Hoe is jouw ervaring met Easypark?
-
- Berichten: 4374
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Prima, geen problemen met de app. Heb op diverse plaatsen in NL gebruikt zonder probleem.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 apr 2024 11:13
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Zolang er niks misgaat, prima app.
Maar..., als er wel iets misgaat (zoals bij mij) heeft het waardeloze (lees: geen) klantenservice, reageren nergens op, verdwijnt correspondentie in zwart gat en zetten zij een Duits mega incassobureau in waar ook niet mee te communiceren valt.
Ikzelf had de parkeeractie uitgezet, maar die liep dus gewoon door. Omdat mijn bankrekening was gewijzigd is die rekening toen niet betaald. Ik heb geprobeerd het rekeningnummer te wijzigen, maar dat kon niet omdat de app was geblokkeerd vanwege een niet betaalde rekening, die ik alleen maar kon betalen via incassobureau Riverty. Hiervoor moest ik bij Riverty een account aanmaken (wat ik niet wilde omdat bij Easypark mijn gegevens ook al waren gestolen) Op een andere manier betalen was niet mogelijk. Een uur bij Easypark in de chatwacht gestaan, en er vervolgens na een minuut weer uitgegooid omdat ik niet binnen minuut reageerde. Meerdere mails naar easy park en Riverty gestuurd, zonder antwoord. Incassoprocedure met alle extra kosten liep gewoon door. Na zoveelste mail naar Riverty, eindelijk antwoord: "de nota en álle incasso kosten zijn volgens ons terecht, dus snel betalen anders komen er nóg meer kosten bij" Dit keer wél met een factuur, die ik kon betalen zonder een account te hoeven aanmaken. Die factuur heb ik toen maar snel betaald, want zo een groot bedrijf trekt altijd aan het langste eind en het levert een hoop stress op. Maar ik vind nog steeds dat de originele nota volkomen onterecht is, en de incassokosten al helemaal. Maar ja, met een bedrijf zonder klantenservice en/of standaard antwoorden en procedures valt niet te communiceren. Ik maak in ieder geval nooit meer gebruik van de app, en heb iedereen in mijn omgeving geadviseerd dat ook niet te doen, want als er iets mis gaat zijn ze nul thuis.
Maar..., als er wel iets misgaat (zoals bij mij) heeft het waardeloze (lees: geen) klantenservice, reageren nergens op, verdwijnt correspondentie in zwart gat en zetten zij een Duits mega incassobureau in waar ook niet mee te communiceren valt.
Ikzelf had de parkeeractie uitgezet, maar die liep dus gewoon door. Omdat mijn bankrekening was gewijzigd is die rekening toen niet betaald. Ik heb geprobeerd het rekeningnummer te wijzigen, maar dat kon niet omdat de app was geblokkeerd vanwege een niet betaalde rekening, die ik alleen maar kon betalen via incassobureau Riverty. Hiervoor moest ik bij Riverty een account aanmaken (wat ik niet wilde omdat bij Easypark mijn gegevens ook al waren gestolen) Op een andere manier betalen was niet mogelijk. Een uur bij Easypark in de chatwacht gestaan, en er vervolgens na een minuut weer uitgegooid omdat ik niet binnen minuut reageerde. Meerdere mails naar easy park en Riverty gestuurd, zonder antwoord. Incassoprocedure met alle extra kosten liep gewoon door. Na zoveelste mail naar Riverty, eindelijk antwoord: "de nota en álle incasso kosten zijn volgens ons terecht, dus snel betalen anders komen er nóg meer kosten bij" Dit keer wél met een factuur, die ik kon betalen zonder een account te hoeven aanmaken. Die factuur heb ik toen maar snel betaald, want zo een groot bedrijf trekt altijd aan het langste eind en het levert een hoop stress op. Maar ik vind nog steeds dat de originele nota volkomen onterecht is, en de incassokosten al helemaal. Maar ja, met een bedrijf zonder klantenservice en/of standaard antwoorden en procedures valt niet te communiceren. Ik maak in ieder geval nooit meer gebruik van de app, en heb iedereen in mijn omgeving geadviseerd dat ook niet te doen, want als er iets mis gaat zijn ze nul thuis.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 mei 2024 12:09
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Problemen met Easy Park
Op 2 februari 2024 heb ik geparkeerd in Amsterdam en daarna afgemeld. Op de app stond dat ik voor 30 euro parkeerkosten moest betalen. De volgende dag bleek dat de parkeeractie niet was afgemeld en de kosten waren opgelopen tot 130 euro. De 30 euro heb ik betaald, maar ik weiger om de rest te betalen. Het is me 1 keer gelukt in
telefonisch in contact te komen met Easy Park, maar daar zeiden ze gewoon dat ik me niet had afgemeld en moet betalen. Ook het incasso bureau Riverty houdt vol dat ik gewoon moet betalen. Wat kan ik nog doen?
