LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spijtoptanten Spaarselect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
tabjane
Berichten: 66
Lid geworden op: 02 jan 2004 13:43

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door tabjane »

:!:
Laatst gewijzigd door tabjane op 01 mar 2004 09:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Weet je namen van SpaarSelect "verkopers""colporteurs"die jou belazerd hebben,stuur de namen ev.met adres en andere gegevens door op mijn email.
Met vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda
(een van de vele gedupeerden van SpaarSelect).

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Croosjes zou m.i. wat positiever moeten reageren op het initiatief van Silvertand.(zeker vanuit je functie).
Ik ondersteun de actie van Silvertand zeer zeker en raad Croosjer aan,zeker op dit forum hem ook te steunen.We hebben er niets aan elkaar af te vallen.Ieder initiatief moeten we ondersteunen.

Met vriendelijke collegiale groet,

Rob Adank / Breda

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 29 Feb 2004 15:06 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

geachte heer silvertand,waarom plaatst u niet gelijk een bericht in de landelijke dagbladen want op dit form lijkt mij iedergeval niet de juiste plaats om deze ex-adviseurs aan te trekken.laat ik het zo zeggen als DEXIA net zo doet met het aanbod van aandelenleasecontructie je rechten moet afzweren zie ik niet in dat deze Ex-adviseurs gaan getuigen voor uw plan om zo info.te krijgen.vrgr.andre de croos(vereniging schadeloosstelling)
Beste croosjes, inmiddels zes keer gelezen maar ik begrijp nog steeds niet wat je wilt zeggen, behalve dat ik het erg negatief vind overkomen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door croosjes »

rob adank,ik steun wel het idee maar het lijkt mij als je een overéénkomt tekend dat je dan niet naar buiten mag toe treden in de funktie ex adviseur en ik denk dat er ook niet zoveel op dit form aanwezige zijn.Vandaar mij opmerking zet het in de landelijke dagbladen dat is veel directer en niet zo gevoelig.vrgr.andre de croos(schadeloosstelling).

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door croosjes »

beetje dom,het zal wel.vrgr.andre de croos(schadeloosstelling)

ad
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2003 22:11

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door ad »

Rob,

Silvertand wil graag in contact komen met (ex)-medewerkers van SS
omdat ze als getuigen op kunnen treden in de processen die hij voert.
Daarom lijkt het mij verstandig om namen naar hem door te geven.
Als je de namen hier zo maar op het forum zet schiet je waarschijnlijk je doel voorbij.

Wat wilt u eigenlijk met met een lijst van deze adviseurs?

Groet,

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door Karin »

Misschien begrijp ik het allemaal verkeerd, maar het lijkt mij een zinnige aktie van Mr.Silvertand.

De Wet op het consumentenkrediet zegt n.l. het volgende:


De kredietgever en de leverancier dragen er, ieder voor zover hij aan de transactie deelneemt, zorg voor, dat de akte in ieder geval de volgende gegevens bevat:
a.
de naam en het adres van ieder der partijen;
b.
de naam en het adres van de kredietbemiddelaar die bij de totstandkoming van de overeenkomst betrokken is geweest;

