LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Jan »

Het is allemaal zo triest. Dit forum is vervallen van een informatief medium tot een hele diepe beerput.

Men tuimelt over elkaar heen, probeert elkaar vliegen af te vangen en de holle vaten klinken het hardst. En iedereen heeft altijd gelijk! Het lijkt wel of het alleen daar om gaat. Wat een zielig bedoening. Als dit allemaal een representatieve weergave van de "gedupeerde" is, zou je Dexia haast de overwinning gunnen.

Jammer dat je als gedupeerde toch zo nu en dan op dit forum moet kijken of te zien of er nog interessante ontwikkelingen zijn.

Ziekmakend zijn alle postings waar je dan maar snel doorheen bladert. De ruzies en de haat. De mensen die er een dagtaak van maken om als verlosser op te treden. En dan bedoel ik niet Piet! Want inmiddels is wel duidelijk dat hij de enige is met een zinvolle bijdrage. Klasse van hem dat hij zich niet uit zijn tent laat lokken door het getreiter van velen (zoals onze "taalgigant" Croosjes).

In het verleden waren er meer mensen met zinvolle bijdragen maar die laten zich wijselijk niet meer zien op dit forum.

Je moet er toch niet aan denken wat er zou gebeuren als het gemiddelde type mens, dat hier op dit forum bezig is, het op de een of andere manier voor het zeggen zou krijgen. Vandaag zijn zij de klos als " gedupeerde". Ach en treurnis als morgen de rollen omgedraaid zijn en zij in het kamp der machtigen zouden belanden. Dan zijn we nog veel slechter af dan met de boeven van Dexia, onze parlementaire vertegenwoordigers etc.

Ik weet het. Deze posting is enigszins of-topic. Echter, ik hoop om 2 redenen dat in onze collectieve zaak snel een utspraak volgt.

1) Dan zijn we van de Dexia-perikelen verlost.
2) Hoef ik niet meer door het gespuug, gesnauw en alle haat en onzin op dit forum te bladeren.

Dexia heeft voor velen van ons een domper op ons dagelijkse bestaan gezet. Maar het inzicht dat je hier opdoet, m.b.t. de werkelijke menselijke aard, doet dat minstens in dezelfde mate.

Jan

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedemorgen Jan,

Goed, en helaas maar al te waar wat je, verwoord.

Hopelijk zet je bericht sommige in here aan het denken.

Vrees echter met grote vrezen.

Laat je echter niet uit 't veld slaan.
Uiteindelijk sal alles regt kom!

Take care out there.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Hollander »

En dan bedoel ik niet Piet!
Nou, Piet houdt zich tegenwoordig ook bezig met Payback af te katten. Als Payback een keer een vergissing maakt en een fout woordje op de site zet, dan staat Piet klaar om te roepen dat Payback de gedupeerden misleidt.

Helaas, onze grote held die zich zo goed inzette (en zich nog steeds goed inzet) voor de gedupeerden besteedt nu ook tijd en energie aan anderen afkatten.

Maar op zich heb je gelijk Jan. Afkatten, lekker chatten, schelden, elkaar geen mening gunnen, het forum is niet meer zo interessant als het een hele tijd geleden was.

leasebak
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2004 15:07

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door leasebak »

De enige die écht voor misleiding is juist Piet. Hij verstookt beleggers van kundige informatie, die je bij een huurrecht advocaat helaas niet kunt halen (hetgeen voor Piet moeilijk te begrijpen blijft), maar wel bij een advocaat met ervaring op dit gebied.

leasebak
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2004 15:07

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door leasebak »

Ik geef Piet een 10 voor het gemak waarmee hij onder vele accounts werkt op dit forum.

Ik geef Piet een 8 voor het proberen te helpen van anderen.

Ik geef Piet een 2 voor het effectief helpen van anderen.

Ik geef Piet een 1 voor deugdelijk optreden richting andere initiatieven.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

En ik geef jou geen cijfer, dus ...........VERDWIJN!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Idaho »

Volgens Leasebak zouden we er allemaal goed aan doen om met de "leaseverlosser" in zee te gaan.
Als deze heer een exponent van deze club is, dan bedank ik maar al te graag!

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Jan »

Leasebak,

Volgens jou doet Piet het niet best. Wat weerhoud je ervan om het zelf beter te gaan doen? Ga aan de slag!

Bouw je eigen web-site. Organiseer je medegedupeerden. Regel groepspocessen. Treed in contact met advocatenkantoren. Organiseer informatiebijeenkomsten en beantwoord ook nog eens vele tientallen mails per dag. Onderhoud contact met de media etc.. Wees voorbereid op alle stuurlui aan de wal die je graag zien verzuipen.

Wanneer je dat allemaal succesvol op poten hebt gezet, nodigen we je op dit forum van harte uit om anderen te bekritiseren. Tot die tijd geven we je de (twijfelachtige) eer tot het niveau "veel geschreeuw, weinig wol" te behoren.

