LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is Albert stil ...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind dat Albert het forum uitleg moet verschaffen.

Gast

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Gast »

Lezen gast:
Geplaatst op 01 Dec 2003 21:35 door Albert


--------------------------------------------------------------------------------

Ik ga er lekker een weekje tussenuit en dan even het Zh in . Dus laat opruier maar lekker zijn/haar gang gaan.

Groeten aan allen die mij dierbaar zijn.

Albert.

Gast

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 01 Dec 2003 22:57 door opruier


--------------------------------------------------------------------------------

Maak je geen zorgen over Albert, die is met een mooie regeling weggekomen maar hij probeert dat te verzwijgen voor het forum
opruier begint op te vallen met deze hetze.

Julia
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2003 12:51

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Julia »

Niemand is verantwoording verschuldigd. En zeker niet tegenover een opruier/opstoker/opnaaier of hoe ze ook heten :!: :!: :roll: :roll:

Julia

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Hannes »

Als die kerel een deal heeft met Dexia en niets laat horen, is het een lafbek :twisted: :evil:

Hannes.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Albert »

Lafbek ik..........dan word je bedankt maar voor jou loop ik niet weg. Trouwens voor niemand. Laat staan voor iemand die zich niet bekend maakt.

Ben er even tussen uit en deze vrienden hebben ook een PC dus kijk ik af en toe even.

Ik heb geen deal met Dexia, want dat doen ze niet bij mijn weten. Maar ik ben bezig om Dexia zelf te dagvaarden.

Voor de rest zal het mij boerenkool met worst wezen, wat men van mij vindt.

Groeten uit Oldenzaal.

Albert.

An

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door An »

Hoi Albert.

Laat je toch niet uit de tent lokken door dat gespuis! Jij was en bent lekker een weekje weg en geniet daar nu maar van. Laat ze toch lu....!

Kom maar ff lekker tot rust daar in Twente en hou je haaks.
Gr. An, :wink:

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi An,

Ze moesten eens weten ik kom hier tot rust !! Had het helemaal gehad met mezelf en de hele zooi.

Groetjes en bedankt voor je support. Voor de rest reageer ik voorlopig niet meer.

Albert :wink:

Andrea
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 sep 2003 12:08

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Andrea »

edit
Laatst gewijzigd door Andrea op 01 apr 2004 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Idaho »

En daar gaan we weer, 1 kleine zielige worm probeert de boel op te naaien en iedereen reageert weer, totaal niet op reageren is het beste, deze figuren leven van reacties (hoe zielig dit ook is), maar dat is het enige waar ze zich mee bezig houden, dus zolang je ze blijft voeden komen ze terug.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Sonja »

Fijne vakantie Albert, je heb het verdiend!

opruier
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2003 10:19

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door opruier »

Ja Albert, fijne vakantie en ga nou niet iedere dag vanuit Oldenzaal het forum zitten bekijken !

LJB
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 nov 2003 17:10

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door LJB »

Eerst iemand een mes in de rug steken en dan een fijne vakantie wensen.

Hoe diep ben je dan gezakt.

Leo

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Captain-America »

Speciaal voor Opruier cs daar, zoals verwacht een inhoudelijke bijdrage uitblijft...

Dank voor je bijdrage. Ondanks dat ik je mening niet deel. Jammer overigens dat het luisteren en inhoudelijk reageren op andere meningen inclusief de onomstotelijke feiten niet direct aan jou/jullie is voorbehouden. Maar gelukkig zijn anderen, waartoe ik mijzelf reken, hiertoe wel bereid. Wie weet goed voorbeeld?

...

Mag ik zo vrij zijn om, in alle respect voor jou mening, je eens te vragen te kijken naar de diverse andere aspecten van dit alles.

Het lijkt erop gezien je postings dat je, althans zo profileer je jezef,
een actief en mogelijk daardoor deskundig belegger bent. Prima.
Edoch de doelgroep die (het meeste) door dit alles is getroffen is, waren en zijn dit nadrukkelijk niet! Zoals nu in een aantal gerechtelijke uitspraken openbaart is alsmede via diverse artikelen in zowel toonaangeefende dag- & weekbladen, blijkt dat Dexia CS, ik hanteer nu ff de benaming Dexia CS en bedoel daar alle (juridische) voorgangers en aanverwante partijen mee, zich op een zeer verwijtbare, laarbare en onrechtmatige manier hebben gedragen.

