LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] intrum justitia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
johanvdmaale
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2003 10:59

intrum justitia

Ongelezen bericht door johanvdmaale »

Gepost door Bericht
willem a


Geplaatst op 04 Oct 2003 17:07 door willem a


--------------------------------------------------------------------------------

iedereen heeft het maar over ggn. maar ik heb te maken met intrum justitia uit den haag. dit incassobureau reageerd niet op een aangetekend schrijven,waarin uitgelegd wordt dat er vernietigd is door eega.vandaag weer een aanmaning ontvangen waarin gedreigd wordt door intrum justitia om dexia opdracht te geven de aandelenportefeuille te verkopen. dus intrum justitia geeft opdracht tot verkoop !
vraag: kan dit ? of is hier sprake van pure intimidatie ?

Naar boven


Sara Etty


Geplaatst op 04 Oct 2003 17:11 door Sara Etty


--------------------------------------------------------------------------------

Wanneer het contract vernietigd is, kan Dexia uiteraard met haar aandelen doen wat ze wil. Dus wat is het problem? Wanneer je stelt dat er vernietigd is, dan is de verkoop van de aandelen niet iets waar je je druk over mag maken. Wel consequent blijven.

Naar boven


johanvdmaale


Geplaatst op 05 Oct 2003 11:25 door johanvdmaale


--------------------------------------------------------------------------------

hallo Willem a
ik zit in het zelfde schuitje als jullie ik heb drie keer een betaling gekregen van justitia heb zelf twee keer een aangetekende brief geschreven aan justitia totaal geen reactie. ook twee keer naar dexia geschreven ook geen reactie helemaal niks ze reageren nergens op
ze gaan ook verkopen die aandelen had ik al verwacht dat ze dat al gedaan hadden want het liep op 25 mei af ze hebben het gewoon verlengt en elke keer een acceptgiro gestuurd waar ik niet op gereageerd heb. ik wist niet of ze die aandelen verkocht hadden of niet.
ik reageer niet meer op die incasso,doen ze zelf ook niet ze behandelen je als een stuk vuil.
ik ga dinsdag naar een advocaat om een gesprek te vragen en om hoeveel dat kost.ik denk niet dat het wat word want ik kan dat niet betalen en als ik het zou verliezen kan ik nog meer betalen ik moet 6500 euro bij betalen

groeten kees

Naar boven

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: intrum justitia

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Gewoon één keer bellen en hen jouw mededeling duidelijk maken en verdere post Ongeopend terug sturen met de mededeling "niet bekend"

Groet,
Ron uit Den Haag.

Gesloten