LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ragrin
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 jul 2003 17:47

Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door Ragrin »

Hedenmiddag werd ik verrast door een keurige dame die vroeg naar de bewoner met naam en toenaam. Daar ik al 50 jaar naar deze naam luister, vertelde ik haar dat ik dat ben. Ze zei me deurwaarder te zijn, en vroeg of ik vermoedde waar ze voor kwam.
Jazeker, zei ik van die oplichters van DEXIA, daar ik verders geen z.g. schuldeisers heb. Ze moest vriendelijk lachen, maar overhandigde me toch een 19 pagina tellend epistel. Aleemaal kopieën op A4 formaat.
Ik ben dus gedaagd.
Mijn contract liep af 28 april 2003 en liet een slordige restschuld na van 7000 euro's. Vorig jaar keurig vernietigd, wel de inleggelden betaald, natuurlijk nooit de z.g. restschuld.
Ze komen wel snel, ben niet echt voorbereid.
Wie heeft adviezen? Er staat dat ik niet in persoon mag komen doch vertegenwoordigd door een procureur. Is dat zo'n dure jongen die ze ook wel advocaat noemen?
Wie heeft ervaringen met advocaten die deze zaak goed kunnen behandelen?
Waar aan te denken om niet ondergesneeuwd te raken door die dure advocaten van die DEXIA mafia?
Wie kan en wil me adviseren??????? Ragrin :evil: :twisted:

Louis
Berichten: 131
Lid geworden op: 19 sep 2003 20:21

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door Louis »

Zo'n procureur is inderdaad een advocaat, die het verweerschrift indient bij de griffier van de rechtbank. Als je geen verweerschrift indient, wordt de vordering toegewezen aan Dexia. Ook al ben je eegaleaser je kunt zelf de rechtbank verzoeken de zaak te verwijzen naar het kanton. Daar kun je je eigen verdeding voeren.

Als leek is dat moeilijk ik adviseer je toch eens met een advocaat te gaan praten.

Succes verder.

Louis.

Gast

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door Gast »

mail naar piet (klik envelopje aan! naast zij naam ,piet dus)
staat altijd wel ergens op de site van legio lease,anders bij zoeken
en dan piet ingeven

gr

pechvogel

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Ragrin,

Ik had je gisteren al gemaild hierover, bel me.

Groeten,
Piet

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Piet,

Mijn pet af voor jouw tomeloze energie en hulp die je een ieder wil bieden.
Fantastisch.
Ik hoop van ganzer harte dat je haar kunt helpen.

Viendelijke groet
Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]

Ragrin
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 jul 2003 17:47

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door Ragrin »

:wink: Beste reageerders en zeker Piet koremans voor zijn enorme inzet.
Hartelijk dank voor je aanbod je te mogen bellen, hetgeen ik daarnet
met een goed gevoel achterlatend, gedaan heb. Ik kreeg veel nuttige informatie van je, bedankt.
Ik zat niet stil na gisteren en via de PAYBACK site vond ik een lijstje
advocaten die ik reeds mailde vandaag.
Natuurlijk is deze zaak te ingewikkeld voor ons "leken". Zeker wanneer
we kans willen maken op ons recht. Het kost weer een heleboel centjes,
maar gevoelsmatig weegt dat niet op tegen DEXIA hun gang maar te laten gaan en zondermeer z.g. restschulden te moeten betalen.
Zeer binnenkort heb ik dus een afspraak met één van de advocaten alwaar Payback zeer goede ervaringen mee heeft, en die zeer gretig is en ervaren is met deze "beerput", om dat zo maar te noemen.
Ik kom er nog op terug, groet, Ragrin.....

Ragrin
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 jul 2003 17:47

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door Ragrin »

Beste J.Heijmann, ik heb zo'n griezelige brochure sttat geen jaartal op,maar mijn eerste contract sloot ik af in april 2000, dus moet het voor die tijd zijn geweest. De orginele zal ik zelf nodig hebben voor m'n rechtzaak, maar kopieën kan je bekomen, wanneer ze bruikbaar en rechtsgeldig zijn. Overleg even met je advocaat, ik hoor het wel en mail me ander even, Groet, Ragrin

RuudVC
Berichten: 137
Lid geworden op: 01 mar 2004 23:07

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door RuudVC »

Beste ragrin; ben jij eega-lease? groet adreen5
Ook ik wil trouwens Piet en alle anderen bedanken voor hun reeds gedane werk in deze kwestie. Voordat ik 2 weken geleden erachter kwam dat dit forum bestond voelde ik mij behoorlijk alleen staan tegen dat grote Dxxxx. Het voelt nu een heel stuk beter om kennis, nieuws en gevoelens te kunnen delen.

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,we staan open voor elkaar en luisteren naar elkaar voor we gaan strijden.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Ragrin
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 jul 2003 17:47

Re: Ben gedagvaard op 21 apri 2004!!!

Ongelezen bericht door Ragrin »

Hartelijk dank voor de understatement, zoals dat heet. Door die oplichters, die nu nog vrij rondlopen, HOEZO RECHTSTAAT?!?!,
zijn er velen die met de brokken zitten. We gaan door met de strijd,
Ja toch zeker. Donderdag a.s. een afspraak met een geadviseerde advocaat via PAYBACK. Die mensen doen tenminste wat actiefs.
We horen van elkaar, Ragrin :wink: :evil: :wink: :roll:

Gesloten