LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
actiefront
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 okt 2003 13:19

gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door actiefront »

we zijn op zoek naar DEXIA klanten die getekend hebben in NOVEMBER 2000 en waarvan de WINSTVERDRIEDUBBELAAR is afgelopen rond 15 november jl.

DOEL: GEZAMENLIJKE ADVOCAAT INSCHAKEN OM KOSTEN TE DRUKKEN.

email aan : [email protected]

p.s. indien je geinteresseerd bent, gaarne je naam + tel. nr. emailen.

Uitsluitend mailen als je een WVD hebt (met een looptijd van 3 jaar) van eind 2000 !!
DOEL: We een gezamenlijke advocaat inschakelen die voor een zeer redelijk bedrag uw zaak behartigt.

De advocaat met wie we momenteel in onderhandeling zijn heeft zeer GOED kopieerapparaat. DE ADVOCAAT zal zich dienen te houden aan een VASTE EINDPRIJS.

DUS NIET ZO'N GEITEWOLLENSOK DIE ZICH LATEN VERTEGENWOORDIGEN DOOR EEN SCHREEUWENDE GEDUPEERDE (zie Z. NEDERLAND) DIE VOORTDUREND WARTAAL UITSLAAT.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

misschien iets voor hphjansen?

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door lions90 »

Actiefront,

Leuk initiatief, maar het is onmogelijk om 1 advocaat voor zoveel mensen in te schakelen. Rechters oordelen per individu en dus heeft het geen kans. Ja de WVD is hetzelfde, maar persoonlijke situaties niet helaas....maar je kan het altijd proberen inderdaad.

hphjansen
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:15

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door hphjansen »

de opzet van mijn oproep is dat mensen moeten gaan beseffen dat de lachende DERDE partij DE ADVOCATUUR is.

Zij ruiken bloed en de meeste gedupeerden gaan nogmaals hun inleg verliezen aan het advocatensalaris.

HET IS JAMMER DAT DE VERSCHILLENDE BELANGENGROEPEN geen vaste eindprijsafspraken hebben gemaakt.

Het is nogal gemakkelijk om op je site allerlei ADVOCATENKANTOREN te noemen zonder dat je ook maar enige inhoudelijke inbreng levert.

p.s. iedere verwijzing naar een CONCRETE BELANGENORGANISATIE is toeval.

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door berendjan »

Ook bij advocaten moet elke dag opnieuw brood op de plank komen, moeten kantoorkosten betaald worden etc. enz. Net als bij al diegenen die in het verleden de aandelenlease hebben aanbevolen en verkocht. Ook die lieten de ondertekenaars toch ook in de waan dat ze alleen maar konden winnen? Doen die advocaten iets anders? Nee toch, ook die vertellen iedereen die bij hun aanklopt dat hun kansen op succes geweldig groot zijn en beginnen alvast met het sturen van de eerste rekening. Egaal wat de uitkomst ook is, zij winnen altijd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

oh? En dan?

Gast

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 22 Aug 2004 19:25 door hphjansen


--------------------------------------------------------------------------------

de opzet van mijn oproep is dat mensen moeten gaan beseffen dat de lachende DERDE partij DE ADVOCATUUR is.
Kijk Ton hiermee de bevestiging dat hij actiefront is 8)

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Wist ik al, maar waarom doet de man toch zo moeilijk, ik kan geen ijzer met mijn handen breken, het is daarboven druk genoeg zonder dit.

Ton

Gast

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Gast »

Hij wil geen geld uitgeven voor een advocaat dus gaat hij een beetje mensen pesten. Een gouden eikel die je er beter maar niet bij kunt hebben in je groep :wink:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ja, maar we hebben hem al, wel onder een andere naam, maar goed.

Toch begrijp ik de bedoelingen niet, wat is de reden van dit alles?

Ton

Gast

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Gast »

Ontevredenheid, frusstratie, het even niet meer weten, zijn agressie kwijt moeten er zijn zoveel factoren waarom mensen dingen doen. Is het toch fijn dat er een forum is.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ja Jan, zal zo zijn,

Ton

Gast

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Gast »

Ton die dingen zijn onderdeel van het leven waarom doet iemand iets er is meestal wel een reden aanwezig. Waarom worden er mensen vermoord ??

Mensen zijn allemaal anders het gaat te lang duren allemaal en daarom gaan mensen hun geduld verliezen.

Het is geen kattenpis wat hier gebeurt.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

zo gauw wie dan ook het over hphjansen heeft reageert hij niet en vervolgens haalt hij onverwacht weer uit.
zal best wel een reden hebben, ik vind het onsportief en stemmingmakerij.

Gast

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Gast »

Je kent de omstandigheden niet waarom mensen soms dingen doen die ze doen. Hij leest dit ook en zal zijn zorgen niet kwijt kunnen. Het zal wel een binnenvetter zijn.

Mensen zijn niet identiek de één kan zich uiten en de ander verstikt in zijn problemen.

Er zijn zo veel oorzaken als je het niet meer ziet zitten in het leven dan komt de vraag boven, waarom dit en waarom dat...... er zijn zo veel varianten in het leven.

Iedereen heeft ups en downs in het leven. Ik ben geen psycholoog maar wel prettig gestoord.

De rust voor u allen :wink:
Laatst gewijzigd door Gast op 23 aug 2004 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

je hebt wel helemaal gelijk Jan, maar helaas kan ik niet altijd het geduld opbrengen. mijn makke :wink:

Gast

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Gast »

Komt tijd komt raad. Welterusten.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Jan, ik moet misschien eerst nog wat groter groeier om het geduld op te kunnen brengen dat jij wel hebt blijkbaar. Welterusten.

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: gezamenlijke advocaat voor 90.000 klanten.

Ongelezen bericht door lhardeman »

DUS NIET ZO'N GEITEWOLLENSOK DIE ZICH LATEN VERTEGENWOORDIGEN DOOR EEN SCHREEUWENDE GEDUPEERDE (zie Z. NEDERLAND) DIE VOORTDUREND WARTAAL UITSLAAT

Heer Jansen, bent u wel goed bij u hoofd om zulke beschuldigingen hier op het forum neer te kwakken, wie geeft u dat recht ? Reageer nu eens normaal en vertel wat er aan de hand is. Ik zit in dezelfde groep als u, we vechten allemaal voor hetzelfde en u haalt iedere keer uit naar de vertegenwoordiger van de groep Brabant / Zeeland. Als het u niet bevalt stap er dan uit en neem zelf een advocaat, maar waar u nu mee bezig bent is laf en niet eerlijk. U vraagt aan de TROS of ze wat tegen de ongeloofelijke forum vervuiling kunnen doen van tientallen lieden die hier annoniem hun gang kunnen gaan zelf bent u er daar een van. Schei er mee uit om als een olifant door de porceleinkast te razen dat komt niemand ten goede zeker de groep niet en ook Ton niet, die verdiend dit niet. Als u het allemaal beter kan en anders wil doe dat dan.

Anne.

Gesloten