LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijk uit Dexia.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door Sonja »

Dexia mag wel uitkijken.

Wie weet wat boze gedupeerden doen
als hun gezin ontwricht wordt.

Weet je wat een moeder doet als ze
haar kind wat aandoen?
Ze werpt zichzelf in de strijd tot ze overlijdt.

Zo zal het Dexia ook vergaan.

Ik ben zelf niets van plan van die strekking,
het is een serieuze waarschuwing.

Wees toch wijs op tijd.

Sonja.

Okerene
Berichten: 529
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:40

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door Okerene »

Sonja,

JIJ VERDIENT EEN LINTJE - IETS MET EEN LEEUWIN !

Koningin is helaas al langsgeweest.

Okerene :wink:

DREAM
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 feb 2004 15:05

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door DREAM »

Het einde nadert !!!!

Inderdaad DEXIA kijk uit. Van een gelukkig gezin werd ik door de praktijken van Spaarselect (die ze hadden ingehuurd om voor hun de buit binnen te halen) en Dexia de vernieling in geholpen.

Sparen voor een VUT-regeling en de verbouwing van mijn keuken dat was het verkoopargument van Spaarselect.

Mijn keuken moet nog steeds verbouwd worden en de VUT kan ik voor eeuwig vergeten. Ik moet tot mijn honderdste werken om uit de schulden te komen.

Dit zijn 85.000 Euro tweede hypotheek.
Dit is nu een negatief resultaat op 4=10 Effect 38.000 Euro.
Dit zijn iedere maand 416 Euro hypotheekrente (levenslang).
Dit zijn iedere maand 796 Euro leasetermijn (nog zeker zes jaar).

Het depot waaruit de rente van de hypotheek betaald zou worden was het Euro Aandelenfonds ook van DEXIA. Door zware verliezne op dit fonds is dit opgedroogd.

Het aandelenfonds 4=10 Effect zou ik vier jaar geld moeten inleggen en dan zou de laatste zes jaren niets betaald hoeven te worden omdat dit fonds volgens Spaarselect zeker 12 % per jaar zou renderen. Bij meer dan 7 % per jaar aan rendement hoefde de laatste zes jaar niets ingelegd te worden.

Totaal zou ik niet meer kwijt zijn door dit sparen dan 150 Euro per maand. Ik weet nu beter smerige honden van Spaarselect en Dexia.
Nog steeds lachen jullie iedere maand ons uit.

Maar als er geen gerechtheid en schadeloosstelling komt zullen ik en ik neem aan ook vele anderen wiens leven kapot gemaakt is door jullie maffiapraktijken het recht in eigen hand nemen. Dat wil zeggen jullie ook alles afpakken en ik zal jullie blijven volgen tot in de hel.

0001
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 mar 2004 17:55

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door 0001 »

DREAM,

Ik heb ongeveer vergelijkbare ervaringen met Spaar Select en Dexia.
Mijn hele leven is op dit moment naar de knoppen. De komende tien twintig jaar geen uitzicht op betere tijden.
En dat allemaal te danken aan zo'n naar het scheen aardige SS adviseur, die heel yoviaal met je praatte. ach wat was het een aardige man. Nog een koppie koffie meneer!!!!!!

Ik voel me in het diepts van mijn ziel gepakt en opgelicht door die hond, en dan druk ik me nog netjes uit, van een adviseur.
En als dat nog niet genoeg is die schooier die nu nog bij Spaar Select in een andere vestiging werkt, heeft zijn BV om laten dopen in Findi en is inmiddels failliet.

Maar ik weet waar hij woont. Ik weet zijn dagelijkse gang. Ik weet waar hij boodschappen doet. Ik weet bijna alles van hem. Als inderdaad de gerechtelijke macht en de nederlandse regering dit soort assoos hun gang laat gaan en er ook nog mee mogen weg komen. Ja dan komt er een tijd.......................................Omkijken heeft dan geen zin meer. Het onheil komt onverwacht.

MM

Justice_4_All
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2004 21:37

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door Justice_4_All »

Ik voel me in het diepts van mijn ziel gepakt en opgelicht door die hond, en dan druk ik me nog netjes uit, van een adviseur.
Hier nog een. Mijn leven is vergald!

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door Joshua »

Tekst: Joost Panhuysen
--------------------------------------------------------------------------------

"De laatste maanden zijn er aan verschillende universiteiten problemen geweest rond onafhankelijkheid. Onderzoekers van de Erasmus Universiteit bleken banden te hebben met de Dexia Bank. Een Utrechtse hoogleraar bleek persoonlijk geld te krijgen van een bedrijf dat apparatuur voor zijn onderzoek leverde. En in Delft was er de hoogleraar die aan zelfcensuur deed om ProRail, die zijn leerstoel deels bekostigt, niet te ontrieven.

Op deze wijze maakt DEXIA gebruik van gezaghebbende deskundigen

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door Sonja »

Echt,

Het zal niet goed zijn om hiermee door te gaan.

Spaar je kinderen Belgen, geef ons het geld terug.
Kinderen die nu nog tegen hun vader opkijken,

Hoe diep gezonken ben je, als je kinderen je niet
meer willen zien.....
De waarheid is de waarheid.

Niemand is heilig, maar willens en wetens je medemens
alles , alles afpakken en zelf met je kinders op vakantie
en champagne drinken aan de Cote a zure met mooie
vrouwen?

het is tijdelijk.
Ik zou zeggen, geniet er nog maar van...

Sonja.

issy
Berichten: 80
Lid geworden op: 05 nov 2003 16:25

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door issy »

HET BESTE REMEDIE IS HET OP ZN PALESTIJNS DOEN JE WEET WEL BELADEN MET ROTJES INT HOOFD GEBOUW VAN EAGON EN DEXIA

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 07:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Bernts, rotjes - - - geweld????

Volgens mij veroorzaken rotjes geen geweld maar alleen lawaai

issy
Berichten: 80
Lid geworden op: 05 nov 2003 16:25

Re: Kijk uit Dexia.

Ongelezen bericht door issy »

ROTJES ALS WAARSCHUWING

Gesloten