LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scarlet: met valse handtekening klant van scarlet

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

scarlet: met valse handtekening klant van scarlet

Ongelezen bericht door Gast »

in juli j.l. werd ik door een colporteur van scarlet staande gehouden in het centrum van dordrecht. of ik klant was van KPN dan mocht hij mij een cadeautje opsturen. hij vroeg mijn adres, telnr. en vervolgens mijn banknummer. dat heb ik uiteraard niet gegeven, heb hem verteld dat ik met een oplichter van doen had en ben vertrokken. Wie schets mijn verbazing toen ik na maande een rekening ontving van scarlet. heb een klacht ingediend en vervolgens uitgebreid getelefoneerd met iemand van de servicedienst die mij alsmaar verzekerde dat de handtekening op het formulier toch echt wel een beetje leek op mijn handtekening. na overleg met de opta een klacht wegens valsheid in geschrifte ingediend bij de politie in dordrecht. die belde mij contact te hebben gehad met scarlet, dat mijn klacht serieus genomen werd en dat ik uit het adressenbestand zou worden verwijderd en niet meer lastig gevallen zou worden. Na verloop van tijd ontving ik weer aanmaningen en dreiging van icassobureaus etc. na nogmaals telefonisch contact met de politie vertelde men mij niets te kunnen doen; scarlet heeft na (de valse aanmelding, daar heb ik bewijs van) mij een brief gestuurd om te verifieeren of ik werkelijk aangemeld ben en mij gevraagd binnen bepaalde tijd te reageren. Wellicht heb ik die brief ontvangen. Maar daar heb ik geen aandacht aan besteed; ik heb immers niets getekend en heb dus niets met die organisatie te maken.
Inmiddels heb ik onder protest betaald want ik ga volgende week voor langere tijd naar het buitenland en kan dan niet adequaat reageren op nog meer aanmaningen van scarlet.
Ik ben woedend en vind dat ik opgelicht ben.
Ruth gruijters
Blekersdijk 26
331 LE Dordrecht

Gesloten