LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De benaming van de producten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Naam verdubbelaar slaat vooral op termijn

Ja
1
25%
Neen
3
75%
Ik weet het niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 4

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

De benaming van de producten

Ongelezen bericht door Dubio »

Nu ik door heb dat de winstver10dubbelaar 10 jaar loopt, maar vast geen 10 keer een optie heeft, weet ik waarom dat product zo heet. Vanwege de termijn.
Bij de WV3D wist ik dit al: 3 jarige looptijd + aandelen in 3X gekocht.
Dux die 3 slaat helemaal niet op de winst. En de winst slaat alleen op koersstijgingen.

Toch?!

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: De benaming van de producten

Ongelezen bericht door Gvd »

Zo af en toe kijk ik nog wel eens op het forum en dan kom je gelijk weer een poll van Peter tegen want zo heet je toch in het echt Dubio?

Peter weet het zeker beter? Peter die nota bene zelf een Profit effect heeft afgesloten die uitliep op een Loss Effect en dit nog steeds niet verwerkt heeft.

Michiel Luidens

Re: De benaming van de producten

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

want zo heet je toch in het echt Dubio?

Dubio,
Ken jij iemand die hier werkt?
http://........................... (url verwijderd ML)

Jurgen Weber is van ..... naar .... verhuisd want hij had zelf geen contract, alleen maar voor zijn kinderen. (plaatnamen verwijderd ML)

Leuk om de verontwaardigde reakties van clubleden te zien in de advocaat bots topic, de club heeft blijkbaar het alleenrecht op privacy schending.

Annelease

Re: De benaming van de producten

Ongelezen bericht door Annelease »

Zo af en toe kijk ik nog wel eens op het forum en dan kom je gelijk weer een poll van Peter tegen want zo heet je toch in het echt Dubio?

Peter weet het zeker beter? Peter die nota bene zelf een Profit effect heeft afgesloten die uitliep op een Loss Effect en dit nog steeds niet verwerkt heeft.
Is dat Peter die mails rondstuurt om info te krijgen over de procedure tegen Dexia?

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: De benaming van de producten

Ongelezen bericht door Idaho »

Dubio, je kan iets verdubbelen, daar gaat het hier om, je kunt nl niet 0 verdubbelen als er winstverdriedubbelaar staat, dan wordt er expleciet bedoeld dat je de WINST 3x kan verdubbelen en niet het aantal jaren!!!

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: De benaming van de producten

Ongelezen bericht door Hans A »

Tjeee Dubio........

waarom maak je jezelf zo belachelijk!
Legio heeft gewoon een naam bedacht die hoge verwachtingen opriep en dus aandacht zou trekken,en dat weet IEDEREEN nu wel en JIJ ook.

Klaar.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: De benaming van de producten

Ongelezen bericht door pluutje »

Idaho en Hans A,

Spijker op zijn kop!!!

En Dubio, tja dat blijft zo. :roll:

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: De benaming van de producten

Ongelezen bericht door rust »

WINST vertiendubbelaar
Ben ik nou zo dom of.....

Dubio, je bent een loser.

Gesloten