Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Onkruid71
Berichten: 2759
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Het is ook vreemd dat de site nog steeds in de lucht is. Zo komen er steeds meer slachtoffers.

Lady1234
Berichten: 27222
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Één blik op Truspilot en men bestelt daar niet meer.

Jamie Sprenger
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2018 19:16

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Jamie Sprenger »

Via onze advocaat dan maar beslaglegging afdwingen bij de rechter. Is nu wel genoeg bewijslast dat meneer S. een goed leventje heeft daar in Hoogvliet van het geld dat hij niet terugbetaald. Diefstal is daar het enige woord voor.

witte angora
Berichten: 30924
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door witte angora »

Onkruid71 schreef:
13 mei 2024 15:35
Het is ook vreemd dat de site nog steeds in de lucht is. Zo komen er steeds meer slachtoffers.
Daar is door meerderen in dit topic al meermaals een en ander over gezegd. Helaas doet 'Tom' daar niks mee. Net als de 'nieuwe slachtoffers' kennelijk nog steeds niet de moeite nemen om eerst eens te kijken wat voor het bedrijf het is, waar ze bestellen.

Moneyman
Berichten: 30250
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jamie Sprenger schreef:
13 mei 2024 16:03
Via onze advocaat dan maar beslaglegging afdwingen bij de rechter. Is nu wel genoeg bewijslast dat meneer S. een goed leventje heeft daar in Hoogvliet van het geld dat hij niet terugbetaald.
Vraag je wel af waar je beslag op wilt leggen - en wat dat zogenaamde "goede leventje" is. Want voordat jij beslag kunt leggen, ben je zo richting de duizend euro aan kosten verder. En die moet je nog wel terug zien te krijgen...

Moneyman
Berichten: 30250
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
13 mei 2024 15:35
Het is ook vreemd dat de site nog steeds in de lucht is. Zo komen er steeds meer slachtoffers.
Als je bijvoorbeeld dit topic ziet, dan weet je dat zelfs als de Consumentenbond én de ACM zich ermee bemoeien, de site nog niet uit de lucht gaat.

Vrees dat dit pas stopt nadat de bewindvoerder zich ermee gaat bemoeien...

Gerda de Klein
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2024 11:37

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Gerda de Klein »

Ook ik ben de dupe van woneninterieur. Al vanaf oktober 2023 probeer ik mijn geld terug te krijgen na het niet leveren van een vakkenkast en tv meubel ter waarde van 943,20. Een advocaat ingeschakeld, die drie keer een aanmaning heeft gestuurd. Ook zonder resultaat. Deze man heeft geen geweten en weet niet wat hij andere mensen aandoet. En dat dit zomaar kan, snap ik niet.

Willieee
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2024 01:09

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Willieee »

Woneninterieur levert niet


In november een bestelling geplaatst met ordernummer #4961. Tot op de dag van vandaag niets dan loze beloften ontvangen.

Na een eerlijke recentie te hebben geplaatst probeerde de eigenaar me zelfs onder druk te zetten de recentie te verwijderen.


Bestel hier nooit! Je bent je geld kwijt en ziet er niets van terug.

Natasjavgils
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2024 10:23

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Natasjavgils »

Ook wij zijn gedupeerd door Woneninterieur.nl

Halverwege december hebben wij drie stoelen besteld. De levering zou in eerste instantie in week 4, ofwel eind januari zijn. Zowel mijn vrouw als ik hebben meerdere keren contact gezocht over de bestelling. Hierbij werd aangegeven dat de levering vertraagd was maar dat het uiterlijk de 4e week van februari en daarna eind maart zou zijn.
Bij de laatste vertraging was ons vertrouwen weg en hebben we de bestelling geannuleerd. In eerste instantie hier geen respons op gekregen via de chat of mail. Deze reactie kwam pas toen we de gang van zaken in een review op trustpilot.nl hebben beschreven, notabene binnen een paar uur (beide op 10 april). Hun reactie was:

“Goedemiddag,
Wij ontvangen net een schadelijk bericht.
Verzoek om deze te verwijderen zodat alles keurig afgehandeld kan worden.”

Wij hebben hierop gereageerd (op 10 april) dat deze review de feitelijke waarheid beschreef en dat bij correcte afhandeling wij dit ook zouden toevoegen aan onze review.

Hierop ontvingen we geen respons meer.

