LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door el »

De enige stichting waar jullie het meeste kans hebben om je geld terug te krijgen is de Stichting Leaseleed.
Ik raad jullie dan ook allemaal aan om je aan te melden bij deze stichting, het kost je wel wat maar het weegt niet op tegen de bedragen die je moet betalen wanneer je zelf een advocaat neemt.
Geloof mij, deze stichting heeft een zeer professionele aanpak waardoor de kans op succes zeer groot is.
Ook het advocatenkantoor waarmee gewerkt wordt staat als zeer goed bekend.
Mensen doen dus, dit is volgens mij jullie enige kans op succes.

Kijk op de site www.leaseleed.nl en meldt je aan!!!

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Heb onderstaand maar even gecopieerd uit "leaseleed"

Geplaatst op 07 Nov 2003 07:58 door Oom Dagobert


--------------------------------------------------------------------------------

Er heerst bij een aantal mensen blijkbaar nog steeds het misverstand dat ze van hun restschuld/lening af zijn als de politiek/CGA en Leaseverlies succes hebben. Dit worden m.i. niet meer dan aanbevelingen of in het gunstigste geval een mogelijke deal.
Maar in beide gevallen zal Dexia waarschijnlijk voorwaarden stellen en zal gedupeerde aan moeten tonen dat hij onder de betreffende categorie valt.
En hiervoor heb je dan uiteindelijk toch nog en advocaat nodig.
M.a.w : Wie met een grote restschuld zit en geen geld voor de advocaten van de stichting LEASELEED over heeft doet zichzelf te kort.
Straks gaat het meer kosten.
Het advocatenkantoor heeft duidelijk uitgelegd dat de Class Action uitsluitend geldt voor de groep die zij op naam vertegenwoordigen.
Mensen met een vergelijkbaar contract en niet mee hebben gedaan moeten dus ook bij hun succes van LEASELEED met een eigen advocaat
helemaal van voor af aan beginnen. aleen met het voordeel dat ze
weten wat de uitkomst van de Class ACtion was.
De doelgroep van LEASELEED zijn mensen met een maandtermijn die vergelijkbaar is met de eerste aanbetaling.
Voor mensen met een relatief kleine schuld is dit best wel veel, voor de SpaarSelect gedupeerden ook wel maar dit keer een goede investering.
Verder geldt natuurlijk dat geen enkele advocaat kan garanderen dat je gaat winnen.
Daarom geldt voor mij dat als je niets doet en rustig afwacht je zeker verliest dan wel dat het je uiteindelijk meer kost.

el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door el »

Mocht er via de Class Action een positief resultaat behaald worden dan
betekent dit voor mensen met soortgelijke contrakten maar niet afgesloten via Spaar Select dat zij goede kans maken om ook in het gelijk gesteld te worden.
Dus wanneer je dan zelf een advocaat neemt is de kans dus groot dat je
zaak ook gewonnen wordt, misschien bestaat ook de mogelijkheid om
collectief een advocaat te nemen, b.v. het advocatenkantoor waar Leaseleed mee werkt.

Dus mensen met soortgelijke contrakten informeer hierover bij Leaseleed.

Sebasevita
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 okt 2003 23:00

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door Sebasevita »

Bij navraag bij Stichting Leaseleed, is gebleken dat het aantal aanmeldingen voor de bodemprocedure tegen Dexia en Spaar Select, boven de 200 ligt. Zoals bekend dienen 300 gedupeerden zich aan te melden voor de gerechtelijke procedure, die naar verwachting eind december van start zal gaan.

Prima ontwikkeling, de gedupeerden kunnen zich tot 15 november aanmelden.

Als Dexia geen incassostop uit eigen beweging aanbiedt, dan zal via een kort geding getracht worden, om dit wel te bewerkstelligen.

Mede gedupeerden: U zult er geen spijt van krijgen om u aan te sluiten bij Stichting Leaseleed.

Zie voor uitgebreide informatie: www.leaseleed.nl

peter57
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 sep 2003 20:22

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door peter57 »

Beste mensen,

Ik kan me alleen maar met de vorige sprekers aansluiten.

Ik ben op 20 oktober naar de informatiebijeenkomst geweest en het advocatenkantoor Dirkzwager maakte op mij een zeer goede indruk.

Dus mensen met een contract met "overwaarde" constructie afgesloten bij SpaarSelect meld je aan.

Bedenk wat het betekent dat je nog jaren lang die corrupte Dexia bank moet blijven betalen!! :evil: :evil:

Aanmelden moet geschieden voor 15 november a.s..

