LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gegevens over Vliegwielen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
jnt
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2004 00:04

Gegevens over Vliegwielen

Ongelezen bericht door jnt »

Op 20 november heb ik een lang verhaal op het forum geplaatst onder de titel Een heleboel vragen (zie 20 november). Niemand heeft daar direct op gereageerd, misschien omdat het zo'n lap tekst was. Ik maak uit het bericht van Vervelend op dat ik niet de enige op dit forum ben die het aan de stok heeft met Aegon. Weet iemand meer over de stand van zaken rond Aegon? Ik heb begrepen dat alle zaken bij kantoor Osse in Houten zitten. Zit er al schot in de zaak? Wie o wie weet hier meer over.

Groeten,

jnt

saskia
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2003 17:49

Re: Gegevens over Vliegwielen

Ongelezen bericht door saskia »

Ik zou bij Aegon, net zoals trouwens bij ALLE andere aanbieders STOPPEN met betalen.

Weet van niemand dat hij/zij daadwerkelijk is gedagvaard door Aegon.

jnt
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2004 00:04

Re: Gegevens over Vliegwielen

Ongelezen bericht door jnt »

Saskia, ik denk dat inderdaad niemand nog gedagvaard is door Aegon. Ik heb maanden geleden de Vliegwielcontracten laten ontbinden en ben vervolgens gestopt met betalen. Ik denk dat deze maatschappij enigszins bevreesd afwacht hoe het Dexia zal vergaan. Ik heb gehoord dat de Vliegwielcontracten wel complexer in elkaar zitten dan de contracten die bij Dexia zijn afgesloten. Misschien kunnen de juristen op dit forum uitleggen hoe dat dan zit. Ik geloof dat wel, want ik heb meer dan 4000 euro moeten betalen aan een door Pay-back gevonden advocaat voor het schrijven van een aansprakelijkheidsstelling voor Aegon en de tussenpersoon (die overigens failliet is verklaard). Binnenkort zullen de gedachtewisselingen over Aegon wel losbarsten op dit forum. Dan komen we wel meer te weten. Dank je wel dat je even hebt gereageerd.

Groeten,

jnt

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: Gegevens over Vliegwielen

Ongelezen bericht door vervelend »

Hoi jnt,

Het is bij mij als volgt gegaan:

Ik heb 2 vliegwielcontracten uit 2000.Die kunnen aflopen na 15 jaar.

Zoalspay-back al aankondigde heb ik in februari van dit jaar de persoonlijke gegevens bij Aegon opgevraagd en ik kreeg dus het ondertekende contract, meer niet.
Dat lijkt helemaal niet voldoende te zijn.Daarop heb ik contact opgenomen met een advocaat in Houten, maar.... die rekende dus 125,- euri per uur .

In totaal gaat mij deze affaire ongeveer 2000 euri kosten.

Hier zit voor mij het dilemma, betalen en over 15 jaar maar afwachten wat de mij dan toebehorende aandelen waard zijn, of stoppen met betalen met alle narigheid van dien en onzeker zijn of ik deze zaak wel zal winnen.Wat mij betreft is er nog veel te veel onzekerheid.

Wel ga ik in overleg met pay/back het geval aanhangig maken wat betreft de CBP gegevens. Ik wil in ieder geval meer gegevens over mijn dossier hebben.


Maar dat zal wel begin volgend jaar worden omdat p.b. dit in groepsverband wil doen.

Hartelijke groeten,

jnt
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2004 00:04

Re: Gegevens over Vliegwielen

Ongelezen bericht door jnt »

Beste Vervelend,

Dank je wel voor je reactie op mijn bericht. Ik denk dat je dezelfde advocaat hebt als ik. Die heeft 2000 euro voorschot gevraagd, maar dat is alleen maar voorschot. Als je twee Vliegwielen hebt en daar wordt een aansprakelijkheidsstelling voor geschreven, dan is die 2000 euro snel op. Je moet, ik vind het niet leuk om te zeggen, rekenen dat het meer wordt. Ik heb zelf een Rendementsvliegwiel en een Koopsomvliegwiel, mijn vrouw heeft een Rendementsvliegwiel. Ik moest dus meer dan 4000 euro betalen. Alleen voor het schrijven van de aansprakelijkheidsstelling.

Hartelijke groeten,

jnt

Gesloten