LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Warme douche voor Mr. Hoeksma

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Warme douche voor Mr. Hoeksma

Ongelezen bericht door Piet »

Dat er ook genoeg advocaten zijn die zich wél voor ons inzetten en niet direct over geld praten bewijst het volgende:

De gedupeerde vrouw dacht te sparen, maar zij werd er ingeluisd door een glad pratende verkoper en omdat zij slecht Nederlands sprak en hij haar van alles beloofde tekende zij een aandelenlease contract.

En toen kwam het moment van de eindafrekening, zij wist niet wat haar overkwam en vroeg hulp aan kennissen. Zo kwam er een tussenpersoon die haar wel wilde helpen. Alle post ging die kant uit, ook de dagvaarding en het vonnis.
Vonnis?? Ja, want de tussenpersoon had alles aan de kant gelegd en niets gedaan zodat zij bij verstek werd veroordeeld.
Het bleef even stil tot er een vooraankondiging beslaglegging kwam voor 4 maart.

Op 2 maart hoorde Berna, een vriendin, dit verhaal van de radeloze vrouw en kwam in actie.
Zij belde met advocaat Mr.Hans Hoeksma en vertelde het verhaal. Hij hoefde niet lang na te denken en ging direct aan de slag. Gelukkig was ook de termijn van het hoger beroep nog net niet verstreken zodat hij de verzet procedure kon opstarten.
Tot ’s avonds laat is hij bezig geweest om de zaak goed op poten te krijgen en een lijvige dagvaarding in verzet te schrijven.

De dag dat de deurwaarder zou komen is er nog telefonisch contact geweest met de deurwaarder en de inbeslaglegging werd op het nippertje voorkomen.
De rust is weergekeerd en de dankbaarheid en het vertrouwen in Mr. Hoeksma is groot.
Met vertrouwen wordt het vervolg in deze zaak tegemoet gezien.

Mr. Hans Hoeksma, van mij krijgt u de warme douche voor uw inzet en hulp aan deze gedupeerde.
Klasse !!

Gelukkig zijn er meer van dit soort advocaten, b.v. Mr Oversier, ook hij heeft een paar maanden geleden iemand op de laatste dag geholpen en gezegd: over geld praten we later wel, eerst uitstel in de procedure aanvragen.

En natuurlijk vergeet ik Berna niet.
Berna, jij bent een voorbeeld voor velen door jou snelle ingrijpen en de hulp die jij (nog steeds) anderen biedt.Wij moeten elkaar helpen en steunen tegen de praktijken van dexia, want alleen samen staan we sterk!

Hopelijk dat dit een voorbeeld is van wat kan en moet en dat wij ons moeten wapenen tegen dexia.

Groeten,
Piet

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Warme douche voor Mr. Hoeksma

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Hulde voor die advocaten.

Toch zijn we verkeerd bezig, de inzet beperkt zich tot het blussen van hier en daar een brandje.

De oorzaak moet aangepakt worden: Dexia

lease
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2004 20:09

Re: Warme douche voor Mr. Hoeksma

Ongelezen bericht door lease »

Oorzaak & veroorzaker is de heer Piet Bloemink,
Legiolease, Bank Labouchere, en de eigenaar van dit alles is
AEGON.....Dexia zit met de gebakken peren.

Als Aegon Dexia vegoedt is de zaak opgelost.....

We weten ook niet of Radar goed heeft gedaan door
aan LL de zaak over te dragen......

In elk geval ben ik heel blij voor al die mensen die op een of andere
manier hun zaak winnen.

Ik hoop ook van ganser harte dat alle gedupeerden op den duur
gaan winnen......alleen het duurt erg lang voor alle gedupeerden.

In mei horen we van Oosting....wat????

Iedereen die mensen dupeert of het nou een bank is of een persoon
vind ik een zeer kwalijke zaak.


Groetjes, sterkte,

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Warme douche voor Mr. Hoeksma

Ongelezen bericht door Adriaan »

In mei horen we van Oosting....wat????

Dat hun bevindingen en die van SLV en EL met 2 jaar worden uitgesteld natuurlijk 8) :oops:

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Warme douche voor Mr. Hoeksma

Ongelezen bericht door rust »

De uitspraken van dsi waren 5 februari.
Hebben de heren van commissie oosting tot mei nodig om iets op papier te krijgen.
Dit is gewoon schandalig. De feiten zijn duidelijk. Deze contracten hadden op deze manier niet verkocht mogen worden.

NEDERLAND IS EEN FRAUDELAND. ZIGEUNERS EN HELLS ANGELS DIE GEEN BELASTING HOEVEN TE BETALEN.

BELASTINGDIENST. LEUKER KUNNEN WE HET NIET MAKEN WEL MAKKELIJKER, VOORAL VOOR DE ZIGEUNERS EN ANDER CRIMINEEL GESPUIS.

Ze schijten gewoon in hun broek.

berna_830
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 mar 2004 20:51

Re: Warme douche voor Mr. Hoeksma

Ongelezen bericht door berna_830 »

Hallo Piet,

Ik wil je hierbij nogmaals bedanken voor je inzet, samen zijn wij toch uitgekomen, en wij zullen doorgaan tot de einde verhaal (Dexia).

Hierbij ook mijn complimenten voor deze advocaten, bedankt allen.

Met vriendelijke groet
Berna

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Warme douche voor Mr. Hoeksma

Ongelezen bericht door aert0001 »

Echte vrienden leer je kennen, als de problemen groeien

Ton

Gesloten