LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fourever

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Fourever

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bezemerjy schreef:Ook ik ben benaderd op 3 februari 2014 door fourever. Nadat ik hun brief heb ontvangen op ik gelijk gebeld om op te zeggen, zonder resultaat. Kan ook niet inloggen website bestaat gewoonweg niet. Bedrag is reeds van mijn rekening afgeschreven.
Laten storneren, en rekening blokkeren ...

remco77
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2014 08:12

Re: Fourever

Ongelezen bericht door remco77 »

ik ben er ook in gestonken. na ontvangst van de brief ook geen goed gevoel. ik ga aankomende week proberen te bellen maar zal vast en zeker niemand aan de lijn krijgen. ik zag op t forum een rekeningnummer ga proberen dit rekening nummer te laten blokkeren. het zou 1 april ingaan ben benieuwd of ik voor die tijd iemand heb kunnen bereiken maar dan is mij vraag mogen ze eigenlijk wel geld automatisch afschrijven zonder getekende machtiging en kom ik niet in evt problemen als het me lukt om te blokkeren maar niet lukt hun te bereiken voor opzegging?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Fourever

Ongelezen bericht door Guardian72 »

remco77 schreef:ik ben er ook in gestonken. na ontvangst van de brief ook geen goed gevoel. ik ga aankomende week proberen te bellen maar zal vast en zeker niemand aan de lijn krijgen. ik zag op t forum een rekeningnummer ga proberen dit rekening nummer te laten blokkeren. het zou 1 april ingaan ben benieuwd of ik voor die tijd iemand heb kunnen bereiken maar dan is mij vraag mogen ze eigenlijk wel geld automatisch afschrijven zonder getekende machtiging en kom ik niet in evt problemen als het me lukt om te blokkeren maar niet lukt hun te bereiken voor opzegging?
Mail of fax ze - kan je in elk geval aantonen contact te hebben gezocht.
Als je via outlook kan verzenden, doe dan gelijk met aflever en leesbevestiging.
Niet 100% sluitend, maar geeft iets meer houvast.

Annemieke1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2014 14:14

Re: Fourever

Ongelezen bericht door Annemieke1965 »

Nu net gebeld door fourever.
Ze bleven maar aandringen op deelname.
Wilde ook rekening nr.
Dit niet gegeven , met de vraag of ze eerst de papieren wilde opsturen wilde ze dit niet doen.
Ga hier niet mee in zee.

Dekker68
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2014 19:50

Re: Fourever

Ongelezen bericht door Dekker68 »

Hallo,

Vandaag werd ik op mijn werk door fourever gebeld, terwijl ik toch geregistreerd sta in het bel met niet register. De dame begon gelijk te praten over de prijzen die ik allemaal wel niet kon winnen, prijzen die zogenaamd niet gewonnen of afgehaald zijn van andere loterijen e.d. Vond dit al te mooi om waar te zijn, maar ze bleef volhouden dat alles rechtmatig zou zijn. Na een minuut of 15 vroeg ze naar mijn rekening nummer, die ik natuurlijk niet zomaar gaf. Ik vroeg haar ook of ik "fouerver" op het internet kon vinden waarop zij het email adres gaf waar je alleen maar kon inloggen, daarna ging via Google zoeken en zag hierbij gelijk dat Tros Radar bovenaan stond, ik confronteerde haar hiermee en ze ontkende alles, dat ik dit maar niet moest geloven :lol: Ik vroeg haar ook hoe zij aan mijn mobiele nummer kwam en vertelde haar dat ik geregistreerd sta, zij antwoorde dat mijn nummer dan ooit eens is door verkocht bij een bestelling via internet of zo, terwijl ik dit nooit doe! Heb het gesprek na 20 minuten beeindigd en haar een fijne dag gewenst. Tros Radar of wie dan ook, doe hier wat aan deze malafide praktijken moeten gestopt worden.

LangenbergD
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2014 13:00

Re: Fourever

Ongelezen bericht door LangenbergD »

Hallo hier nog een slachtoffer.

