LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rechters bepalen de uitkomst

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ed23
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 apr 2005 23:13

rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door Ed23 »

Heel deze Dexia-ellende blijft maar doorgaan en kan maar op een manier stoppen namelijk door een uitspraak van de Hoge Raad.
Het wachten is gewoon op die uitspraak en dan is het duidelijk wij betalen :( of Dexia betaalt :lol:
Wie o wie heeft enig zicht op wanneer een uitspraak komt van de HR?

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door piano »

Niet voor volgend jaar, zeker weten!

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door Janny »

Blijf zitten waar je zit en verroer geen lid.

dat was vroeger een regel bij een spel.

nu is dat voor mij de opdracht aan al die centen die nog in onze eigen beurs zitten.( z.g restschuld)

en wachten op betere tijden.

En het geld dat ik betaalde? dat heb ik al 5 jaar niet tot mijn beschikking, dus daar kan ik nog wel langer op wachten,

Nu dus: Haastige spoed is zelden goed

janny

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door painter »

Asls ze nou ook het koersverlies van de aex in de uitspraak laten vervallen dan wordt er pas echt recht gesproken, want als ik het geld op de bank had gezet dan had ik ook rente gehad over dat geld, en als je zelf van dat geld aandelen had gekocht dan kon je gewoon wachten tot het weer een beetje hersteld en zonder dat je elke maand rente hoeft te betalen.

Rechters spreek recht en niet als een banaan.

VR GR

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door leeuwen »

Janny, ik zit in dezelfde situatie als jij en ben het met je eens dat het voor het moment beter is om af te wachten. Ik heb namelijk geen zin in een Hoger Beroep van Dexia als ik mijn zaak win en dat dat zal gebeuren daar ben ik van overtuigd. De zaak ligt kant en klaar te wachten bij de kantonrechter en die beslist wanneer hij uitspraak doet, zo simpel is het, zelfs mijn advocaat heeft daar weinig tot niets in te zeggen. Zodra er uitspraak is gedaan zal ik dit uiteraard op dit forum vermelden.
Voor nu een fijne zondag.

Ineke

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door Janny »

Ineke.

Inderdaad, het is beter om nu geen overhaastte beslissingen te nemen. eerst dacht ik ook schiet aub op en doe een uitspraak, maar nadat de advocaat zei:, we wachten tot er een uitspraak van de Hoge raad te zien is, ben ik daar dus anders over gaan denken. En ik merk aan mijn lijf, dat de stress daardoor minder is geworden. Ik ben rustiger , en kan het op een bepaalde manier overzien. Omdat ik dat geld toch al niet bruikbaar had, en de advocaat bijna betaald, is wachten voor mij echt een goede optie. We zien dan wel wat de ontwikkelingen zijn, en beter nu wachten dan straks alles overnieuw , en weer opnieuw moeten betalen.
De tijd zal ons zeker leren wat het beste is. eerst 20 juni maar laten passeren, en dan opnieuw beraden. Dexia zal zeker ook eens van die luis in de pels afwillen. dus wie heeft de langste adem. Ik niet veel geld. Het staat dus bij Dexia op rente. :lol: maar ook daar zal wel een oplossing voor komen. :idea: komt tijd, komt raad.

Groetjes Janny

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het verwerken van het koersverlies slaat nergens op.
Wie verkoopt er nu zijn aandelen als ze 50% in waarde zijn gedaald?
Ik niet.
De einddatum mag niet bepalend zijn voor het koersverlies.
Dan hoogstens het gemiddelde over leaseduur nemen.
OD.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door Dubio »

Asls ze nou ook het koersverlies van de aex in de uitspraak laten vervallen dan wordt er pas echt recht gesproken, want als ik het geld op de bank had gezet dan had ik ook rente gehad over dat geld
Waarom heb je dat dan niet gedaan! Of wist je niet dat je iets met aandelen deed.
Zo niet, dan moet je echt onder curatele, zo wel, dan mag ook verwacht worden dat je weet dat aandelenkoersen zowel omhoog als omlaag kunnen, weet je dit niet dan mag je wat mij betreft ook onder curatele.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »


rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: rechters bepalen de uitkomst

Ongelezen bericht door rust »

dubio is zelf slachtoffer van DB, Dirk heeft hem/haar eerst ingesmeerd met vaseline en heeft hem toen genomen. sindsdien is dubio het vaselinehulpje van DB. Het kan lang of kort duren, maar eens komt de vaselinevloot van dexia en dan zijn we binnen, neem ondertussen een biertje een een worst en wacht af.

cheers :x

Gesloten