LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Joshua »

ML is dat belgisch voor Heers en Verdeel politiek?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Piet »

Stand: 641 verstuurde e-mails.

één van de dingen die een Parlementair Onderzoek boven water kan krijgen is het feit of er wel of niet aandelen zijn gekocht.
Er dient een onafhankelijk onderzoek te komen naar de financiele handel en wandel van Dexia/Aegon omtrent de aan- en verkoop van de effecten om vast te stellen of er inderdaad voor iedereen aandelen zijn gekocht en verkocht zoals dexia heeft beweerd of dat er gewoon met ons geld is gemanipuleerd en niet volgens het contract voor u is aangekocht op de Amsterdam Exchanges NV of Euronext Amsterdam NV. zoals het contract aangeeft en er dus sprake zou zijn van fraude en een strafbaar feit.
De AFM heeft in zijn boete dit strafbaar feit al geconstateerd.

Doe mee met deze actie en steun de oproep voor een onderzoek naar dit financiele schandaal, waar honderdduizenden het slachtoffer van geworden zijn.

Groeten,
Piet

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door kwast »

Piet,
Waarom reageer je niet op mijn stelling dat de foto's die jullie misbruiken, echt niet kunnen? Jij vindt dus blijkbaar wél dat dit gewoon kan? Jij vindt het dus geen probleem dat deze personen worden misbruikt door Payback? Ik blijf het diep triest vinden.

Overigens is het absoluut niet zo dat ik constant tegen Payback loop te mekkeren maar wanneer ik ben wel van mening dat een aantal van de deelnemers lijken op gehersenspoelde sekteleden die geen enkele kanttekening willen horen bij de acties en uitspraken van de Here Piet en zijn kornuiten.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Dubio »

Piet,

Natuurlijk zijn er wel aandelen gekocht. Misschien niet voor iedereen individueel, en daarom kan er wel eens een afrondingsverschil zijn. Maar de massa aan contracten waren echt wel gedekt door aandelen. Die zijn helaas in waarde gedaald waardoor mensen dat nu moeten aanzuiveren zoals contractueel overeengekomen.
Doe nou niet zo moeilijk: gewoon betalen!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door impact »

Dubio, nu ben je WEER door de mand gevallen.

Je spreekt de taal van roofbank Dexia!

MENSEN, TRAP ER NIET IN!

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Dubio »

Als je betaalt hou je je aan de afspraken, als je niet betaalt doe je het niet, zo simpel is het.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door impact »

Klopt, Dubio. Alleen moet ik dan niet door de wederpartij besodemieterd zijn.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Dubio »

Ben jij er in geluisd door een tussenpersoon?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door impact »

Ikzelf niet, Dubio. Mijn vrouw wel na een ongevraagd telefonisch advies (coldcalling) door een "uiterst vriendelijke, sympathieke en zeeeer deskundige (hahaha)" medewerker van Legio, die aan een
"beperkt aantal zorgvuldig geselecteerde" gegadigden "de kans aanbood om ook van de geweldige stijging van de beurs te profiteren".
Achter mijn rug om onder het mom van "sparen voor extra pensioen om je man te verrassen".
*********** (weggecensureerde vloek), wat een smerige oplichters!

Michiel Luidens

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Is het niet mogelijk die gast civiel rechtelijk aansprakelijk te stellen of staan call center medewerkers boven de wet ???

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door impact »

Michiel Luidens, als ik achter de naam van die figuur kan komen pak ik hem met liefde aan. Maar ik vrees dat hij zich in de anonimiteit van dat callcenter in Zaandam verschuilt, dat indertijd de sales voor LegioLease deed. Bestaat die boiler-room eigenlijk nog wel?
Als je een tip voor me hebt, graag!

Michiel Luidens

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Ik hoor net op TROS radar dat iedereen transcripties van telefoon gesprekken e.d. kan opvragen bij Dexia volgens het inzagerecht CPB. Mogelijk hebben zij ook de naam van de callcenter medewerker in hun dossier.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Piet »

Stand: 737 verstuurde e-mails.