Ik heb net gebeld om me meteen opgezegd. Daarbij vroeg ik een bevestigingsbrief, waarbij ik als antwoord kreeg dat ze daar niet aandeden omdat alle telefonische gesprekken op band werden opgenomen. Meteen gevraagd naar een naam van de medewerker (overigens met een duidelijk Marrokkaans accent, die herken ik duidelijk aangezien ik veel Marrokkaanse kennissen heb) deze gaf mij echter een duidelijk Nederlandse naam op. Ik werd uiteraard ook voorgelicht via het zelfde valse verhaal, dat mijn postcode was uitgekozen om prijzen die nooit uitgekeerd waren uit te delen. Met daarbij een eenmalige bedragen van die 24,95. En daarna de optie om deze te stoppen. Ik heb aan de telefoon ook meteen gezegd dat ze me vals hebben voorgelicht, maar daar hadden ze daar waarschijnlijk een hele mooie lijst met tegen verhaaltjes liggen. Om maar niet in discussie te gaan en mij niet te boos te maken heb ik gezegd goed het zal wel. Maar ja ga zo even naar de bank om het te laten blokkeren.

regio030
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 apr 2014 14:47

Re: Fourever

Ongelezen bericht door regio030 »

Mogelijk heet men nu [i]www.win4you[/i]; ik werd net gebeld met een soortgelijk verhaal.
Heb geen banknr. gegeven, het is niet te vertrouwen een warrig verhaal. Overigens sta ik ook geregistreerd in het 'bel-me-niet' register; waar komen de gegevens dan vandaan?

Jan1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2014 09:18

Re: Fourever

Ongelezen bericht door Jan1962 »

Gisterenavond werd ik gebeld door een dame van 'win4ypu'. Ze had een heel verhaal wat precies op hetzelfde neer kwam als vorige schrijvers. Mogelijk was het voorheen 'fourever'. Ik was uitgekozen om prijzen te winnen die nooit zijn uitgekeerd of opgehaald. Ze kwam aannemelijk over maar toch had ik mijn vraagtekens. Stom genoeg toch mijn bankrekeningnummer doorgegeven en ze vertelde dat op 27 juni a.s. € 24,95 van mijn bankrekening zou worden afgeschreven en ik dan automatisch zou meespelen en verder niets hoefde te doen. Ik zou de gegevens per post thuis krijgen waarbij dan ook een wachtwoord bij zou zitten om in te loggen om te zien wat ik zou winnen.
Zoals geschreven, ik had er later geen goed gevoel bij en heb op internet gezocht maar kan nergens een site win4you vinden.
Ik kwam al snel op de site van Radar en blijkt dus een vreemde praktijk te zijn.
Zijn er nog meer onder ons gebeld door win4you?
Wat hebben jullie gedaan? Kan ik al iets doen voor zij dat bedrag gaan afschrijven?

regio030
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 apr 2014 14:47

Re: Fourever

Ongelezen bericht door regio030 »

misschien heb je wat aan dit telefoonnummer: 026-8454687 als het nog werkt. Succes.

Dio1987
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2014 13:41

Re: Fourever

Ongelezen bericht door Dio1987 »

Dit klopt, ze heetten nu WIN4YOU... Gister is mijn vriendin ook akkoord gegaan met het maandelijkse bedrag!!... Vanmiddag even uitzoeken wat te doen!!
PAS OP ALLE!!!! laat je niet misleiden!!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Fourever

Ongelezen bericht door sjoegel »

Gister is mijn vriendin ook akkoord gegaan met het maandelijkse bedrag!!.
Daarom neem ik thuis de telefoon op.

Dio1987
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2014 13:41

Re: Fourever

Ongelezen bericht door Dio1987 »

Iemand een idee voor opzegging? Geen E-mail en nemen hun telefoon niet op!

grt

Dio

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Fourever

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dio1987 schreef:Iemand een idee voor opzegging? Geen E-mail en nemen hun telefoon niet op!

grt

Dio
Bankrekening blokkeren?
Op Google is ook niet direct iets te vinden.
En, een legitieme en eerlijke club zal toch wel een contact optie hebben?

Dio1987
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2014 13:41

Re: Fourever

Ongelezen bericht door Dio1987 »

Ik heb contact gehad met de fraudehelpdesk.nl
vervolgens telefoonnummer gekregen van de Consuwijzer.

Hier heb ik een Dossiernummer gekregen. Morgen 21/05/2014 wordt ik tussen 14:00h en 15:00h terug gebeld door een expert.

