LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gesp media gratiskados.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Kijk even op Mijngratiskado.nl ,is een mooie site en je hebt er ook wat aan. :lol:

Rene V
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2007 17:19

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door Rene V »

DNZ,

Krijg het idee dat ze gewoon met alle winst zijn vertrokken.
De decembermaand hebben ze nog even flink geld geïnd en vervolgens de boel de boel gelaten.
Ikzelf moet ook mijn kado krijgen bijna 3 maanden wacht ik al op een reaktie van hun.
Wat mij ook is opgevallen dat de site www.gespmedia.nl geen informatie meer weergeeft over de sites die ze hebben gemaakt zoals voor avonturenpark-hellendoorn enz. Dit was een half jaar terug nog wel.

Alles wat vroeger gesp media was is nu Activ.
Vanwaar deze verandering? reden kan zijn dat ze er vandoor zijn met de winst en dat ze hun klanten niet kwijt willen raken.

Heb vandaag opnieuw gemaild naar beide mail adressen en ook gebeld.
Het nummer 0546 566 946 gaat wel over maar er is niemand aanwezig.
Heeft iemand ooit iemand aan de telefoon gehad?

Als ze er mee willen stoppen dan moeten ze dat gewoon bekend maken op hun site.
Er zijn nu nog steeds mensen die zich aanmelden terwijl de site al 3 maanden niet geupdate is.

Ik snap niet dat dit in nederland kan en mag.
Nu snap ik wel meer niet van het recht systeem van nederland maar goed.

Is er misschien iemand die weet of ze op daad werklijk op het adres
HJ Meijersstraat 52 7671MH Vriezenveen een vestiging hebben.

Dan kunnen we misschien even langs gaan.

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Ik heb zelf een actie gezet op internetopgelicht.nl,en jawel,kreeg gelijk reactie van hun,dat email klopte toen nog wel en het adres ook,ik kreeg bericht van hun,dat ze het niet op prijs stelde om als oplichters te worden genoemd,alleen het telefoonnummer is zo raar,je moet een soort code invoeren,nouja die had ik dus niet,en ze zeiden tegen me,we zijn altijd bereikbaar,en ik had toen gezegd,hoe dat zat met dat nummer,dat ze niet bereikbaar waren,nou dat was wel zo enne of ik een andere nummer van hun kon krijgen,moest maar gewoon ff dat nummer bellen.jaja,dfus open een topic op internetopgelicht.nl,dat helpt zeker. :lol:

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Ik ga liever naar mijngratiskado.nl.heb je tenminste een mooi usb-lampje,waar je wat aan hebt,en mooiere prijzen.

dnz
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:13

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door dnz »

@ Rene V

Hee Rene,
Ik heb ook het idee dat jij gelijk hebt! Heb ook vele dingen geprobeert, maar er gebeurt maar niets.

Zou je mij misschien willen toevoegen op msn dnz1877 @ live.nl ?
Want volgens mij weet ik iets meer!

Groeten

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Ik weet het wel zeker dat het niet pluis is,maarja wie ben ik.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Gratis?

Als ik iets gratis geef moet je uitkijken, ik ben een ervaren handelaar, dus wat wil je?

Gratis Mercedes A klasse bij pak zeeppoeder?
Het kan, de auto is dan made in china en Uw kinderen zijn er blij mee....

Als iets gratis is altijd voorzichtig worden, korting kan, maar gratis is of rotzooi of zit iets anders achter...

Als ik iets weggeef moet ik het wel op een andere manier weer terug verdienen!

En als de korting te hoog is, dan is of slechte kwaliteit of ik heb teveel en komt iets nieuws aan....

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Sorry hoor,waar gaat dit over?

atc77164
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2007 18:25

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door atc77164 »

Voor degene die dit verder aangaat:
Na diverse mails gezonden te hebben (geen reactie), diverse malen gebeld te hebben met het telefoonnummer op www.activ.nl (ook geen contact en een fax gezonden te hebben (nr werkt niet meer) heb ik ZOJUIST VIA HET TELEFOONNUMMER contact gekregen met Gert-Jan Ekkel.

Hij heeft mij mede gedeeld dat de site inderdaad op inactief is. De reden hiervan ligt in de prive-sfeer. Binnen afzienbare tijd ("ik praat niet over enkele dagen, en waarschijnlijk zelfs niet over enkele weken" aldus meneer) wordt alles in ieder geval rechtgetrokken. Degene die recht hebben op een kado zullen het zeker nog krijgen.

