LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Picasso, Scenic of 307SW

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
brabo
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2004 11:48

Picasso, Scenic of 307SW

Ongelezen bericht door brabo »

Goedendag beste internetters,

Ik denk erover om mijn peugeot 206 uit 2001 in te ruilen voor of een Citroen Picasso of een Renault Scenic of een Peugeot 307SW.
(nieuw of jonge occasion).

Gaarne reacties van rijders van deze auto's over hun goede of slechte ervaringen.

Geen reacties van mensen die een mening over een bepaald merk hebben, zonder er zelf een in bezit te hebben gehad.

m.p.d.
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 nov 2003 10:58

Re: Picasso, Scenic of 307SW

Ongelezen bericht door m.p.d. »

Momenteel ben ik de berijder van een Ford Focus C-max. Ten opzichte van de Renault Scenic een bijzonder fijne auto. De scenic ziet er apart uit, echter qua rijeigenschappen vond ik de Focus C-Max veel meer overtuigen. In de autovisie stond een multitest tussen de Ford, VW Touran, Renault Scenic en Opel Zafira en toen was de Ford de overtuigende winnaar. De Picasso heb ik persoonlijk niet in gereden maar is inmiddels alweer 'achterhaald'. De 307SW is niet echt een MPV, schijnt echter wel goed te rijden. Mocht u een keuze willen maken tussen de Scenic, Picasso en 307 dan zou ik toch voor de scenic kiezen. Al is het maar vanwege het aparte uiterlijk. Bij de picasso zie je het verschil tussen de voor en achterkant niet en dat maakt het net een aquarium. Maar smaken verschillen natuurlijk.....

brabo
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2004 11:48

Re: Picasso, Scenic of 307SW

Ongelezen bericht door brabo »

dank je.

hier heb je wat aan, nog meer ideeen?

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: Picasso, Scenic of 307SW

Ongelezen bericht door Toshi »

Rijdt momenteel in een Citroen Xsara Picasso (1.8i) van juni 2001.
Incl. alle extra's. Was destijds een "comfort" uitvoering.

Kijken momenteel ook naar een nieuwe auto. Keus zou op een Picasso kunnen vallen. Ik vind de Toyota Corolla Verso ook niet echt lelijk.
Picasso heeft bv. wel 3 normale stoelen achterin. Dat is niet bij alle MPV's het geval.

Dan hebben we ook nog een Volkswagen Touran, Opel Zafira, Seat Altea, enz. Mazda4 MPV is onderweg.

Groetjes uit Maarssen.

Gesloten