Kijk voor meer informatie op http://www.leaseleed.nl.

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door dv »

en stichting leaseleed heeft nog een voordeel op leaseverlies, hier worden tenminste al je vragen beantwoord, en je wordt geholpen met het versturen van diverse soorten brieven die je nodig hebt, het mag wel wat kosten, maar dit heb ik er graag voor over, ik hoop dat we het aantal van 300 of meer behalen, dus iedereen met een overwaarde effect, AANMELDEN

m vr gr db

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door Annet »

Heb me net aangemeld. Hoeft niet alleen met Overwaarde effect. Ook als je prive gelden gestort hebt in een depot. Staat wel op hun site hoe dat zit.

Annet

opnaaier
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 okt 2003 16:24

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door opnaaier »

volgens mij staat in de gedragsregels dat het maken van reclame in deze fora verboden is? Wat staat dan hier allemaal. Of worden de gedragsregels selectief toegepast?

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door Annet »

Noem je dit reklame? het gaat toch niet om een pak koffie met een stuntprijs van de AH. Dit slaat helemaal nergens op maar ik zal me niet laten opnaaien.

Annet
Laatst gewijzigd door Annet op 08 nov 2003 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.

opnaaier
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 okt 2003 16:24

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door opnaaier »

reclame is dat iets wordt aangeprezen. Ik lees zeker in deze topic niets anders dan dat de ene stichting de hemel wordt ingeprezen en de andere wartgemaakt wordt. Ik heb noch met de ene, noch met de andere iets te maken. Maar volgens mij is dat ophemelen doodgewoon reclame maken........................

Broodtrommel
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 nov 2003 13:17

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door Broodtrommel »

Beste opnaaier wat doet zo'n idioot als jij op dit forum. Dit is geen reclame onnozele dit forum gaat over aandelenlease en stichtingen en verenigingen die oplossingen bieden.

Mensen even massaal de Tros e-mailen met verzoek opnaaier te bannen.

opnaaier
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 okt 2003 16:24

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door opnaaier »

broodtrommel, ook al ben je zwaar gefustreerd door blunders die je zelf gemaakt hebt doch anderen verwijt en ook al kun je je daarom wellicht alleen nog maar oudbakken brood permiteren dat ik nog niet aan mijn kippen voer, dan nog kun je je fatsoen proberen te bewaren. Maar ook dat kun je in jouw fustraties blijkbaar niet meer. En daarmee verlaag jij je tot een bedenkelijk niveau. Je kunt mij tenminste nog mijnheer blijven noemen.
Het allersealigste is echter nog dat je bij gebrek aan steekhoudende argumenten niet meer weet te bedenken dan een oproep mij te laten bannen. Sealige verleaser. Als jij straks zit te bedelen na de uitspraak van de rechter hoef je van mij geen bijdrage te verwachten.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door JL »

Ik heb mijn e-mail al naar de Tros gestuurd broodtrommel. Weg met zulke figuren.

opnaaier
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 okt 2003 16:24

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door opnaaier »

nog zo'n sealige verleaser. Jammer dat je de rechter niet kunt bannen. Daar zul je echt met argumenten moeten verdedigen. En ook al spraak je die aan met mijnheer idioot, hij zal toch recht spreken. Maar misschien mag je straks de oudbakken inhoud met broodtrommel delen. In zijn k**nt ben je al gekropen.

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door Mario »

Ik heb er ook 1 verstuurd.

el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door el »

Momenteel hebben 210 gedupeerden zich aangemeld voor de 'class action', dit zijn er helaas nog 90 te weinig.
De tijd dringt dus meldt je aan, investeer in het halen van je recht want goedkoper en beter kun je het nergens meer krijgen!!

www.leaseleed.nl

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Voor alle duidelijkheid:

De stichting Leaseleed is geen die stichting die buiten ons om alles
achter de schermen doet.
Zij heeft al goede contacten met een zeer groot advocatenkantoor.
Ook is alles al doorgesproken wat zij voor ons kunnen en gaan doen.
Wel voor de hele groep tegelijk maar omdat dit "kleine"groepje" in detail veel gemeen heeft toch een beetje persoonlijk.
De komende tijd hoef je dus niet naar een eigen advocaat uit te kijken, je kunt alles overdragen aan Leaseleed.

el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Re: Oproep aan alle Spaar Select gedupeerden!

Ongelezen bericht door el »

up

Gesloten