LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vreemde werving bankgiroloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
henk-1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2015 10:17

Vreemde werving bankgiroloterij

Ongelezen bericht door henk-1985 »

Ik kreeg gister avond om 20:30 iemand van BankGiroLoterij aan de deur. Met de mededeling dat mijn wijk ((uitgeloot)) is om een gratis lot uit te delen. En daarbij moet hij natuurlijk wel wat gegevens noteren.

Ik vind het leden trekken met 'gratis' loten en kranten al erg genoeg. Maar het leden trekken door te zeggen dat een bepaalde wijk uitgeloot is, vind ik helemaal onacceptabel.

Pesaco
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2015 11:57

Re: Vreemde werving bankgiroloterij

Ongelezen bericht door Pesaco »

Dubieuse afschrijving voor twee loten BankGiroLoterij ! Dit weekend worden wij eerst geconfronteerd met zogenaamde Prijs. Wij weten nergens van, en bij het Inloggen van de BankGiroLoterij wordt ik al niet herkend. Dan maar eens bellen! Tot tweemaal afgebroken, wel steeds vragen naar de bekende weg; Wat is Uw IBAN nummer? , wat is Uw geboortedatum? , wat is Uw postcode. Dan blijkt na driemaal bellen dat bij de verkiezing van de Televizierring zogenaamd twee loten BankGiroLoterij zijn aangevinkt. Pa en Ma weten nergens vanaf, maar er is een activatiemail gestuurd. Kan ik helaas niet vinden. Staat wellicht in uw Spam wordt dan gezegd! Niks Spam. Dus mensen let op ! Volg uw rekeningafschrift goed, want dan kan na de zogenaamde eerste gratis speelmaand, geen onterecht lotengeld worden afgeschreven.
Hieruit blijkt maar weer BLIJF ALERT !! EN GEEF JEZELF MAAR NIET ZOMAAR GEWONNEN !!!!

helpfuljosh
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2016 14:31

Re: Vreemde werving bankgiroloterij

Ongelezen bericht door helpfuljosh »

Pesaco schreef:Dubieuse afschrijving voor twee opzeggen loten BankGiroLoterij: https://www.sepastop.eu/nl-nl/loterij/bankgiro-loterij/! Dit weekend worden wij eerst geconfronteerd met zogenaamde Prijs. Wij weten nergens van, en bij het Inloggen van de BankGiroLoterij wordt ik al niet herkend. Dan maar eens bellen! Tot tweemaal afgebroken, wel steeds vragen naar de bekende weg; Wat is Uw IBAN nummer? , wat is Uw geboortedatum? , wat is Uw postcode. Dan blijkt na driemaal bellen dat bij de verkiezing van de Televizierring zogenaamd twee loten BankGiroLoterij zijn aangevinkt. Pa en Ma weten nergens vanaf, maar er is een activatiemail gestuurd. Kan ik helaas niet vinden. Staat wellicht in uw Spam wordt dan gezegd! Niks Spam. Dus mensen let op ! Volg uw rekeningafschrift goed, want dan kan na de zogenaamde eerste gratis speelmaand, geen onterecht lotengeld worden afgeschreven.
Hieruit blijkt maar weer BLIJF ALERT !! EN GEEF JEZELF MAAR NIET ZOMAAR GEWONNEN !!!!
Volgens mij omzeilen ze hiermee de wet. Iemand gratis iets geven is moeilijk te verbieden. Dus dan storten ze een klein bedrag en gaan dan navragen of je meer gratis geld wilt door mee te spelen.

Die lui gaan echt ver! Ze proberen het gewoon op verschillende manieren om te kijken wat werkt en getolereerd wordt... ALLEMAAL klacht indienen helpt wel denk ik. EN natuurlijk sowieso niet meespelen!

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Vreemde werving bankgiroloterij

Ongelezen bericht door Quark »

Grote bedrijven werken ook al een tijdje mee, krijg je bij aankoop een bon met nummer om een prijs te winnen.
Mijn vader vanmorgen nog van de HEMA, als je het nummer op hun site invoert en je leest niet heel goed, zit je voor 12,75 per maand vast aan de Postcode loterij.

Gesloten