LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH mobiel en telfort, NEE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Dannyk »

Ik koop op 26 november een nieuwe siemens s55 om over te kunnen stappen op het nieuwe netwerk van Ah mobiel. Dit vond ik erg aantrekkelijk vanwege de extra beltegoeden, en (ik als medewerker van AH krijg ook nog eens 100 gratis sms-jes) nu kom ik erachter dat dit gewoon bedrog is, ik kan de simkaart niet in me nieuwe toestel stoppen, want dan blokkeert hij hem gewoon. AH mobiel zou zijn over gegaan bij het nieuwe netwerk van KPN (nooit problemen) naar Telfort. Nu ondersteunt het netwerk van telfort geen i mode en heb dus niets aan mijn nieuwe telefoon van 210 euro. Er was ook nergens aangegeven dat het nieuwe netwerk over zou gaan naar telfort. In plaats van profiteren is het hier dus betalen, betalen, betalen. Er komt nog eens bij dat als ik Ah mobiel bel, van het kastje naar de muur gestuurd word. Ah mobiel geeft kpn de schuld en zegt niets te kunnen doen, kpn zegt weer dat het aan Ah mobiel ligt, Ik kom er dus gewoonweg niet uit, en zit nu opgescheept met me nieuwe toestel, WAT NU?

!!!!!!!

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door !!!!!!! »

Overal staat (internetsite AH en Telfort) en ook in de kranten dat AH mobiel over is gegaan naar Telfort!! Dat had je moeten weten! Of je had het gewoon even kunnen vragen bij AH of Kpn! Want KPN ondersteunt als enigste I-mode, net als Vodafone live bij VODAFONE!

Wil je gebruik maken van i mode dan moet je dat bij KPN en doen en niet bij AH mobiel! Ook al werkt het via KPN zelf
Imode krijg je alleen namelijk bij Hi en KPN mobile!

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Dannyk »

Ik heb helaas niets in kranten gezien, dit omdat wij thuis geen krant hebben, het gaat mij er voornamelijk om, dat ik persoonlijk een nieuwe simkaart krijg thuisgestuurt, met een brief en handleiding, maar daar stond dat nergens, alleen hoe over te zetten en andere overbodige info, maar geen ander netwerk.

!!!!!!

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door !!!!!! »

Nou als je geen krant hebt heb je natuurlijk altijd de METRO of de SPITS
en daar stond ut in
Ik kan verder nix voor je doen
ik zou zeggen, koop maar een nieuwe telefoon zonder simlock en een telefoon die wel door telfort ondersteunt wordt!

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Dannyk »

deze telefoon is ook simlockvrij, dus alles kan, maar AH-mobiel belooft dingen die ze niet waar maken en daar gaat het mij voornamelijk om.

Gast

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Gast »

danniek hoepel toch op met je gezeur en gescheld.

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Dannyk »

KAN jij nou niet ff een keer in je leven je bek houden? het zou een hele opluchting zijn als dat zou kunnen, dus ga ff een gewoon leven lijden, of moet ik dat ook nog aan ons kleutertje uitleggen?

Gast

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Gast »

Bannen die danniek van het forum ajb.

Gast

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al een jaar een AH-mobiel prepaid toestel (ook siemens) en nu krijg ik ineens een brief dat er een nieuwe netwerk komt, waarbij het tegoed nog maar drie maanden geldig is!!!
Omdat ik weinig bel heb ik prepaid, maar nu word ik zo ongeveer gedwongen om meer te bellen.
Ik hoef geen tegoed van 30 euro met een hoop extra, want dat verbel ik niet eens in een jaar.

