LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat gebeurd er als ik mijn restschuld betaal

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

wat gebeurd er als ik mijn restschuld betaal

Ongelezen bericht door liba »

ik wil even van normale mensen horen hoe het verdere verloop van rechtzaken is als ik mijn restschuld betaal

het is 32000 duro

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: wat gebeurd er als ik mijn restschuld betaal

Ongelezen bericht door Inge »

Misschien ben je dan je geld kwijt. Anders betalen onder protest. Zie overige topics over dit onderwerp.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: wat gebeurd er als ik mijn restschuld betaal

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Als je je restschuld (een woord wat ik overigens nergens in de folders of advertenties tegenkom) betaalt, dan bestaat er een grote kans dat je dat geld definitief kwijt bent als Dexia b.v. falliet gaat.
Als je niet betaalt moeten zij het middels een gang naar de rechter zelf komen halen.
Heb je de NRC gelezen? Alweer heeft een rechter Dexia in het ongelijk gesteld. Zijn wij niet allemaal van mening dat wij een product hebben gekocht waarvan wij niet precies wisten wat het was (door misleiding van de kant van de bank die alleen vette rentewinsten wilde behalen, blijkt nu en die dacht zelf geen enkel risico te lopen). Wij trapten daar wel in, maar een rechter NIET!
Gewoon niets meer betalen dus! Of je je inleg nog terug krijgt dat moet je dan maar afwachten.

Patrick
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 jul 2003 21:47

Re: wat gebeurd er als ik mijn restschuld betaal

Ongelezen bericht door Patrick »

Hoi Liba,

Ik heb mijn restschuld van € 22.000 betaald en mijn routekaart voor de vrede met Dexia ziet er als volgt uit:

1) Afwachten tot het juridische steekspel tussen Dexia en Stichting Leaseverlies afgelopen is. Dat zal allicht 3 jaar duren, als het niet meer is.

2) Als die uitslag positief genoeg uitpakt, neem ik zelf een advocaat in de arm en ga mijn zuurverdiende centen terughalen. Dat zal dan ook wel weer een flink aantal jaar duren.

Groeten,

Patrick

Gast

Re: wat gebeurd er als ik mijn restschuld betaal

Ongelezen bericht door Gast »

als dexia uberhaupt failliet gaat of een of andere constructie aangaat

dus wij naar ons geld kunnen fluiten is de ned bank dan aansprakelijk
(max in gulden) fl 45000,- per gezin! dit omdat de rechtbank vorig jaar toestond dat zij van kempen beheer los zijn gekoppeld (of andersom)
wie weet dat?

maarten misschien?

gr

pechvogel

Sinterklaas-bv
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2003 22:42

Re: wat gebeurd er als ik mijn restschuld betaal

Ongelezen bericht door Sinterklaas-bv »

Het exacte bedrag heb je al genoemd. Dat is de maximale grens.

Gesloten