LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eegalease onzorgvuldig?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Eegalease onzorgvuldig?

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Karel,

In dit geval gaat het over één iemand, hphjansen (niet JH) die loopt af te geven op Ton.
Ton doet verschrikkelijk goed werk voor gedupeerden en dankzij zijn inzet gaat het advocatenkantoor beginnen met de dagvaardingen tegen dexia voor een derde groep gedupeerden in de regio Brabant, Zeeland en Limburg.
Het uitgangspunt was eegaleasers maar dankzij de betrokkenheid van Ton kunnen nu ook alle andere dexia gedupeerden bij dit advocatenkantor tegen een gereduceerde prijs dexia gaan dagvaarden en hun geld terugvorderen.

We shall overcome!

Groeten,
Piet

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Eegalease onzorgvuldig?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Karel en overigen,

Er is in geen v.d. groepen gekissebis, het tegendeel is waar, zoals iedereen gemerkt heeft aan de diverse reacties van de leden van de groepen, er is alleen één iemand die heel erg raar doet, misschien bewust, misschien onbewust dat weet ik niet, noch weet ik de reden, feit is echter wel dat ik aangeboden heb de man te helpen, maar ik krijg taal noch teken van hem, tot hij plotseling weer iets raars op het forum zet, en weer even snel verdwijnt,
Nee binnen de groepen is gelukkig een groot gevoel van saamhorigheid en verbondenheid, Dat zit echt wel goed,
En ik? Ik blijf gewoon mijn best doen, op mijn manier liefst een beetje stilletjes maar met kwaliteit, en HPH Janssen? Ach! Komt wel een keer tot inkeer, laat maar.

Ton

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Eegalease onzorgvuldig?

Ongelezen bericht door JH »

Het is inderdaad waar, ik bedoelde het heerschap Jansen. Ach, overal is er wel een rotte appel in de fruitmand. Nogmaals, zowel Ton en Piet doen hun werk ieder op hun manier geheel belangeloos en het is goed dat diegienen die echt niet in staat zijn om de strijd aan te gaan op deze wijze geholpen worden. Laat daar geen misverstand over zijn !
:wink:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Eegalease onzorgvuldig?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

het is goed dat diegienen die echt niet in staat zijn om de strijd aan te gaan op deze wijze geholpen worden.
Het is goed dat mensen op vrijwillige basis zich in willen zetten NIET voor diegenen die zichzelf wel kunnen redden maar juist voor de kwetsbare groep, die niet in staat is brieven te schrijven.
JH, je leek op de goede weg, maar met deze zinsnedes laat je zien dat je het nog steeds niet begrepen hebt!

pimmy
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:04

Re: Eegalease onzorgvuldig?

Ongelezen bericht door pimmy »

Wat zal jij het dan moeilijk hebben zeg als je leest Huurkoop twee handtekeningen nodig .
Had DEXIA ( Aegon) maar beter de teruggestuurde kontracten moeten lezen!
Krokodillen tranen van DEXIA!


groetjes PIMMY

Sebasevita
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 okt 2003 23:00

Re: Eegalease onzorgvuldig?

Ongelezen bericht door Sebasevita »

In tegenstelling tot de onzin hierboven een serieuze vraag:

Als het contract inmiddels is afgekocht is er een restschuld betaald aan Dexia.

Bij vernietiging wordt de INLEG terug betaald, echter m.i. niet het bedrag van de restschuld en zoals al eerder vermeld: allerlei andere kosten (een causaal verband is aanwezig) wellicht ook niet. Heeft Stichting Eegalease een vergoeding van deze kosten en terugbetaling van de reeds betaalde restschuld wel opgenomen in de dagvaarding?

Dit behoeft toch de aandacht bij de eegaleasers, het gaat vaak om aanzienlijke bedragen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Eegalease onzorgvuldig?

Ongelezen bericht door croosjes »

daarom vraagt een advocaat ook om alle omkosten te overleggen,dan kan daar rekening mee gehouden worden.Ik denk dat eegalease niet het proces ging voeren met de bedoeling andere kosten mee te nemen,die kosten komen trouwens wel aan de order als er machtigingen worden afgeven aan de stichting Eegalease.

Gast

Re: Eegalease onzorgvuldig?

Ongelezen bericht door Gast »

Als je eegaleaser bent en je hebt een goede advocaat dan wordt de inleg, de wettelijke rente en de restschuld als schadevergoeding gevorderd. Althans dat heeft mijn advocaat gedaan.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Eegalease onzorgvuldig?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Beste Karel en overigen,

Er is in geen v.d. groepen gekissebis, het tegendeel is waar, zoals iedereen gemerkt heeft aan de diverse reacties van de leden van de groepen, er is alleen één iemand die heel erg raar doet, misschien bewust, misschien onbewust dat weet ik niet, noch weet ik de reden, feit is echter wel dat ik aangeboden heb de man te helpen, maar ik krijg taal noch teken van hem, tot hij plotseling weer iets raars op het forum zet, en weer even snel verdwijnt,
Nee binnen de groepen is gelukkig een groot gevoel van saamhorigheid en verbondenheid, Dat zit echt wel goed,
En ik? Ik blijf gewoon mijn best doen, op mijn manier liefst een beetje stilletjes maar met kwaliteit, en HPH Janssen? Ach! Komt wel een keer tot inkeer, laat maar.

Ton
Ton zou hij ook diegene zijn die mailtjes stuurt naar de groepen van jou om te vragen of wij de kosten nog kunnen herinneren die we (of jij) met de advocaat afgesproken hebben.
e-mailadres afzender :[email protected]
Met als afzender EEN GEDUPEERDE.
Dit vind ik een laffe streek. Maak je dan tenminste bekend.

Gesloten