LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CertificaatAEX Plus Effect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Wij hebben 4 Certificaten AEX Plus Effect via SpaarSelect afgesloten.Zijn ondertussen aangesloten bij Leaseverlies maar bovenal bij Stg.Leaseleed.
Zij Stg.Leaseleed bemiddelen uitsluitend voor bovengenoemde Certificaten en alleen aan de man gebracht door SpaarSelect.
Lotgenoten met hetzelfde product gaarne uitgenodigd.
Met vriendelijke groet ,
Rob Adank / Breda.

olaflena
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2004 12:04

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door olaflena »

Hallo,

Ik vind het nogal kostbaar bij leaseleed. Het is ronduit schandalig dat je zoveel moet betalen, mogelijk buiten hetgeen je toch nog als restschuld moet betalen bij verleis van alle procedures.
Er moet gewoon 1 oplossing komen. Mensen moeten kosteloos van hun leaseproduct af kunnen met als ergste scenario om de inleg kwijt te zijn.
Daar hoeven geen advocaten of organisaties voor in het leven te worden geroepen.

groetjes, Olaf.

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door mm »

Olaf,

je bent een echte hollander. Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. En als het ff kan nog gratis ook. Waarschijnlijk ben je daarom slachtoffer geworden van de dieven.

Tel wat je nu niet hebt en wat je winst is wanneer je gaat procederen. Als je dit via leaseleed doet ben je 50% goedkoper uit tov een advocaat. Kom je in aanmerking voor toevoeging kun je beter zelf procederen.

Maar ja, Ook dat zal je wel tveel vinden. Liever verzuipen en elke maand geld naar de aanbieder brengen dan een dubbie aan een stichting, vereniging en of advocaat besteden.

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Erik »

Ik vind het nogal kostbaar bij leaseleed
Het kost echt vrijwel niets vergeleken met een eigen advocaat. Zeker als je kijkt naar het soort contracten dat Leaseleed behartigt.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Erik,
Klopt als je kijkt naar de certificaatbedragen dan is dit peanuts.
Ben wel eerlijk dat het best wat kost.
Maar wie niet waagt die niet wint.Zet het uit tegen de baten en het leed is snel terugverdient.

Vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Erik »

Maar wie niet waagt die niet wint
Ik zie het niet als wagen, ik weet voor 100% zeker dat Leaseleed er veel en veel meer uit weet te halen dan de kosten voor de procedure, als je alleen al kijkt naar de uitspraak van de DSI aangaande de depot constructie, die loog er echt niet om.

Aanmelden dus zou ik zeggen, de aanmeld periode is verlengd, dat komt omdat Dexia aan het rekken is met die mogelijke schikking, ze snijden zich alleen maar in de vingers want hoe langer ze rekken hoe meer aanmeldingen er bij Leaseleed komen, hoe goedkoper de procedure weer wordt per gedupeerde.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Erik,
Ben het met je eens.Goedkoper zul je niet kunnen en we zullen zeker winnen met zo'n sterke,gemotiveerde club.Dank voor je reactie.
Andere,meerdere reacties gaarne tegemoet ziende.
Ik ben al lid van LeaseLeed en doe uiteraard mee aan de Class Action.

Vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected].

stekelbeeske
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 feb 2004 14:29

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door stekelbeeske »

Rob,
ik zit in hetzelfde schuitje als jou
Ik heb de adviseur van SS eens uitgenodigd, maar die moet na een jaar nog komen.
Ik heb voor dit Certificaat 10.000 gulden vooruitbetaald en mag van Dexia nog 8 jaar lang restschuld betalen.

Ria / Hulst
Zeeuws-Vlaanderen

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ria / Hulst.

Hai Ria,

Bedankt voor je reactie.Ik heb wel wat vragen aan je.Als je wil gaarne op mijn emailadres beantwoording.
Wat voor soort kontrakt heb je precies?(er zijn namelijk nogal wat verschillende contracten opgesteld en uitgegeven cq.verkocht aan gedupeerden).
Kun/wil je mij de naam en adres gegevens van jouw SS adviseur door mailen?(Dat hij na een jaar nog steeds niet bij je is komen opdagen is eerder regel dan uitzondering bij SS.)
Ben je al lid van enig Vereniging?Leaseleed ,leaseverlies,payback of enig ander?
Ik ben reeds lid bij Leaseleed(en ook bij Leaseverlies).

