LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wel of niet dexia dagvaarden?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
issy
Berichten: 80
Lid geworden op: 05 nov 2003 16:25

wel of niet dexia dagvaarden?

Ongelezen bericht door issy »

ik zit met een dillema of ik dexia nu wel of niet moet dagvaarden mijn restschuld bedraagt 3500 euro voor een advocaat ben ik zeker meer kwijt,en is het nog maar de vraag of ik win,ik betaal nog steeds 88euro per maand met mijn ww uitkeering 70%van het minimum loon is zelfs dit bijna niet te doen heb min of meer eenafwachtende pos. aangenomen maar geloof eerlijk gezegt niet meer in een goede afloop
mijn vriendin zegt betaal gewoon ben je van al dat gezeik af


ps;dubio op uw antwoord sta ik niet te wachten

pimmy
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:04

Re: wel of niet dexia dagvaarden?

Ongelezen bericht door pimmy »

Beste Issy

Met z`n laag inkomen kom je vast inaanmerking voor een advokaat met toevoeging.
In je woonplaats bij de gemeente formulieren halen en dan weet je zo of je in aanmerking komt.
Maak er werk van en blijf niet afwachten.
Veel succes!


groetjes PIMMY

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: wel of niet dexia dagvaarden?

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: wel of niet dexia dagvaarden?

Ongelezen bericht door Joshua »

issy je schreef eerder
eagalease heeft het al zwaar non eagaleasers maaken al helemaal geen kans, huurkoop of niet ik betaal rs ben ik er van af kan de stress er al helemaal niet bij gebruiken heb net een tweeling legio trekt anders mijn familie uit elkaar,eenigste wat je hoort is huurkoop of geen huurkoop dus non eagalease maakt al helemaal geen kans
Je weet nu dat eega lease met succes in verweer tegen Dexia gelijk heeft gekregen dat lease contracten onder de wetten koop op afbetaling vallen.
De huurkoop wet biedt gezinsbescherming en het beroep door de partner heeft grote kans van slagen.
Indien jij niet in de positie bent om het contract te vernietigen blijft gelden dat het lease contract geen bedingingen mag hebben die strijdig is met de wet WcK artikelen. Overweeg wat jouw belang is niet alleen het rest bedrag te laten kwijtschelden maar jouw gehele inleg terug.
Ik hoop dat de uitspraak over de WcK tijdig voor jouw zaak kan gelden.
Dagvaarding in Almelo staat volgens mij nog steeds niet als gunstig bekend.
Laat je adviseren of zelf dagvaarden gezien de kosten haalbaar is.
Suc6 en groet uit overijsel

issy
Berichten: 80
Lid geworden op: 05 nov 2003 16:25

Re: wel of niet dexia dagvaarden?

Ongelezen bericht door issy »

toch blijft het vechten tegen de bier kaai,somege rechters zijn volgens mij omgekocht, zoals tegen leaseverlies,kan er met mijn hoofd niet bij dat de rechter zegt niet misleidend en net doet of het raport Oosting niet bestaat,ze moet haast wel omgekocht zijn of ze is helemaal niet kapabel om rechter te zijn

Gesloten