Meneer heeft mij verzocht een mail te sturen op zijn eigen adres ([email protected]) met de mededeling om aan te geven om welk kado het gaat en of ik het kado of 75% van de geldwaarde wil ontvangen. "Het geld kan ik zo regelen, dat staat gewoon op de bank, het kado regelen gaat even overheen".

Zo telefonisch is het nooit 100% zeker te beoordelen, maar op dit moment zie ik geen reden om aan het verhaal van meneer te twijfelen.

Ik heb meneer aangegeven dat ik op het punt stond aangifte tegen Activ, voorheen handelend onder de naam Gesp Media te gaan doen en tevens een dagvaarding wegens fraude en oplichting uit te laten vaardigen. Nu wacht ik hier even mee. Mocht ik begin augustus nog niets hebben, dan kijk ik wel weer verder.

Via deze site zal ik in ieder geval de uitkomst laten weten. Dit bericht heb ik ook geplaatst op www.internetoplichting.nl

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Dit was al bekend over de heer ekkel,ik ben de laatste die een kado heb mogen ontvangen,heb ook een topic geopend op internetopgelicht.nl en het is eindelijk opgelost,later kreeg ik een telefoontje van trosradar hoe het nou zat met deze topic,heb ze haarfijn uitgelegt en ik hoop dat ze er wat aan gaan doen,dus de heer ekkel lijkt mij wel een vertrouwde man,maar de site niet helemaal.

dnz
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:13

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door dnz »

Hallo,

Heeft er iemand al wat ontvangen? of een reactie gekregen?. Zou het graar willen horen.

Want ik heb nu ook gewonnen maar ik krijg geen bericht!?? + Er staat dat ik het cadeau op op 12-05-07 heb ontvangen? Maar no way! Heb mails gestuurd naar verschillenden adressen van hun. Nog steeds niks! Denk dat ik naar de politie ga.

atc77164
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2007 18:25

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door atc77164 »

Neem even contact op met Gertjan Ekkel, de eigenaar van deze eenmanszaak, [email protected]. Via dit adres heb ik contact gekregen en uiteindelijk in juni mijn cadeau gekregen! Geef eerlijk toe, moest er wel behoorlijk achteraan zitten!

Het telefoonnummer uit de KvK wordt tegenwoordig wel weer goed op gereageerd. Ik belde hem steeds tussen 5 en 6 uur 's-middags...

Succes ermee.

dnz
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:13

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door dnz »

Heb hem een mail gestuurd (niks ontvangen).
Net weer een gestuurd, en wacht een weekje
Als ik dan nog niks hoor, dan ga ik gewoon een aanklacht indienen.

nieger
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2006 11:26

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door nieger »

Op http://www.mijngratiskado.nl/pz/friendL ... c7a6ff522e

kan je nu tijdelijk een mp4 speler bestellen voor 75 euro. een eerlijk product waar je daadwerkelijk iets aan hebt!

De wachtlijsten zijn nog kort, en je kan kiezen uit veel meer kado's, regelmatig worden er nieuwe producten toegevoegd.


Ontvang je het kado maar je kiest toch liever voor dat ander kado? Dan kan dit in dezelfde categorie. (indien er natuurlijk meerdere producten worden aangeboden).

In de winkel tot € 600,-kan je ook kiezen voor een doorplaatsing naar de auto of scooter. Zodra je hier bovenaan de wachtlijst staat word je doorgeplaatst naar de definitieve auto wachtlijst (16 nieuwe klanten) of scooters wachtlijst (6 nieuwe klanten).

Gratis Auto
Er zijn 15 auto's waaruit je mag kiezen. Tevens kies je zelf de kleur van jouw auto. je betaald helemaal niets! ... Je krijgt het van ons! De auto's worden compleet afgeleverd inclusief een TomTom Go 910 navigatie systeem t.w.v € 550,- . Het kenteken komt op jouw naam en je betaald geen aflevering kosten.


