LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rustig slapen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Alycia »

klinkt goed Gideon, dit is nu precies wat ik ook verwacht van een club als effectenleaseprobleem.nl

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Karel »

ozzy en Alycia zijn volgens mij figuren die achter die (duistere???) club in Nunspeet zitten. Wellicht is hier een waarschuwing op zijn plaats!!

Geen telefoonnummer, geen adres (verschuilen zich achter een postbusnr.), geen e-mail. Kortom, men hult zich volledig in de anonimiteit maar ze vragen wel je volledige financiële hebben en houwen op te sturen.
Dan beweren ze ook nog dat hun bemiddeling niets kost. Ja, ja. Het zal wel de zoveelste poging zijn om een nieuwe (overwaarde) hypotheek af te sluiten met allerlei extra verzekeringen als borgstelling!!

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Alycia »

nogmaals... gaan we weer... stichting maffia...

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

er zijn er nog een paar hoor.. je merkt het aan de steun die ze elkaar geven en toevalig zijn ze hier allemaal even nieuw.. :twisted:

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Karel »

Alycia,

Hoezo stichting maffia? Tot vier dagen geleden hebben we je nooit op dit forum gezien en ook ozzy niet. Ineens zijn jullie er en lopen jullie alleen maar de site te promoten van effectenleaseprobleem. Nooit heeft iemand iets van jullie gehoord en nu zouden wij ons moeten schikken naar jullie mening dat zij de oplossing hebben?? Dan zal men eerst eens wat beter de zaken uit de doeken moeten doen want tot nu toe staat er op de site eigenlijk helemaal niets.
Wie zitten er achter en hoe denkt men het probleem aan te pakken?? Verklaar ook eens hoe men kan beweren dat het de gedupeerden helemaal niets kost indien men de problemen door deze club laat behandelen. Dacht je nou werkelijk dat mensen zo naief zijn en zich zomaar inlaten met deze club die (voorlopig) alleen maar anoniem zich presenteerd??
Ik heb wel een vermoeden hoe deze club dit wil oplossen namelijk een tweede hypotheek aanbieden met een aantal extra verzekeringen die alleen maar veel geld kosten en waarmee deze club veel geld kan verdienen.
Indien deze club verder geen uitleg geeft over een aantal zaken dan blijf ik absoluut wantrouwig hier tegenover staan en betwijfel ik de oprechtheid van deze club.

Het bevreemd mij trouwens nu het schijnbaar ernaar uitziet dat er een bepaalde "doorbraak" zou zijn "bereikt", deze club er ineens is en blijkbaar ook een graantje wil komen mee "p i k k e n".

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door ozzy »

geen e-mail
Kijk ff goed op hun site... [email protected] ??????

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door willy59 »

Kijk op topic effectenleaseprobleem.nl

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Karel »

Kijk ff goed op hun site... [email protected]
Nou dan zie jij toch meer dan ik kan ontdekken!!

stekelbeeske
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 feb 2004 14:29

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door stekelbeeske »

Nou lieve mensen, ik hoop dat ik bij effectenleasprobleem goed zit en zij mij OOK uit de problemen willen helpen.... ik laat in ieder geval iets van me horen.
Maar zoals ik dit alles lees..... ga ik ook mijn twijfels trekken Lets hope!!!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Hollander »

Ik zie ook geen e-mail adres, maar het ging erom; Karel schreef dat zij geen e-mail hebben, en dat hebben ze duidelijk wel. Als je op "contact" klikt kom je bij een reactieformulier.

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Alycia »

met recht een "droeve haas" te noemen....

Maargoed mensen... heb het hier helemaal gehad... dacht dat het doel van dit forum was om elkaar te informeren en te overleggen over mogelijke oplossingen en strategie... Blijkbaar is dit niet het geval!

In dat geval houdt ik liever de eer aan mijzelf, en zal ik ook de oplossing via een eigen weg moeten zoeken.

