LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Er is nog steeds geld genoeg!

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
hast

Er is nog steeds geld genoeg!

Ongelezen bericht door hast »

Door de euro alles duurder ? Het valt wel mee denk ik, als ik zo rond mij kijk.... Nieuwe auto's voor de deur, 2-3 keer op vakantie (vliegvakanties !), diverse verbouwingen om en rond het huis, nieuwste televisies/geluids installaties, om de haverklap verhuizen naar de nieuwste woningen, enz, enz.

Het gaat nog steeds goed met nederland !?

Hast

Brombeer

Re: Er is nog steeds geld genoeg!

Ongelezen bericht door Brombeer »

Geldt helaas niet voor mij...

Gast

Re: Er is nog steeds geld genoeg!

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat nog steeds goed met nederland !?

Hast

Brombeer
Gast

-------------------------------------------------------------------------------

Geldt helaas niet voor mij...
Uitzonderingen bevestigen de regel. Ook ik ben de mening toegedaan dat we het nog nooit zo goed hebben gehad.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Er is nog steeds geld genoeg!

Ongelezen bericht door Kristina »

Nou ja.."nog nooit zo goed hebben gehad" vind ik ook een tikkeltje overdreven. Wat mij betreft mogen ze de euro door de plee spoelen.
Het is wel waar wat Hast zei, dat iedereen maar blijft kopen, auto's, vakanties, huizen...dat gaat wel allemaal door idd, en aan de andere kant zeuren over hoeveel een kopje koffie kost!...tja

hukkekruk
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2004 12:15

Re: Er is nog steeds geld genoeg!

Ongelezen bericht door hukkekruk »

Het is nog nooit zo goed geweest??
Je zou idd bijna vermoeden dat dit juist is...maar ken je de financiele situatie van alle mensen?
Het aantal schuldsaneringen is ook nog nooit zo hoog geweest.
Ik kom al sinds '83 rond van een minimum inkomen en kan je echt zeggen dat het nog nooit zo slecht is geweest...
De invoering van de euro heeft mijn levensomstandigheden nog meer verslechterd.
gezien mijn invaliditeit is een baan vinden een illusie.
Gelukkig heb ik dankzij lieve familie nog geen schulden, maar zonder hulp had ik zeker na invoering van de euro niet meer kunnen rondkomen.

Praat me dus niet over dat het zo goed gaat.... Degenen die menen dat er geld zat is bied ik aan om minstens 1 jaar rond te komen van ruim 700 euro? en dan hebben we het nog niet over vervanging van goederen....en ook nog niet over 20 jaar leven van een laag inkomen....

Uiterlijke schijn hooghouden heb ik al lang afgeleerd, ben daar zelf de geldelijke dupe van......kom het wel vaak tegen...de scheiding/ discrepantie tussen "arm" en "rijk" wordt zowel in omgang tussen mensen onderling, als woonomgeving steeds groter...

Er zal in jouw optiek misschien geld genoeg zijn....(of bedoelde je het cynisch....). Mocht je zelf ook genoeg euro's hebben: kijk es om je heen...misschien kan je delen van jouw "genoeg" met iemand die niet of nauwelijks kan rondkomen middels een anonieme envelop met inhoud bij zo iemand door de brievenbus?

Profiteurs daargelaten, maar ik hoop dat de mensen die menen dat er geld genoeg is, goed om zich heen leren kijken naar de stille armoede

Het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen hoor...maar ik weet zelf hoe groot het gevecht is om er een beetje netjes uit te zien en rond te komen...en hoe zwaar het is om postief te blijven denken....
Mensen met meer geld weten het vaak zo goed, en kunnen zich niet een voorstelling maken van hoe het is om met een handicap een jarenlang tekort te hebben aan financiële middelen.

Hukkekruk
(p.s. de laptop waar ik op schrijf heb ik van iemand gekregen, een btje afleiding.... kan zoiets nooit zelf bekostigen)

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Er is nog steeds geld genoeg!

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten