleen mijn gegevens wil controleren of ze kloppen.
En verder niets.

willy

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door impact »

Willy, Piet mag van mij dat verweerschrift liefst op de voorpagia van De Telegraaf zetten als hij dat voor elkaar kan krijgen. Als TPG Post niet tegenwerkt, moet Piet het vandaag in zijn bus krijgen. Ik hoop dat velen hier hun voordeel mee kunnen doen!

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door willy59 »

Impact

Bedankt alvast en succes 12 januari ben benieuwd.
Laat ze maar iets lekkers ruiken :wink: :wink: :wink:


willy

jnt
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2004 00:04

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door jnt »

Ik had op 5 januari jl. een brief aan de Voorzieningenrechter gestuurd in verband met de weigering van Dexia om mijn persoonsgegevens te verstrekken. De griffier van de rechtband stuurde mij echter de brief terug met de mededeling dat procureurstelling in deze verplicht was en dat ik een advocaat moest zoeken. Maar dit kon toch zonder advocaat of ben ik nu helemaal de draad kwijt? Weet iemand wat ik moet doen? Piet misschien? Of Impact? Bedankt voor jullie hulp.

Groeten van

Jan Nico Terborgh

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door lhardeman »

jnt

Je moet duidelijk aangeven dat het om een verzoekschrift gaat. Het verzoekschrift moet je aanbieden bij de rechtbank, sector civiel in de plaats waar men woonachtig is.

Gr. Anne.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door impact »

jnt, je moet toch echt bij de sector civiel van de rechtbank zijn in het resort waar je woont. Beslist niet bij het kantongerecht! In deze verzoekschriftprocedure mag je absoluut zonder advocaat bij de voorzieningenrechter zelf je verzoek toelichten.
Laat je niets op de mouw spelden door (misschien) onkundige of onwillige medewerkers van de griffie en houdt voet bij stuk!

brussel
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:52

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door brussel »

Geplaatst op 07 Jan 2005 18:24 door lhardeman


--------------------------------------------------------------------------------

jnt

Je moet duidelijk aangeven dat het om een verzoekschrift gaat. Het verzoekschrift moet je aanbieden bij de rechtbank, sector civiel in de plaats waar men woonachtig is.

Gr. Anne.
Correct Anne. Toch blijft het beter ook dit via een advocaat te doen !!

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door lhardeman »

Dacht het ook, mits je pienter genoeg en de juiste kennis in huis hebt.

Gr. Anne.

brussel
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:52

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door brussel »

In deze zaken kun je niet pienter genoeg zijn !!!!!!!!!!!!

Groetjes :wink:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door impact »

Wat denken jullie dat het zou kosten om voor de verzoekschriftprocedure een advocaat in te schakelen? Een verweerschrift van 33 pagina's plus de bijlagen van 180 pagina's goed, punt voor punt doorlezen, kost zo'n man minstens 2 uur. Dan nog een tegenverweer opstellen, naar Utrecht reizen en v.v. (incl. de 1e zitting toch zeker 3 uur). Telefoon en correspondentie nog eens 2 uur. Dexia gaat bij verlies zeker in hoger beroep, daar dreigen ze al bij voorbaat mee.
Het eind is dus voorlopig zoek en de totale advocaatkosten onvoorspelbaar. En dat alles voor een "fishing expedition" zoals Dexia het noemt? Een kotter huren voor een week om je hengel uit te gooien, is goedkoper! Dit kan mijn bruintje echt niet trekken, dus moet ik uit noodzaak wel zelf aan de slag, op hoop van zegen.

Woorden van Kniertje: "de vis wordt duur betaald"! :cry:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door aert0001 »

het is in deze juist Dexia die langs alle kanten probeert de slachtoffers van de rotzooi te ontmoedigen, Dexia voert in alle gevallen de kosten zo hoog mogelijk op, dat is nu eenmaal hun strategie.
De bedoeling van ook deze procedure was en is nu juist dat het kan zonder advocaat, echter Dexia dwingt haar z.g. "klanten" tot meer kosten, het zou fijn en rechtvaardig zijn indien de geachte magistraten hier tegen eens op zouden treden, Dexia frustreert de zaken onnodig,

Ton

Enne impact, héél veel succes, vertrouw op jezelf, je kunt dit best, weet ik zeker, gewoon jezelf blijven, niets aan de hand,

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,het was toch 12-01-05 in uitrecht omstreeks 1500uur.Misschien ben ik er wel om je te ondersteunen.Piet,Ton en Pieter zijn jullie er ook,""samen staan we sterk is één voor alle"".

vrgr.Andre

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door aert0001 »

André ik kan echt niet, ik moet vrijdag de 14e present zijn, 2 dagen is teveel voor mij, sorry,
maar ik wens jullie het allerbeste, en vind het een prachtige daad,

Ton

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door pluutje »

Impact,

Nogmaals succes en sterkte a.s. woensdag !
Zal voor je duimen.

Anton

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Impie zet hem op, Jij kunt het.
Ik ga 4 dagen voor je duimen.

Liefs en sterkte Ad

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door impact »

Iedereen hartelijk dank voor deze morele steun. Ik ben nu hard in de weer om een uitgebreid antwoord op de 78 punten van Dexia's verweerschrift te fabriceren.

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door willy59 »

impact

hoe is het gegaan vandaag

willy

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door Truus2004 »

en Ad? Was toch ook vandaag?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Nee Piep Ik ben pas 27 jan aan de beurt, en heb er het volste wertouwen in dat de rechter, er nog een paar maandjes uit weet te slepen voor dexia.

Dat is schijnbaar geoorloofd en tegenover het grote geld kun je als rechter, niet zomaar een eenvoudige boersteel de winst gunnen.

Mijn geloof in een democratische rechtstaat verdwijnt met de dag, ook al worden diverse zaken gewonnen, het lijkt op een grote tombola.

Met net zoveel interpretaties van het wetboek als de verschillen in Bijbelse en Koran interpretaties. Ieder zijn eigen waarheid.

Liefs Ad

Gesloten