LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar zijn al die mensen gebleven

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Uitvinder
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 sep 2003 15:58

Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door Uitvinder »

Willie Wortel.
Laatst gewijzigd door Uitvinder op 11 okt 2006 13:47, 2 keer totaal gewijzigd.

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door mm »

hoe bedoel je betaald??

Beetje provocerend vind je niet?

Er is momenteel weinig om over te bomen. meerendeel is al uitgezocht, besproken, herkauwd en uitgespuwd. Alleen nieuwkomers hoeven nog maar de weg gewezen te worden waar ze de informatie kunnen vinden.

Uitvinder
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 sep 2003 15:58

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door Uitvinder »

Nu is het mm wie is dat ? Vroeger was een e-mailadres verplicht. Nu heb je mm zo iets van mamamia . Waardeloos. Ik mis de oude club.

W.W.

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door GAST00144 »

kijk ff naar mijn berichten dan. ik zat nieuwe bij de oude club jammer genoeg maar had dat wel graag geweest

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door Willems »

Uitvinder, ik ben er steeds, wel, niet meer onder de naam Verstandig, maar onder mijn eigen naam R.Willems.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door JH »

Er is inmiddels al genoeg informatie op dit forum beschikbaar. Het is de keus van een ieder persoonlijk wat de beste oplossing is. Tegenstellingen zullen er altijd blijven, wat iemand zelf besluit of besloten heeft dat is de eigen verantwoordelijkheid. Elkaar overtuigen wat het beste is in een bepaalde situatie, die voor een ieder nu eenmaal anders is heeft weinig zin en leid alleen maar tot tegenstellingen en heftige discussies waar niemand mee gebaat is.

Sterkte allemaal en blijf vertrouwen in een goede afloop !

Dirk-1
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2003 11:48

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

Niet met zijn allen in slaap vallen.
Momenteel is het rustig. Kennelijk wachten we allemaal op (nieuwe) ontwikkelingen.
Als die er zijn komt alles vanzelf weer op gang denk ik.
Wordt het dus wel weer levendig. (Willie Wortel/Uitvinder)

Groet Dirk-1

Dirk-1
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2003 11:48

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

Niet met zijn allen in slaap vallen.
Momenteel is het rustig. Kennelijk wachten we allemaal op (nieuwe) ontwikkelingen.
Als die er zijn komt alles vanzelf weer op gang denk ik.
Wordt het dus wel weer levendig. (Willie Wortel/Uitvinder)

Groet Dirk-1

ingeloe
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 jul 2003 22:28

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door ingeloe »

Met toet.Uitvinder geloof me iedereen kijk op het forum maar er is zo weinig niet gezegd.Ik wacht nog steeds op dexia haast al weer twee jaar geleden de laatste brief van hun gekregen.Het zou wel leuk zijn als iedereen even zijn naam laat zien dat is een opsteker voor iedereen .Hier mijn naam toet toet toet toet toet de toet.grapje doei :D :D :D :D

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door Sonja »

Iedereen is er nog steeds hoor, hetzij onder een andere naam
of gewoopn op de achtergrond.
Maar ik geef toe, het oude groepje was leuker .
Maar nieuws is er niet, in het voorjaar komt er weer actie jongens.

Groet, Sonja.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door Willems »

Bij het aanbiedingen van advocaten, heb ik gemerkt, hetgeen je hen bericht, niet meer terugopgeroepen kan worden; dus je kan niet nagaan wat je precies gemaild had!
Ook had ik gevraagd naar de specialiteit van de advocaat met het gevolg dat ik geblokkeerd werd op dat adres! Het ging kennelijk om een stagiaire!!

Mensen let op kijk uit, wat jezelf niet kan controleren en in handen houden, blijf ervan af: een keer uit de pan in het vuur is voldoende!

r.willems.

EEE

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door EEE »

Dag toetje

rob v.d.
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:19

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Ook ik ben er nog, maar kijk niet meer zo frequent in het forum. Waarom? Zoals Toet zegt, er is weinig dat nog niet is gezegd.En de paar keren dat ik wel inlogde werd ik niet vrolijk van de inhoud.
Groet,
Rob v.d.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door Karel »

Denken jullie nu echt dat er op een gegeven ogenblik iemand bij je aanbeld en zegt "ik kom het geld terug brengen wat wij ten onrechte van u hebben afgepakt"?
Daar zal je zelf ook het één en ander voor moeten doen en niet alleen op een forum kijken en constateren dat eigenlijk alles al is gezegd.

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door lhardeman »

Karel,

Wie zegt dat, en wie schrijft, dat er niets gebeurd en dat iedereen maar af zit te wachten ? Ik in ieder geval niet, ik heb eerst alles terug moeten draaien wat het EDR betreft. Nu ben ik nog bezig om de persoonsgegevens los te krijgen eerst via Dexia, wat zoals bekend bij iedereen niet lukte, en nu via de SGC. En zo zijn er meer zaken waar ieder op zijn eigen manier aan werkt, niet alles waar je mee bezig ben hoeft op het forum te verschijnen.
En ik hou het forum in de gaten vanaf dag 1 dat het forum verscheen, mis ook de oude garde maar we zijn er wel degelijk.

Toetje en de andere ik groet jullie, Anne.

ingeloe
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 jul 2003 22:28

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door ingeloe »

Dag EEE nog steeds houden we vol.Zie altijd je berichtjes staan.Moet vandaag zelfs op zuid zijn.Heel veel groetjes toet.

ingeloe
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 jul 2003 22:28

Re: Waar zijn al die mensen gebleven

Ongelezen bericht door ingeloe »

Dag karel.Na alle brieven die dexia heeft gehad van ons met de rede waarom wij niet meer betalen en je bent aangesloten bij de stichtingen en je wordt verder door hun niet lastig gevallen wordt.Hou ik me ook rustig en wacht gewoon af .Verder groetjes aan Anne veel last gehad van de wind over het water?

Gesloten