LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NHA geen communicatie en zeer onprofessionele organisatie

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Wouterhoornweg
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2019 11:54

NHA geen communicatie en zeer onprofessionele organisatie

Ongelezen bericht door Wouterhoornweg »

Wanneer je je huiswerk instuurt naar NHA, versturen hun het pas 8 dagen later verder.
Wat betekent in de praktijk dat je minimaal 18 dagen moet wachten op een reactie.
Wanneer je dan reactie krijgt, geven ze jou andwoorden als fout en schrijven zelf de zelfde andwoorden als de juiste.
Stuur je het terug, mag je opnieuw 18 dagen wachten op reactie..
En ondertussen maar wel geld incasseren... Zit er nou 3 maanden nog steeds bezig met het 1e hoofdstuk, dit vanwege de zeer slechte bereikbaarheid en communicatie van deze niet geschikte opleidings aanbieder.
Scholing of cursus niet via NHA doen als je geld en of je tijd serieus is.
Hun zijn dat namelijk niet!

KlantenserviceNHA
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2019 13:27

Re: NHA geen communicatie en zeer onprofessionele organisatie

Ongelezen bericht door KlantenserviceNHA »

Beste Wouter,

Als ik je bericht zo lees dan lijkt het erop dat wij ergens een steek laten vallen. Het is onze intentie om je op de juiste wijze te begeleiden bij je persoonlijke ontwikkeling.
Ik zou graag met je mee willen kijken wat er precies is gebeurd en, nog belangrijker, met spoed op zoek gaan naar de juiste oplossing.

Zou je mij je gegevens door willen geven op e-mailadres [email protected]? Als je in de onderwerpbalk mijn naam wilt vermelden, dan komt je bericht gelijk bij mij uit en kan ik het verder oppakken.
Ik verneem graag van je.

Met vriendelijke groet,
Heidi Kuepers
Medewerker Klantenservice NHA Opleidingen

Gesloten