LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advocaten zijn geldwolven

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Louis
Berichten: 131
Lid geworden op: 19 sep 2003 20:21

Re: advocaten zijn geldwolven

Ongelezen bericht door Louis »

De wegen van onze Here zijn soms duister.

Bovendien je schade om je recht te halen valt aan jouw terug indien de rechter dit beslist.
Joshua alleen als je wint kan de rechter een bepaalde vergoeding toekennen van de advocaatkosten. Je krijgt nooit het volledige bedrag vergoedt.

Stay to the point please :shock:

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: advocaten zijn geldwolven

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Geplaatst op 07 Oct 2004 18:28 door Rob Hoegstra


--------------------------------------------------------------------------------

Als u een procedure moet voeren en u wint die dan veroordeelt de Kantonrechter de wederpartij meestal in uw proceskosten. Ook kunt u bij het instellen van een vordering buitengerechtelijke kosten en rente claimen. Op die manier kunt u in ieder geval een deel van de gemaakte proceskosten vergoed krijgen.
Louis heeft gelijk.

Michiel Luidens

Re: advocaten zijn geldwolven

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Je bent geen gedupeerde dus de allerlaatste aan wie mij verplicht voel ook maar naders te zeggen. Iedereen die daar behoefte aan heeft kan mij direct vragen hoe en wat.
Je hoeft mij niets te zeggen het gaat om duidelijkheid naar de bezoekers van dit forum. Er zijn teveel charlatans die hier zieltjes werven dus geef duidelijkheid op dit forum. Dat geldt voor beursklacht, peebek, groep brabant, croosjes en dus ook voor jou.
Duistere zaakjes spelen zich wat mij betreft alleen inA'dam af.
In Mariahoeve kunnen ze er ook wat van.

Gesloten