Wat wist Aegon?
Tijdens de openbare zitting werd "openhartig" gesproken door de twee parijen.
Tijdens een Openbaar Onderzoek zullen meer feiten boven water komen.
De volgende openbare zitting van de rechtszaak van Dexia tegen Aegon kan nog wel een jaar duren.
Zolang kunnen wij niet wachten.
De waarheid moet NU bekend worden.

Ook worden nog steeds aandelenlease producten verkocht door Defam, onderdeel van Fortis.
Fortis gaat dus gewoon door met de verkoop van hun verziekte producten.

Er moet eindelijk eens goede regels komen om ons te beschermen tegen dit soort producten en tegen dit soort aanbieders.
Een Parlementair Onderzoek kan hier aan bijdragen d.m.v. hun bevindingen.

Ga naar www.pay-back.nl en doe mee met de actie voor het instellen van een Parlementaire Enquete Commissie.

Groeten,
Piet

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door impact »

Kwast, stop hier toch eens mee.

Bemoei je met je eigen zaken en niet met die van Payback. Als lid van Payback heb ik het volste recht om dat te zeggen tegen jou - als NIET-LID, die er alleen op uit is om Payback af te kraken.

Het enige waar jij kennelijk op uit bent, is om twijfel en verwarring te zaaien ten nadele van ons, als gedupeerden van roofbank Dexia, waarvan jij zo'n grote vriend (medewerker?) bent.

Die foto's zijn ook bij mij geen favoriet, maar slechts bijzaak. Waar het om gaat is dat Payback en vooral Piet Koremans zich met uitzonderlijke toewijding voor de gedupeerden inzet.

Daar kunnen we jouw gez.eik als kiespijn bij missen.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door kwast »

OK, dan ga ik me wel aanmelden als donateur. Here Piet wil slechts tegen betaling inhoudelijk antwoorden op vragen, blijkbaar. Piet, als ik je €10 betaal, schijn je wel te willen antwoorden, klopt dat? Overigens ben ik geen werknemer van Dexia, LL, Aegon en aanverwanten. Ik wil gewoon duidelijke antwoorden op enkele vragen

Michiel Luidens

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Hier stond een complot theorie. Nu niet meer :lol:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Je schijnt niet meer mogen te reageren op de verdachtmakingen van Kwast, ML en Dubio.
Maar ze nmogen wel alle verdachtmakingen op het forum zetten zonder dat de Tros iets verwijderd. Ik heb niet gescholden of wat dan ook.
TROS wat heb ik verkeerd gezegd? Graag uw reactie.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door kwast »

Van mij zijn ook enkele berichten verdwenen. Dit is je reinste Oostbloktactiek die Playback en Trosradar hier toepassen: bevalt het je niet? Dan zorg je dat hij/zij/het verdwijnt. De communistische heilstaat komt naar u toe deze herfst! Wees er maar blij mee. Mij zul je hier in ieder geval niet meer zien. Laat Piet, de grote roerganger, zijn braakverhalen maar zonder enige kritiek hier neergooien. Niemand vraagt zich af waar die circa €80.000 contributie per jaar naar toegaat. Ik weet hoe ik voortaan mijn geld ga verdienen: ik schrijf mensen als jullie aan met een juichend verhaal en loop lachend binnen.

Gast

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Gast »

Kwast in mijn optiek heb je niet helemaal ongelijk.

Michiel Luidens

Re: Oproep om een Parlementaire Enquête Commissie.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Om nou hiervoor dit forum te verlaten lijkt me ook weer niet nodig. Wel raar dat de TROS geen enkele uitleg geeft. Ik ben ook benieuwd of er onderzoek/aangifte is gedaan nav de div bedreigingen en spam aanvallen. Mogelijk kan de TROS hier enige duidelijkheid over verschaffen.

Gesloten