Op 2 februari 2024 heb ik geparkeerd in Amsterdam en daarna afgemeld. Op de app stond dat ik voor 30 euro parkeerkosten moest betalen. De volgende dag bleek dat de parkeeractie niet was afgemeld en de kosten waren opgelopen tot 130 euro. De 30 euro heb ik betaald, maar ik weiger om de rest te betalen. Het is me 1 keer gelukt in
telefonisch in contact te komen met Easy Park, maar daar zeiden ze gewoon dat ik me niet had afgemeld en moet betalen. Ook het incasso bureau Riverty houdt vol dat ik gewoon moet betalen. Wat kan ik nog doen?
-
- Berichten: 3143
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Wat is er eigenlijk mis met muntjes in een automaat gooien. Goed, je moet er naartoe lopen en soms is er iemand voor je, maar je hebt niet dit gedoe met een onbereikbare klantenservice.
Bezint voor je begint.
Bezint voor je begint.
-
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Je zal moeten bewijzen dat je wel hebt afgemeld.sebastiaan gottlieb schreef: ↑22 mei 2024 12:38Problemen met Easy Park
Op 2 februari 2024 heb ik geparkeerd in Amsterdam en daarna afgemeld. Op de app stond dat ik voor 30 euro parkeerkosten moest betalen. De volgende dag bleek dat de parkeeractie niet was afgemeld en de kosten waren opgelopen tot 130 euro. De 30 euro heb ik betaald, maar ik weiger om de rest te betalen. Het is me 1 keer gelukt in
telefonisch in contact te komen met Easy Park, maar daar zeiden ze gewoon dat ik me niet had afgemeld en moet betalen. Ook het incasso bureau Riverty houdt vol dat ik gewoon moet betalen. Wat kan ik nog doen?
-
- Berichten: 4374
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Nadat je op STOP heb geklikt krijg je bedrag te zien en nogmaals de vraag of je wilt stoppen. Heb je dat gedaan ?sebastiaan gottlieb schreef: ↑22 mei 2024 12:38Problemen met Easy Park
Op 2 februari 2024 heb ik geparkeerd in Amsterdam en daarna afgemeld. Op de app stond dat ik voor 30 euro parkeerkosten moest betalen. De volgende dag bleek dat de parkeeractie niet was afgemeld en de kosten waren opgelopen tot 130 euro. De 30 euro heb ik betaald, maar ik weiger om de rest te betalen. Het is me 1 keer gelukt in
telefonisch in contact te komen met Easy Park, maar daar zeiden ze gewoon dat ik me niet had afgemeld en moet betalen. Ook het incasso bureau Riverty houdt vol dat ik gewoon moet betalen. Wat kan ik nog doen?
In Activiteit komt ook het bedrag te staan van de parkeer actie met begin en eindtijd.
Ben bang dat je je afmelding niet goed hebt aangeklikt.
-
- Berichten: 4374
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Is niets mis mee maar app werkt ( voor velen ) makkelijker en sneller. Daarbij dien je bij veel betaal automaten je kenteken in te voeren en ooh wee als je een typfout maakt.....J. Deltoer schreef: ↑23 mei 2024 09:17Wat is er eigenlijk mis met muntjes in een automaat gooien. Goed, je moet er naartoe lopen en soms is er iemand voor je, maar je hebt niet dit gedoe met een onbereikbare klantenservice.
Bezint voor je begint.
Of betaalpaal doet het weer eens niet, die dingen zijn ook niet zaligmakend.
Kies waar je jezelf prettig bij voelt. Afhankelijk waar ik ben en bekend ben of ik app of betaalpaal gebruik,