Daarom hebben we op 23 april opnieuw contact gezocht en aangegeven dat we geen bevestiging van annulering of ons geld hebben ontvangen en daardoor aangifte gaan doen vanwege oplichting. Ook hebben we aangegeven dat we alle communicatie openbaar zullen maken als bewijslast.

Hierop kwam binnen 10 minuten een reactie:
“Delen van berichten mag om te beginnen niet. Staat morgen einde dag op je rekening fijne dag.”

Dit geld stond echter niet op de rekening de volgende dag of dagen erna. Daarom hebben we opnieuw contact opgenomen en aangegeven aangifte te zullen doen. Op 1 mei heeft mijn vrouw aangifte gedaan van oplichting via internet. Diezelfde dag ontving mijn vrouw dit bericht:

“Goedemiddag,
 
Wij hebben net een valse aangifte ontvangen. Dit is uiteraard niet de juiste manier en ook komt er binnen 48
uur een blokkade op de transactie bij de provider. Wij hebben al de nodige tijd interne problemen maar van oplichting is geen sprake.
 
Wij adviseren u deze aangifte voor morgen 10:00 in te trekken. Wij maken anders melding van een valse aangifte en ook zullen wij dan de procedure volgen bij aangifte en kan het 10-12 weken duren.
 
Na bevestiging dat de aangifte is ingetrokken maken wij graag met u een afspraak voor betaling in 2 termijnen.”

Hierop heeft mijn vrouw direct weer gereageerd dat ze bereid is de aangifte in te trekken als het geld op 2 mei voor 12u op de rekening stond. Ook heeft ze aangegeven online kenbaar te maken hoe alle communicatie is verlopen.

Ook volgde er opnieuw, nog steeds op 1 mei, een reactie van hen op dit bericht:

“Beste,

Zo zit het natuurlijk niet. Als je was opgelicht dan zou er geen contact zijn. Interne problemen is vervelend maar wel de situatie.

Wij houden dus geen gelden vast anders had u deze al ontvangen. U ontvangt deze order terugbetaling vanaf volgende week.
Echter door de aangifte is de kans groot dat er binnen 48 uur een blokkade komt dat is standaard bij providers. Ons advies is dus om deze in te trekken.”

Hierop heeft mijn vrouw direct weer gereageerd dat ze bereid is 48 uur de tijd te geven om het geld op de rekening te storten, alsmede dat we als klant geen last hoeven te hebben van interne problemen. Daarnaast heeft ze nogmaals aangegeven de aangifte niet in te trekken totdat het allemaal correct is afgehandeld.

Hierna staakte de communicatie wederom. Op 5 mei kwam een bericht van woneninterieur:

“Goedenavond,

Kunnen wij met u afspreken dat het betaalde bedrag vrijdag door u is ontvangen?”

Hierop aangegeven dat dit wederom akkoord is maar helaas hebben we tot op heden het bedrag niet ontvangen. Meerdere mails van onze kant hierover zijn wederom niet beantwoord.

Conclusie: bestel hier niet! Ze houden zich niet aan afspraken en het zijn allemaal loze beloftes.

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

Moneyman schreef:
13 mei 2024 17:26
Onkruid71 schreef:
13 mei 2024 15:35
Het is ook vreemd dat de site nog steeds in de lucht is. Zo komen er steeds meer slachtoffers.
Als je bijvoorbeeld dit topic ziet, dan weet je dat zelfs als de Consumentenbond én de ACM zich ermee bemoeien, de site nog niet uit de lucht gaat.

Vrees dat dit pas stopt nadat de bewindvoerder zich ermee gaat bemoeien...
Wij zijn ook in gesprek met ACM en consumentenbond.
Update volgt nog.

Moneyman
Berichten: 30250
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

woneninterieur schreef:
14 mei 2024 15:49
Moneyman schreef:
13 mei 2024 17:26
Onkruid71 schreef:
13 mei 2024 15:35
Het is ook vreemd dat de site nog steeds in de lucht is. Zo komen er steeds meer slachtoffers.
Als je bijvoorbeeld dit topic ziet, dan weet je dat zelfs als de Consumentenbond én de ACM zich ermee bemoeien, de site nog niet uit de lucht gaat.

Vrees dat dit pas stopt nadat de bewindvoerder zich ermee gaat bemoeien...
Wij zijn ook in gesprek met ACM en consumentenbond.
Update volgt nog.
Nou, verras ons (en vooral je klanten), zou ik zeggen!

