LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcode loterij!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Ad56
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2007 19:10

Postcode loterij!

Ongelezen bericht door Ad56 »

Goede middag beste forum leden,

Ik heb vorige week een lot via het internet gekocht, bij de postcodeloterij.
Ik kreeg netjes een melding per e-mail, dat ik het lot nog moest activeren, oké, dat is normaal.

Gisteren kreeg ik een e-mail, dat ik een tweede lot had gekocht, volgens dhr.Eleveld van de postcodeloterij.

Mis dus!
Ik had dus echt geen 2de lot gekocht via hoe,en wat, dat weet ik niet eens.
In elk geval had ik echt geen 2de lot gekocht.
Maar toch dat e-mailtje van dhr. Eleveld.

Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice van de postcodeloterij, via een e-mail.
Ik heb hun gemeld, dat ik dus echt geen 2de lot heb aangevraagd en ook niet gekocht.

Ik heb direct aangegeven, dat ik ook geen toestemming heb gegeven voor het automatisch afschriojven van het geld voor dat lot.
Ik heb ook in de e-mail geschreven, dat wanneer zij toch dat geld af gaan schrijven, dat ik een jurist in de arm zal nemen.

Daarbij kreeg onze dochter, die bij ons in het dorp woont, op dezelfde dag een telefoontje van de postcode loterij.
Zij speelt dus mee met één lot.
Of zij misschien een 2de lot wilde bestellen, haar antwoord kort en bondig NEE!
Affijn, bij het einde van het gesprek, zei de telefoniste van de postcodeloterij.

Dus u wilt een extra lot aanvragen, en pas hier echt goed op, met wat u zegt!
Onze dochter had dit vieze asociale spelletje gelukkig door, ze antwoorde NEE, ik wil echt geen extra lot!
Zegt u per ongeluk JA, dan heeft u alsnog een 2de lot aan de broek.
Dit kan natuurlijk weer aangevochten worden, en ook al hebben zij dit op tape staan wat u antwoord.
Dan zal echt de gehele tape afgeluisterd moeten worden.

Het is maar dat u het weet.
Het zijn gewoon een stelletje vieze schoften bij de postcode loterij, en proberen echt van alles om u een oor aan te naaien.
Ze passen wel een hele asociale en een zeer agressieve methode toe, om de loten aan de man te brengen.

Pas goed op, beste mensen.

Met vriendelijke groet,
Ad

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Postcode loterij!

Ongelezen bericht door Quark »

En dat is dus precies de reden dat ik jaren geleden al gekapt ben met de postcode loterij. Heeft me hierna nog een paar jaar geduurd om ook van hun post en telefoontjes af te komen. Maar ben nu al weer meer dan een jaar postcode loterij vrij.
En mochten de buren miljonair worden, ben ik de eerste die ze feliciteer.

Gesloten