Hoor graag nader van je.Sterkte ondanks alles!!

Vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]

olaflena
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2004 12:04

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door olaflena »

Hallo,

Ik heb er best wel wat voor over om de restschuld niet te hoeven betalen. en een deel van de inleg terug krijgen zou ook mooi zijn. Toch heb ik mijn twijfels of het gaat lukken.
Ik heb flink wat geld verloren maar zie het toch niet alleen als een fout van Spaarselect en / of Legiolease cq Dexia). Het is voor mij een harde les en deze fout zal ik nooit meer maken. Ik ben tot nu toe alleen aangesloten bij Legiolease maar heb inderdaad, net als vele anderen de indruk dat dat niet veel zoden aan de dijk gaat zetten. Legioleae gaat echter wel een rechtszaak beginnen en die wacht ik gewoon af. Heb nog een jaartje om evt. alsnog met een advocaat in zee te gaan. Ik mag toch hopen dat er over een jaar nog meer duidelijk is omtrent het hele leasegebeuren.
We'll see.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Olaf Lena,

Bedankt voor reactie.
Ben je nu lid van Leaseverlies?
Een aanrader is denk ik zeker Leaseleed.Ik ben daar ook lid en heb vast vertrouwen in een ons gunstig gestemde afloop.Uiteraard doet Leaseverlies,Payback en anderen zeker ook hun uiterste best,
Ben het zeker met je eens dat we een harde les voor de toekomst gehad hebben,Ik bemerk alleen wel bij me zelf dat ik meer wantrouwen heb opgebouwd t.a.v. mensen n.va.v.dit hele leasegebeuren.Uiteraard hebben wij de contracten zelf ondertekend maar voor de volle 100% zeker achteraf,op valse voorwendsels van onze SS adviseur.
We zijn zeker gechanteerd,belazerd en volkomen foutief en nauwelijks voorgelicht,zeker t.a.v. restschulden etc.

Ik neem het dan ook voornamelijk SS en consorten kwalijk dat ze ons valselijk bejegend en voorgelicht hebben.

Hoor je nader.

Vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]

olaflena
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2004 12:04

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door olaflena »

Ha Rob,

inderdaad. Die eikel van een Patrick Houthoofd uit Helmond als SS adviseur verzekerde me dat als de koers gelijk zou blijven ik toch minimaal mijn inleg terug zou krijgen. Mooi niet dus! Het blijft verschrikkelijk vervelend. Ik ben persoonlijk tevrede als ik na de 5 jaar vooruitbetaalde termijnen ik boetevrij van het contact af kan komen zonder de restschuld te hoeven betalen. Er zal wel een last van me af vallen volgend jaar april. Niet te hopen dat we alsnog een 11 september gaan memaken. Dat kan weer roet in het eten gooien.......

Olaf.

actiefront
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 okt 2003 13:19

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door actiefront »

persoonlijk moet je pas tevreden te zijn als je je volledig inleg terug hebt en de evt. restschuld is kwijtgescholden.

Binnenkort volgt er een CONSERVATOIR BESLAG op de tegoeden van D.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Actiefront,

Hai,

Hoe kom je op conservatoir beslag leggen op de tegoeden van Dexia.
Van mij mag het,want dan kan ik graaien,maar ik vraag me dat wel af??////
Laat ff wat weten.

Bedankt alvast en goed weekend,

Met vriendelijke groet.

Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Hollander »

Hoi Rob,

Neem actiefront toch niet serieus: dit soort mensen kunnen alleen maar bluffen om ons slachtoffers valse hoop te geven, maar je hebt er geen zak aan.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ben het met je eens Hollander.
Ik heb nog niets vernomen van conservatoir beslag op de tegoeden van Dexia.

Vriendelijke groet
Rob Adank / Breda
06-53832709 :roll:

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: CertificaatAEX Plus Effect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Zijn er nog gedupeerden met bovenstaand contract.
Hoor dat gaarne nader.

Met vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda

Gesloten