LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] effectenleaseprobleem.nl

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

effectenleaseprobleem.nl

Ongelezen bericht door willy59 »

Onderstaande is allemaal openbaar dus eenvoudig te vinden.
Het adres is ook openbaar en bekend bij mij.
De website staat geregistreerd in Dronten op de firma d3n
Ze hebben een website maar daar staat niets.
Op dat adres zit ook Delphi Investment
Beide staan ingeschreven bij de k.k.
Beide hebben hun hoofdkantoor op dat adres
Dus investeren om je schuld te betalen.
Ja ja


Willy

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: effectenleaseprobleem.nl

Ongelezen bericht door learner »

Mijn idee...

Goed bedoeld of niet:

Ik denk niet dat het verstandig is om (alweer)

"met een stukje overwaarde" (zoals er letterlijk staat)

of

middels nieuwe 'aflossingen'

tot een oplossing proberen te komen...


Dit zou betekenen: Aan onze bestaande ellende toegeven en die proberen op te lossen door een nieuwe binding aan een nieuw commercieel financieel produkt...


mvg, learner... :wink:

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: effectenleaseprobleem.nl

Ongelezen bericht door Alycia »

met recht een "droeve haas" te noemen....

Maargoed mensen... heb het hier helemaal gehad... dacht dat het doel van dit forum was om elkaar te informeren en te overleggen over mogelijke oplossingen en strategie... Blijkbaar is dit niet het geval!

In dat geval houdt ik liever de eer aan mijzelf, en zal ik ook de oplossing via een eigen weg moeten zoeken.

Want mijn "lot" in handen leggen van stichtingen die aangestuurt worden door onvakkundige, oppervlakkige, asociale heethoofden die hun leden adviseren op basis van emoties in plaats van feiten was ik toch echt niet van plan. Zoals uit bovenstaande zaken wel is gebleken maken de heren (en dames) zich meer druk over een enkele schrijf of typ fout en het kleineren en beschuldigen van lotgenoten die wellicht nog in staat zijn om zaken te relativeren en in het juiste perspectief te bekijken, dan met het zoeken naar oplossingen en mogelijkheden.

De heren en dames hebben waarschijnlijk zoveel kaas gegeten van juridische zaken e.d. dat als er iets verzonnen wordt, of er mogelijkheden bestaan waar zijn niet op gekomen zijn het niet anders kan wezen dan oplichting.

Persoonlijk denk ik dat iemand die zijn werk heeft gemaakt in het oplossen van financiele problemen, of dat nu een pensioen gat is of een z.g. dexia probleem waarschijnlijk wel een paar alternatieven heeft inplaats van het voeren van jarenlange procedures waarbij je alle kosten vooruit moet betalen, en nog jaren met het zwaard van damocles boven je hoofd moet lopen.

En alle mensen die vinden dat een partij als effectenleaseprobleem.nl een club is die geld wil verdienen over de rug van ons "gedupeerden" zal daar waarschijnlijk een kern van waarheid in zitten. Echter, mijn advocaat vraagt ook € 185,00 per uur... maar jullie maken gelukkig allemaal gebruik van een pro-deo advocaat... of niet? ZO NIET...!!! DIE ADVOCAAT VERDIENT HEEL DIK AAN JOU!!!!!!!

Maargoed... dat is dan waarschijnlijk onbelangrijk...!!! Ik wil iedereen op dit forum (inclusief de stichtingen) enorm veel succes toewensen in het zoeken naar een oplossing van jullie problemen!

Van mij zullen jullie geen last meer hebben!

Met vriendelijke groet,

Alcycia

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: effectenleaseprobleem.nl

Ongelezen bericht door learner »

Pardon...? :roll:

gast_58

Re: effectenleaseprobleem.nl

Ongelezen bericht door gast_58 »

Learner, dat plaatst ze overal. Zie ook topic "Ozzy is...."
Alycia is een vrouw (misschien wel man) met een 'groot gevoel voor humor'. Eén van mijn beste vriendinnen hier :wink: . Heb ik bijna een dagtaak aan.
Groetjes
Ilse

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: effectenleaseprobleem.nl

Ongelezen bericht door mm »

Was een sterk staaltje van reclame maken onder het mom van we jassen alles naar boven.

Zelfs in sticty topics werd de link vermeld door alcada , ozzy of jean geplaats.

Reclame maken voor een website om provisie op te strijken. Niets meer of minder. Vandaar ook de linken naar bewuste history er onder geplakt van de poster.

gast_58

Re: effectenleaseprobleem.nl

Ongelezen bericht door gast_58 »

Pardon? Alcada?

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: effectenleaseprobleem.nl

Ongelezen bericht door mm »

Ik ben ook geen holandicus. Naam is te moeilijk om goed te spellen.
Aukeizelsteen in de punt van mijn schoen kan er ook mee door.

gast_58

Re: effectenleaseprobleem.nl

Ongelezen bericht door gast_58 »

Zo ist maar net! Alcada; had daardoor alleen nog vervelender associaties met die naam.

Gesloten