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Dannyk »

hier ben ik het helemaal mee eens, en hoor van alle kanten dat het nieuwe telfort netwerk van geen kant functioneert, voor mij geen ah mobiel meer, IK BEN VANAF VANDAAG OVERGESTAPT OP KPN MOBILE, VOOR MIJ GEEN AH-MOBIEL MEER, ik word chagerijnig te woord gestaan en van het kastje naar de muur gestuurd, ja daag!
aan ahmobiel

Ik heb al een jaar het oude AH-mobiel, toen ik een aantal weken geleden een nieuwe simkaart kreeg thuisgestuurd, werd ik nieuwsgierig en wilde gaar overstappen, dit vanwege het gratis beltegoed op de kaart, bij nieuw beltegoed en de 100 smsjes(ik ben medewerker ban AH). ik kon op mijn oude telefoon geen nieuwe simkaart gebruiken, dus kocht ik een nieuw toestel voor 210 euro, maar toen ik gebruik wilde maken van de kaart bleek dat dit via het telfort netwerk ging en niet meer via kpn, hier is mij nooit iets over geinformeerd, en wist dit dus niet, en ik heb 0900-ahmobiel gebeld, hier werd ik zeer chagerijnig te woord gestaan en werd van het kastje naar de muur gestuurd (in dit geval de kpn) maar dit is een zaka van ahmobiel. nu had ik dus voor nix een nieuw toestel gekocht, maar dacht toen maar gewoon verder te gaan met het oude ahmobiel, tot vandaag, want ik koop een toetsel met imode, maar OOK dit functioneerd niet met het netwerk van ahmobiel, ik ben dus egt niet te spreken over de service en de informatie die gegeven word, ik ben nu dus ook van ahmobiel afgestapt, en ben als er geen verandering komt ook niet van plan terug te komen, ik loop 100 smsjes mis, veel gratis beltegoed(ik bel veel) en ik ben gewoon niet goed geinformeerd,

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door !!!!!!!!!!!!!!!!!! »

Het beltegoed is bij Telfort niet 3 maanden geldig maar onbeperkt geldig!!!! Das nieuw!!! Ook bij Ah mobiel als ik het goed heb


Telfort is velen malen beter dan KPN! Die doen nix meer aan hun service en netwerk. Telfort wel die verbeteren ten minste nog een hoop.

Ik raad jullie allemaal aan om eerst goed te lezen (algemene voorwaarden, etc...) voordat je iets koopt of je ergens op abonneert!!!
Dat scheelt weer een hoop gezeik op dit forum!

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Dannyk »

Ik heb op dit forum al zoveel slechts gehoord van Telfort, en ook van familie en vrienden, de veranderingen draaien op verkeerde dingen uit en ook het beltegoed(hoor ik net via de servicelijn) is maar 3 maanden geldig, tenminste, binnen 3 maanden opnieuw opwaarderen, na 3 maanden kan je niet meer bellen, maar je beltegoed blijft behouden. Voor mij hoeft het niet meer, maar toch bedankt voor je reactie

Gast

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Gast »

Bij Telfort moet je zijn voor een fles azijn verder niet.

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Dannyk »

en zelfs dat word nog in zeer slechte kwaliteit geleverd:D en ik denk niet dat ik de enige ben die dat vind, als je de fles al krijgt he, wel betalen maar krijgen ho maar

Nellie!

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Nellie! »

Een fles azijn bij Telfort!!! Pfff...

Het niveau van jullie is wel erg hoog moet ik stellen!! :D

Bij Telfort heb ik nooit probleempjes gehad of zo!
Ik ben 4 jaar klant en het is uitermate goed!

Maar ja maar voor iedereen verschilt dat natuurlijk!

En wat ik wel begrepen heb is dat je beltegoed bij telfort onbeperkt geldig is! 1 keer in 12 maanden bellen of sms-en (of opwaarderen) is al genoeg en je kan er weer een jaar mee door!

Het is zeker geen 3 maanden geldig is het niet en ook nooit geweest!

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Dannyk »

ik wil je best een mail sturen waar in staat dat je beltegoed maar 3 maanden geldig is hoor, maargoed. Het niveau van telfort is VOOR MIJ wel goed te vergelijken met een fles azijn :( gelukkig zijn er ook nog tevreden klanten zoals jij, iig bedankt

Gast

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Gast »