c.
de kredietsom in cijfers en in letterschrift;
d.
bij goederenkrediet: de contantprijs van elk van de zaken of diensten, met dien verstande dat bij doorlopend goederenkrediet slechts de contantprijs behoeft te worden vermeld van de zaken onderscheidenlijk diensten, waarvan bij het aangaan van de transactie bekend is dat aan de kredietnemer het genot daarvan wordt verschaft onderscheidenlijk dat zij worden verleend;
e.
het totaalbedrag van de kredietvergoeding, voor zover het niet betreft een doorlopend krediet of een krediettransactie waarbij de kredietvergoeding variabel is;
f.
het effectieve kredietvergoedingspercentage op jaarbasis, berekend op door Onze Minister aan te geven wijze;
g.
de betalingsregeling;
h.
de bedingen betreffende zekerheidsrechten van de kredietgever of de leverancier, met inbegrip van een afzonderlijke aanduiding van elke zaak waarop een zodanig recht rust en de ingevolge artikel 40, tweede lid, geldende regeling betreffende overgang van eigendom;
i.
de bevoegdheid van de kredietnemer tot volledige of gedeeltelijke vervroegde aflossing;
j.
de plaats en datum van ondertekening.
4.
De in het derde lid voorgeschreven vermeldingen moeten duidelijk leesbaar en bevattelijk zijn.
5.
Indien niet is voldaan aan het bepaalde in het eerste of tweede lid, is de overeenkomst vernietigbaar; slechts de kredietnemer kan een beroep op de vernietigingsgrond doen.
6.
Bedingen waarbij aan de kredietnemer een verplichting wordt opgelegd of een recht wordt ontnomen ingeval hij een beroep op de vernietigingsgrond doet, zijn nietig.
Wie helpt mij uit de droom....? Interpreteer ik het woord kredietbemiddelaar verkeerd?
Volgens mij is dat gewoon een sjieke benaming voor een tussenpersoon, in dit topic dus Spaarselect.
In de LL gevallen: meneer Jansen of mevrouw Pietersen die ons telefonisch benaderden en beloofden onze financiele besognes om te zetten naar een situatie van "De Gouden Bergen zijn vlakbij, je hoeft ze alleen nog maar aan te raken"
Als ik het onverhoopt goed begrepen mocht hebben, heeft Dexia in deze dus wederom een behoorlijke steek laten vallen, die gemakkelijk aantoonbaar is. Dexia had de naam van de tussenpersoon moeten vermelden.
Dat heeft zij niet gedaan, dus is zij fout; niet de tussenpersoon (al heb ik daar geen goed woord voor over). Op geen enkel contract van mij wordt die naam genoemd en ik mag aannemen dat dat bij niemand van de gedupeerden het geval is.
Al met al zou de getuigenis van voormalige tussenpersonen best handig zijn om e.e.a. kracht bij te zetten.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ad,m.i. is het zinnig dat iedereen zijn hun adviseur(s) van S.S.doorgeeft.
Hoe meer namen we hebben des te beter.Ik wil dat graag coordineren en dan doorsluizen naar Dhr.Silvertand.
Ik heb al enige reacties gehad en hoop dat er velen volgen.

Vriendelijke groet,
Rob Adank Breda
email:[email protected]

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ik ben blij dat er velen zijn die Dhr.Silvertand (willen)steunen.
Schroom niet de namen van adviseurs van S.S. aan mij door te geven.Ik maak daar een overzicht van en sluis het door aan Dhr.Silvertand.Uiteraard krijgen inzenders hierover/van verslag.

Gaarne vernemend,

Met vriendelijke groet
Rob Adank / Breda
p.s. Zie ook mijn forum Certificaat AEX Plus Effect

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Karin,
Je snapt het zeker goed.Geen probleem.
De aktie van Silvertand is uitstekend en aanbevelenswaardig.
Als iedereen maar helpt en steun verleent.We zullen het toch met de hele groep moeten doen anders wordt het een flop.
Eendracht sterkt ,zeker tegen "beschamende"lichamen als Dexia Bank Nederland en consorten.

Met vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda.

Iedere reactie is welkom (liefst via mijn email).

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door trouble »

ff onder de aandacht houden 8)

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

L.s.,

Vandaag heb ik Dhr.Silvertandt een lijst gestuurd met namen cq.
adresgegevens van SS medewerkers,welke ik via mijn oproep binnen heb gekregen via mijn email.Uiteraard allen bedankt die tot dusver
gereageerd hebben op mijn oproep.Ik hoop dat Dhr.Silvertandt er mee vooruit kan.

Nieuwe meldingen blijven welkom op mijn email.

Met vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]

Gast

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door Gast »

om in gedachten te houden

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: Spijtoptanten Spaarselect

Ongelezen bericht door trouble »

niet vergeten hoor

Gesloten