HansdeGroot
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2024 14:54

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door HansdeGroot »

Ook wij zitten al maanden te wachten op ons geld.
Het gaat om een gekochte tuinbank op 8-6-2023. #3827 die niet geleverd werd.
Het zelfde verhaal loze beloften maar geen daden. We krijgen nu ook geen reaktie meer van de klantenservice. Van simpele mail tot een brief om er samen uit te komen.
Woninterieur geeft niet meer thuis.
Het gaat bij ons nog om een realtief klein bedrag van 265 euro,
Maar we zijn er klaar mee en het geld moet terug.
Ik zou Woninterieur zeker niet aanbevelen aan mijn omgeving. Mooie website maar gauw wegklikken dus.
Ik hoop dat we er snel uitkomen en dat we geen verdere stappen te hoeven nemen.

Thijs124
Berichten: 803
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Er is natuurlijk helemaal geen bedrijf, er is natuurlijk helemaal geen klantenservice.
Het is een meneer die al het geld int.
Af en toe stort hij wat terug om zijn lastigste klanten weer iets te sussen.
In het vroegere Egypte al uitgevonden, de pyramide.
Hans gebruik wel de goede naam voor die persoon , dat zogenaamde bedrijf anders voelt hij zich misschien niet aangesproken.

Moneyman
Berichten: 30250
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

Thijs124 schreef:
15 mei 2024 12:03
Er is natuurlijk helemaal geen bedrijf, er is natuurlijk helemaal geen klantenservice.
Het is een meneer die al het geld int.
Dat zou waar zijn als hij nooit zou leveren - maar dat doet hij (af en toe) wel. Je omschrijving gaat dus niet op.

Thijs124
Berichten: 803
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Af en toe laat hij blijkbaar een toeleveringsbedrijf iets leveren.
Verder is het een kwestie van aanbetalingen incasseren, klanten zoet houden en klagers bij Trustpilot aanvallen met:
"woneninterieur heeft deze review gerapporteerd voor het bevatten van schadelijke of illegale inhoud."
Die meneer moet toch een huid van gewapend beton hebben.
Wat een druk bedrijf!
Heel af en toe gebeurt er zelfs een terugbetaling.

Moneyman
Berichten: 30250
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

Precies. Dus is er wel een -weliswaar beroerd- bedrijf.

Marcop1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2024 20:55

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Marcop1 »

2 maanden geleden hebben wij een sidetable besteld (order 5797). We hebben nog niks ontvangen en er wordt ook niet gereageerd op mail. Zojuist de koop ontbonden en het bedrijf 14 dagen de tijd gegeven om het geld terug te storten op onze rekening.

Sylvia K
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2024 14:54

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Sylvia K »

Ik heb begin februari 2 salontafels besteld en betaald. De levertijd werd maar steeds uitgesteld. Ik heb de bestelling geannuleerd en kreeg op 8 mei een bericht dat m’n geld met 4 dagen op m’n rekening zou staan. Nu is het 17 mei en heb het nog steeds niet! Gaat wel om een bedrag van €161,10
Voor mij is dit heel veel geld! Ik heb alleen maar een WAO uitkering.
Ik krijg helemaal geen antwoord meer op de mails die ik stuur! Oplichters dus! Heel erg dit!
Ik hoop dat Radar hier werk van maakt!
Vr Groet, Sylvia Kroon

Lady1234
Berichten: 27222
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Voortaan eerst reviews lezen op Truspilot.

christiaanvdd
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2024 16:16

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door christiaanvdd »

Hallo,

Ook wij hebben problemen met Woneninterieur.

Op 24 november 2023 hebben we een eetkamertafel gekocht. Op dat moment waren de recensies trouwens nog best aardig. Het product zou geleverd worden op 26 maart. Na meerdere toezeggingen is de tafel nog steeds niet geleverd. 9 mei een mail gestuurd, dat wanneer de eetkamertafel niet binnen een redelijk termijn geleverd kon worden, we de koopovereenkomst wilden beëindigen en ons geld terug wilden. Hierna meerdere manieren geprobeerd om met ze in contact te komen. Intussen nog steeds niks van ze gehoord. Ze reageren nergens op, We gaan nu ons geld terug vragen en hebben al een melding bij ACM gemaakt.

Vriendelijke groet,

Plaats reactie