:evil: Het zoveelste relaas over AH mobiel.
Er is al vanalles over geschreven in dit forum , maar feit is dat de meeste mensen gewoon willen bellen en voor de rest niks!!!
Dus ook ik , kort samengevat; vier maanden geleden Ah mobiel paars
gekocht (tevreden) . 3 weken geleden aan de kassa opwaardeer kaart
gekocht. Was vernieuwd zeiden ze, net zo iets als de waspoeder. Is ook
ieder keer weer beter. Heb me verder nergens druk om gemaakt dus met mijn gele opwaardeer kaart naar huis en opwaarderen. Helaas, dat gaat dus niet. Zou als vaste geregistreerde klant automatisch bericht krijgen, niet gelukt. Twee keer het formulier op internet ingevult , ook
geen reactie , gisteren met het 0900 nummer een 1 uur bezig geweest, ook geen succes. Uit eindelijk verwezen naar 0800-0235482. Is voor de nieuwe gele AH-mobiel . Maar helaas meneer ik kan u niet verder helpen. Toen bijna ontploft en naar een AH filiaal gegaan , maar ja
geldt terug krijgen is uitgesloten. Nog 20 minuten een fikse woorden
wisseling met de bedrijfsleider, met als resultaat dat hij maandag morgen het gaat oplossen (zegt hij) en ik om 12 uur bij hem op de stoep sta............en dat allemaal om te mogen bellen met Ah.
Mijn conclusie: ik bel mijn tegoed op en dan gaat alles richting de prullenbak en zal dan via een andere aanbieder gaan bellen en daarbij
ook nog eens van supermarkt veranderen . Dit om mijn ergernis te verzachten.

Met vriendelijke groet , P. Jentjens

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Dannyk »

Ik ben zelf medewerker van AH en weet er alles van, we krijg dagelijks minstens 2 klanten die met hetzelfde probleem zitten, Ik vind dit zelf gewoon absurt, geef dit dan duidelijker aan of stap over op een en dezelfde provider, sterkte en iedereen: VERZET JE!

jolande der weduwe

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door jolande der weduwe »

ik heb voor mijn kinderen een ah mobiel :evil: krijg gratis een andere simkaart met de mededeling de oude op te maken en dan de nieuwe er in te zetten u raad het al hij wijgerde bij bellen naar een informatie numer krijg ik als andwoord wij ondersteunen geen nokia,swing alleen toestelen van ons merk koop maar een ander toestel ja niet dus ik heb hier niet om gevraagd en de oude simkaart deed het prima.en het geld groeit niet op mijn rug
tegelijkertijd kocht ik een nieuw blik voor een goede vriend van ons hij had nog een nokia 3310 je raad het al hier doed hij het niet in bij klachten krijg ik het antwoord dat het erg mislijdend is maar ze moesten eerst na gaan of ik mijn 20 euro voor dat blik wel terug kon krijgen want het blik was wel open ik belde op 1 december het is nu 13 december en we weten nog niets dus ah mobiel slechte servis en heel mislijdend :twisted: :evil:

Gast

Re: AH mobiel en telfort, NEE

Ongelezen bericht door Gast »

pffft wat een gezeur om niets....

Ik werk zelf ook bij ah, maar dannyk, dit is geen probleem van ah! Maar van jezelf!
Ten eerste hoefde je geen nieuw toestel te kopen om over te gaan naar het nieuwe ah systeem, je kon gewoon een blik halen en deze gebruiken met je oude toestel.
Ten tweede niet alle providers ondersteunen alles, da's algemeen bekend!!!! Ook al lees je geen kranten kan je het al zien bij advertenties op bussen in bushokjes in bladen en op internet.

Ook had je de info beter moeten lezen die in jouw filiaal aanwezig zijn/waren. Ook in het medewerkersblad heeft er een stuk over gestaan.

Het probleem is, je hebt een toestel gekocht met mogelijkheden die Telfort (nog) niet ondersteund, dus ligt het probleem niet bij AH, maar bij DannyK.


En gast van 01 Dec 2003 22:42, Dit nieuwe bellen van AH is bedoeld voor mensen die veel bellen en hiermee toch voordelig uit zijn. Elke klant die al belde via AH heeft een brief gehad met uitleg, met daarbij een MOGELIJKHEID om over te stappen, dit is niet verplicht Dus als je weinig belt, kan je gewoon bij 't oude blijven.

Gesloten