Want mijn "lot" in handen leggen van stichtingen die aangestuurt worden door onvakkundige, oppervlakkige, asociale heethoofden die hun leden adviseren op basis van emoties in plaats van feiten was ik toch echt niet van plan. Zoals uit bovenstaande zaken wel is gebleken maken de heren (en dames) zich meer druk over een enkele schrijf of typ fout en het kleineren en beschuldigen van lotgenoten die wellicht nog in staat zijn om zaken te relativeren en in het juiste perspectief te bekijken, dan met het zoeken naar oplossingen en mogelijkheden.

De heren en dames hebben waarschijnlijk zoveel kaas gegeten van juridische zaken e.d. dat als er iets verzonnen wordt, of er mogelijkheden bestaan waar zijn niet op gekomen zijn het niet anders kan wezen dan oplichting.

Persoonlijk denk ik dat iemand die zijn werk heeft gemaakt in het oplossen van financiele problemen, of dat nu een pensioen gat is of een z.g. dexia probleem waarschijnlijk wel een paar alternatieven heeft inplaats van het voeren van jarenlange procedures waarbij je alle kosten vooruit moet betalen, en nog jaren met het zwaard van damocles boven je hoofd moet lopen.

En alle mensen die vinden dat een partij als effectenleaseprobleem.nl een club is die geld wil verdienen over de rug van ons "gedupeerden" zal daar waarschijnlijk een kern van waarheid in zitten. Echter, mijn advocaat vraagt ook € 185,00 per uur... maar jullie maken gelukkig allemaal gebruik van een pro-deo advocaat... of niet? ZO NIET...!!! DIE ADVOCAAT VERDIENT HEEL DIK AAN JOU!!!!!!!

Maargoed... dat is dan waarschijnlijk onbelangrijk...!!! Ik wil iedereen op dit forum (inclusief de stichtingen) enorm veel succes toewensen in het zoeken naar een oplossing van jullie problemen!

Van mij zullen jullie geen last meer hebben!

Met vriendelijke groet,

Alcycia

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door thoompy »

mensen pas op voor deze praktijken ......ook dit stinkt naar de misdaad

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door CB »

Gideon,

Volgens mij heeft Vereniging Eigen Huis er niets mee te maken. De Vereniging Effecten Bezitters zul je waarschijnlijk bedoelen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Alycia laat in ieder geval weten als er iets bereikt is.
IK begin met het storneren van de rekening voor Dexia.
Kijken wat hun reactie is.

Ik kan me trouwens voorstellen dat je het voor gezien houdt iets te plaatsen. Ik wist ook niet eens dat dit forum bestond totdat trosradar uitgezonden werd.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Karel »

Voorlopig is site van deze club tot nu toe vandaag niet bereikbaar en krijgt men een errormelding.
Al met al, een weinig professioneel ogend gebeuren!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door croosjes »

Geplaatst op 15 Feb 2004 11:57 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

croosjes


Geplaatst op 15 Feb 2004 11:56 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

piet,pieter en PAYBACK,ik wil dit melde waarom onderzoeken jullie niet wie effectenleaseprobleem voor instantie.Ik denk dat een hoop gedupeerde hier in zullen lopen en dat dit toch aansluiting heeft op de uitspraak van DSI en daarom DEXIA vooruit werkt met minder schuld kwijt schelding dan de OOSTINGPLOEG moet bemiddelen.Want DEXIA heeft een heel netwerk aan tussen personen dat weten jullie net zo goed als ik.Gedupeerde wat ik nou niet snap is namelijk dat als een aantal incasso b.om info.vraagd dan staan jullie op tilt en als een instantie zoals EFFECTENLEASEPROBLEEM jullie info. vragen dan leggen het zowat op strraat.vrgr.andre de croos

Naar boven

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Croosje ik begrijp niet wat jij bedoelt met jouw verhaal.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door croosjes »

janneke52,wat is je vraag dan!,dat je het niet begrijpt

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door ozzy »

ikwaseenbeetjedom schreef:
dag hier voor op dit forum
Met hier en dit wordt hetzelfde bedoeld in deze zin. Beter is dus, dag hier voor op het forum.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Croosje ik bedoel:
moeten ze nu onderzoeken wat effectenlease is?
Of bedoel je iets anders met jouw verhaal?

Gesloten