Dit punt komt niet terug in datgene wat jij telkenmale inbrengt. Ondanks dat ik het mij ten dele kan voorstellen, kortzichtigheid, directe betrokkenheid, narcistisch gedrag en of andere minderwaardigheidskwestie, dat je dit alles wijt aan de gedaalde koersen op de (aandelen en overige) beurzen. Edoch dit is een oorzaak die geleid heeft tot de grote(re) verliezen. In die hoedannigheid een indirect onderdeel van datgeen waar ik mijn betoog mee zal beeindigen en waarop ik aanstuur.

Die verliezen lijden tot een schuld en dit is meen ik nu te mogen zeggen de crux. Het merendeel van de mensen, mijnzelf incluis, wisten niet dat er sprake kon of zou zijn van een restschuld. Daarnaast is het zo dat er belachelijk hoge bedragen, zoals nu gebleken is, geleend is aan mensen met een daartoe ontoereikend inkomen, toen en nu!

Los van verdere inhoudelijke discussies, die ik graag met jou en anderen verder wil voeren, geeft het bovenstaande het eigenlijk al aan/weer. Althans dat is mijn mening.

Als je als bank, en ik spreek dan hier met name over de bancaire verantwoordelijkheid, alsmede het maatschappelijke en ethisch verantwoord ondernemen, het wettelijke regime nota bene hier even buiten beschouwing gelaten, je aan dit soort onverantwoord gedrag schuldig maakt. Tsja dan dien je ook mijn inziens, wat rechters klaarblijkelijk ook vinden, daarvoor op te draaien.

Resume;
als de bank zich gehouden had aan datgene wat te doen gebruikelijk was, ditmaal tevens binnen het wettelijke kader, dan ware deze problemathiek in zijn geheel niet voor gekomen.
Vandaar ook dat het merendeel van de hier in dit fora reagerende mensen ook zo fanatiek/radicaal zijn.
Dit heeft dus in eerste aanleg niets maar dan ook helemaal niets te maken met het reageren op gedaalde aandelenkoersen, maar op het bedrogen en belogen zijn.
Dit alles draait om het je als bancaire instelling niet houden aan het, wettelijke- & maatschappelijk kader van, normen en waarden.

Vooralsnog wou ik het hierbij even laten.

Je vanuit hier een prettige avond toewensend, tevens uitkijkend naar je inhoudelijke reactie hierop, verblijf ik,

Mazzeltov;

Ralph

Julia
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2003 12:51

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Julia »

Albert heeft wel aangeboden om Nes, die in de put zit, financieël te helpen. Daarna is het bericht verwijderd. Maar wie van jullie met jullie prachtige verhalen biedt zo iets aan ?????????

Albert je bent een toffe peer. Ik weet niet van het hoe en waarom voor mij ben je een mens met gevoel.

Groeten.

Julia.

opruier
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2003 10:19

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door opruier »

Wat een onzin, als je aanbiedt iemand financieel te helpen dan hou je dat prive en doe je dat niet via een publiek forum, zo kan ik ook de nobele jongen uithangen !

Julia
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2003 12:51

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Julia »

Opruier je schrijft : " Zo kan ik ook de nobele jongen uithangen".

Dat heb je waarschijnlijk al eens eerder gebruikt of zie ik het verkeerd ??
Geplaatst op 29 Oct 2003 09:45 door EchteMeisje


--------------------------------------------------------------------------------

Nou nou Albert,

Wat kom je weer integer over, maar niet heus.

Je kan hier op het forum wel de 'nobele' jongen uithangen.
Julia.

An

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door An »

Ach ja Julia, het zijn dezelfde lui die opnaaiers en hoe ze ook mogen heten. Hebben problemen met zichzelf en reageren dat dan hier af! De meesten zitten al een tijdje op het forum en steeds onder een andere naam. Ook ik heb wel eens het idee dat het èèn en de dezelfde persoon is. Eigenlijk best wel zielig! Pffffffff!!!!!!! Wel knap om toch altijd maar hier bezig te zijn en weer iets nieuws te verzinnen!

Nu, prettig weekend allemaal :wink: An,

Julia
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2003 12:51

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Julia »

Hi An,

Ik ben het met je eens gewoon negeren die mensen. Jij ook een goed weekend.

Julia :)

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Wat is Albert stil ...

Ongelezen bericht door Albert »

Bedankt allemaal.

Albert.

Gesloten