LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boycot Shell

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
dilemma

boycot Shell

Ongelezen bericht door dilemma »

Nog een reden om Shell te boycotten: Shell schaft het maandelijks overzicht bij het privé-tankpasje af. Om belastingtechnische redenen heb ik een dergelijk overzicht nodig. Oplossing Shell: neem een zakelijk pasje, hoeft alleen maar een gefaxt formulier in te vullen. Na enig aandringen en vermelding van de bestaande regeling hoefde ik de 25 Euro administratiekosten niet te betalen. Wel de kosten van het tweewekelijks overzicht.
En nu komt het (overzicht van 6 weken):
1. brief/telefoontje: Er wordt u een nieuw aanvraagformulier toegestuurd, helemaal invullen en het is geregeld. Gedaan!
2. brief/telefoontje: stuurt u even een recente copie van een uittreksel van de KvK. Gedaan!
3. brief/telefoontje: wilt u even een borg van EUR 350 storten of een bankgarantie sturen. Kosten bankgarantie: +/- 70 EUR. Niet gedaan!
En tussendoor ontvang ik een mailing in de brievenbus, dat het aanvragen van een tankpasje gratis is en dat de overzichten ook niets meer kosten. Ik heb de Alg. Voorwaarden even er op nagelezen, niets over borg of bankgarantie.
Je moet er wel heel veel voor over hebben om klant van Shell te mogen blijven. Ik heb het er in ieder geval niet voor over!.
Groeten, dilemma

Gast

Re: boycot Shell

Ongelezen bericht door Gast »

Tja dat het bij shell een puinhoop is dat weten we inmiddels wel.

Ze hebben ineens ook een stuk minder olie dan ze dachten. Joost mag weten wat er nog meer aan de hand is. Straks hebben we een 2e ahold.

Gast

Re: boycot Shell

Ongelezen bericht door Gast »

Maar een winst dat ze boeken. RARARA hoe kan dat benzine en diesel nog nooit zo duur geweest en de LPG schaffen we, ondanks dat het de meest milieuvriendelijke brandstof is, maar af. Daar zit zo weinig winst op. Tel uit. Stelletje schurken zijn het en worden geholpen door de overheid. (MAFIA)

Gast

Re: boycot Shell

Ongelezen bericht door Gast »

Ik boycot gewoon alles hier ! Ik doe alle boodschappen en tanken in Belgie.

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: boycot Shell

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Wordt in gods naam eens wakker!!!
De prijs die we betalen bestaat voor meer dan
75% uit belasting en accijns.De oliemaatschappij en de pomphouder houden er dus vrijwel niets aan over.PvdA Naait ons dus weer...

Gast

Re: boycot Shell

Ongelezen bericht door Gast »

Ik boycot de Shell en alle anderen die de volle prijs vragen al jaren en als ik dichter bij de grens woonde dan boycotte ik alle NL pompen.

Dus een slang zonder korting komt er bij mij niet in!

Gesloten