Gratis Scooter
Er zijn maar liefst 24 scooters waaruit je mag kiezen! Ook hier kies je zelf de kleur van jouw scooter! je betaald helemaal niets! ... Je krijgt het van ons! De scooter wordt gratis bij jouw thuis bezorgt door Scooterland BV inclusief een Luma Kettingslot t.w.v € 89,-

Met vriendelijke Groet,

Mijn Gratis Kado Team

nieger
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2006 11:26

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door nieger »

Beste mensen,

Op http://www.mijngratiskado.nl/pz/friendL ... c7a6ff522e ontvang je de nieuwste ipod zodra je bovenaan de wachtlijst komt.

mijngratiskado.nl blijft producten vernieuwen hierdoor ontvang je altijd de nieuwste kado's.

Ontvang je het kado maar je kiest toch liever voor een ander kado? Dan kan dit in dezelfde categorie. (indien er natuurlijk meerdere producten worden aangeboden).

dnz
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:13

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door dnz »

Nou zo te zien heeft iedereen het product ontvangen??!!?

Ik nog niet .. En ik heb laatst nog een aanklacht gedaan bij de politie..
Nou die helpen je helemaal niet? Ze zeggen we zullen het nakijken.. en je hoort een telefoontje. Die telefoontje is nooit gekomen?

Leuke gedoe is dit allemaal :x , iemand nog raad??????????????

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Hoi,ik moest ook lang wachten op mijn prijs,nouja prijs,stond eerst een verkeerde naam op,maar adres was wel goed,dus retour gestuurd,later heb ik er achteraan gebeld en ze hadden een fout gemaakt,en alsnog kreeg ik het,wachten duurd heeeel lang.

Breezer25
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2008 10:14

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door Breezer25 »

Ik ben ook zo stom geweest om me aan te melden op www.gratiskados.nl en daar de antennebooster te kopen voor € 19,95 met een gratis kado.
Tot op heden natuurlijk niets gezien en kwam ook niet hoger aan de lijst te staan.

Vanochtend wilde ik weer op de site kijken en tot mijn verbazing bestaat de site niet meer!!!!! Dus kan mooi zwaaien naar mijn kado!!!!

Kreeg toen ook een gratis jaarabonnement op www.inkoopnetwerk.nl . Maar na een jaar viel de rekening op de mat zonder dat ik het abonnement nog wilde en nu bleek dat ik dus stilzwijgend voor een nieuw jaarabonnement had gekozen. Het opzegtermijn was inmiddels al verstreken en moest dus voor dit abonnement (waar ik niets aan heb) betalen.
(Proberen nu al een tijd mijn inloggegevens op te vragen, maar die krijg ik ook niet, dus heb totaal niets aan de site)

Dus heb je je ook hier aangemeld. Zorg er dan voor dat je binnen het opzegtermijn je abonnement op zegt anders kun je de rekening ook verwachten.

remcodewit
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2008 17:23

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door remcodewit »

Mensen, gratis kados is vogens mij al een tijd uit de lucht.

Deze site werkt wel, ik heb al een NINTENDO WII ontvangen en ga nu voor een playstadion 3.

Kijk maar op onderstaande link of er wat voor je tussen zit.


http://www.mijngratiskado.nl/pz/friendL ... 7cf5e3645c

Gr tevreden klant Remco de Wit.

peterboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2008 00:02

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door peterboy »

hallo,

zo als jullie mischien al hebben gezien zijn alle site's van het web gehaald van gratis kado's. ik wil iedereen oproepen de redacktie van radar te mailen en zijn klacht te doen. deze oplichter heeft nu heel veel geld verdiend met onze centen. het is mischien maar 20 euro per pesoon maar hij heeft duizenden klanten. dus tel maar uit.
over het gratis jaarabonnement op www.inkoopnetwerk.nl kan ik zeggen:
ook hier kreeg ik de rekening van. ik heb ze 1 dag later gemaild dan de opzegtermijn was en kon niet meer opzeggen. ik heb rekeningen terug gestuurd en gewoon weer aanmaningen gekregen. ik heb ze gemaild en duidelijk gemaakt dat ik niet ging betalen. ze hebben zelfs deurwarde drijgingen gestuurd en zo. mijn laatste mail aan hun was dat ik naar het buitenland ging en niet meer op het adres woonde.
hierop heb ik nooit meer iets gehoord, en ook nooit meer een rekening gehad.
kortom dit is 1 grote oplichtings bende, en wij zijn er allemaal masaal ingetuind. en nu moeten we er samen voor zorgen dat ze worden gepakt.

Gesloten