Dus alle!---> bel de consuwijzer en doe je verhaal. Hoe meer mensen, hoe meer zij voor ons kunnen betekenen.

PAS OP VOOR WIN4YOU ! voorheen Fourever!!!

karmijnls
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2016 09:57

Re: Fourever

Ongelezen bericht door karmijnls »

Van de week een telefoontje van FOUREVER. Over een aanmaning van een rekening van augustus 2014. Ik wist bij god niet waar het om ging. Kon me wel herinneren dat ik een keer in iets stoms was getrapt en mijn rekeningnummer had gegeven, dus was bang dat dat nog een staartje kreeg. Ben boos geworden en gezegd dat een aanmaning alleen mag als je herinneringen hebt gestuurd en die heb ik nooit gezien. Dus zouden ze me nog een herinnering sturen. Daarop staat een klantnummer, fatuurnummer, bet.kenmerk en een logo. Er zit brief bij met logo, maar zonder naam en adres. Ze dreigen de vordering uit handen te geven. Aangezien me dit alles zo nep over komt twijfel ik om dit bedrag over te maken. Ik heb geen contract geen brieven gezien, geen site, geen adres. In mijn rek.overzicht zie ik dat ik in juli 2014 inderdaad die 24,95 heb overgemaakt. Dit zou voor de maand erna zijn. Wat kan ik het beste doen?

cvdwerf
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2016 13:19

Re: Fourever

Ongelezen bericht door cvdwerf »

Ook ik ben pas geleden gebeld met de mededeling dat ze de betaling niet hadden ontvangen en dat ze deze uithanden zouden gaangeven. Ik heb aangegeven dat ik nooit iets op papier heb ontvangen en het wel vreemd vind dat ze een betaling uit handen gaan geven als er nooit eerder een herinnering is gestuurd.
Er werd mij verteld dat dat de reden was waarom ze me belde om te voorkomen dat er extra kosten bij zouden komen. Ik had uiterlijk 19 januari de factuur moeten ontvangen en anders moest ik maar even bellen van hoe of wat. Inmiddels heb ik nog geen factuur gehad, dat schoot me net pas te binnen en nog steeds niet argwanend ben ik het nummer gaan bellen dat ik had gekregen. Als je belt krijg je een bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat je wordt door verbonden zodra er een medewerker vrij is. Vervolgens wordt de verbinding verbroken.

Op basis daarvan ben ik gaan zoeken en kwam ik dit tegen. Ik ben blij dat ik nog niet betaald heb en ben dit ook zeker niet van plan naar alles wat ik gelezen heb en zit er zelfs aan te denken om aangifte te gaan doen tegen dit bedrijf.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 feb 2016 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

zagers
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 feb 2016 11:07

Re: Fourever

Ongelezen bericht door zagers »

beste forum collega s.

Mijn vriendin is op 25-02-2016 door dit bedrijf benaderd.
Afgelopen zaterdag hebben wij een aanmaning gekregen van dit bedrijf met een bedrag van € 49,90 echter staat op de begeleidende brief geen bedrijfs gegevens en geen nummer van de kvk en of een btw nummer.
Ik heb een poging gedaan om met de klantenservice te bellen (085 400 12 34) maar zoals verwacht werd deze verbinding gelijk verbroken.
ik heb navraag gedaan bij de kvk, maar hun konden mij niet verder helpen. en werd geadviseerd om contact op te nemen met de consumenten wijzer. Ook hun konden mij niet verder helpen en werd geadviseerd om contact met de fraude helpdesk op te gaan nemen. Dit heb ik dus gelijk gedaan. hun vertelde dat ik gewoon dit nummer moest bellen en om een schriftelijke overeenkomst op te gaan vragen, want een band opname alleen is geen wettelijk bewijs. Ook adviseerde hun om een correspondentie adres en een eventuele mail adres te vragen voor de correspondentie. Maar helaas geen telefonisch contact.

Wie heeft er ervaringen met dit bedrijf en met de factuur van dit bedrijf en kan mij daarin adviseren betalen of niet. Persoonlijk zeg ik zelf niet betalen.
Ik zie er graag een reactie zodat wij met zijn alle zo n bedrijf kunnen gaan aanpakken.

Gesloten