Jan

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Jan

Ongewild speel ik hier ook een rol in.
Dit forum dient alleen te gaan over hoe dexia aan te pakken, maar soms is het voor mij onmogelijk niet te rageren op de vuilspuiterij van een enkeling. Als ik daardoor anderen de lust om hier informatie winnen ontneem spijt me dat.
excusses daarvoor.

Lfs Ad

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ad, je hebt tenminste geen kritiek op anderen, die het beste met ons voor hebben.

Gast

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Gast »

Is het waar dat Piet een premie krijgt voor klanten die hij aanbrengt. En als dat waar is waarom hemelt iedereen hem dan zo op. Dan loopt hij flink binnen!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door croosjes »

Allemaal, Waarom reageert de vast kern van dit forum dan zo snel als de vereniging schadeloosstelling een voorstel doet naar een aandelenlease gedupeerden. En gelijk is er de vaste kern die het voorstel(geen MLM) vergelijken met dexia/legiolease? Of als eigenbelang? En daar zit jij ook bij JAN die zo oordeelt. Dus wie probeert nou alle vliegen te vangen. Lees hieronder:




“”Jan””Men tuimelt over elkaar heen, probeert elkaar vliegen af te vangen en de holle vaten klinken het hardst. En iedereen heeft altijd gelijk! Het lijkt wel of het alleen daar om gaat. Wat een zielig bedoening. Als dit allemaal een representatieve weergave van de "gedupeerde" is, zou je Dexia haast de overwinning gunnen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Wie maakt er nou ruzie onder de verenigingen ik denk zelf Piet omdat hij al twee keer overhoop lag met zijn eigen vereniging en daarna een eigen praat groep op richt. Lees hieronder:


“”JAN””Ziekmakend zijn alle postings waar je dan maar snel doorheen bladert. De ruzies en de haat. De mensen die er een dagtaak van maken om als verlosser op te treden. En dan bedoel ik niet Piet! Want inmiddels is wel duidelijk dat hij de enige is met een zinvolle bijdrage. Klasse van hem dat hij zich niet uit zijn tent laat lokken door het getreiter van velen (zoals onze "taalgigant" Croosjes.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Dat komt ook omdat alles al besproken is tenminste 90% en als de advocaten en rechters hier al geen antwoorden op hebben wat voor aanvulling hebben deze mensen hier dan. Overigens het zijn waardevolle bijdragen die ondertussen zijn aangepast maar waardevol blijven.""GRONDVEST""leeshieronder:



“”JAN””In het verleden waren er meer mensen met zinvolle bijdragen maar die laten zich wijselijk niet meer zien op dit forum.


Mvrgr.ANDRE

F J Goetheer
Berichten: 60
Lid geworden op: 06 sep 2003 13:02

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door F J Goetheer »

Groot gelijk Jan,

Wij als echte gedupeerden hebben hier in feite niets meer te zoeken.
Alles is al wel gezegd en wat nu nog aan de orde komt in getuigd niet van een hoogstaand IQ.
Maar gelukkig is er nu bij PAL goede info op te halen waar we wat aan hebben.
Ik begrijp ook niet waarom ze van de tros dit zover hebben laten komen,
maar ik kan de lol er niet inzien elkaar af te katten.
Toch het oude forum bedankt want daar heb ik veel nuttige info van verkregen.
met vr gr. franske

elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door elende »

Beste mede gedupeerden,


Ook ik heb sterk de indruk, dat dit forum thans in zichzelf is gekeerd met allerlij verwensingen, intriges, natrappen, enz. enz. i.p.v dat we Dexia te grazen nemen.

Ik heb nu zoiets van (uitspraak van Ceasar ??) VERDEEL EN HEERS....... want Dexia lacht ons nu vierkant uit.

Mensen nogmaals, trap toch niet in al dat geleuter van diverse kinkels maar steek je energie in het verkrijgen van je recht !!!!

Pak goede tips op , benut datgene wat van belang kan zijn om je recht te behalen. Onderzoek, ga aan het werk, doe ook moeite en verzamel gegevens om eventueel je advovaat te informeren mocht dit in je voordeel zijn.

Doe dit gezamelijk, eventueel in samenwerking (met goede advocaten) enz. :shock: :shock: :shock:

Maar mensen wees wijs, laat Dexia niet de lachende derde worden.
:idea: JE WEET HET: EENDRACHT MAAKT MACHT :shock: .

Moraal van dit verhaal: verspil geen energie dit leidt alleen maar tot ergenis en verlies.

Ook ik ben gedupeerde maar de vooruitzichten zijn uitstekend. Heb ik zelf ook wat aan moeten doen, met hulp van goede ideeen van dit forum (uit het verleden) en mijn advocaat.

GEWOON DOEN EN DUS NIET ZWETSEN :idea: :idea: :idea:

Groet Elende

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Jan »

Goed gesproken, Elende.
Ook ik ben gedupeerde maar de vooruitzichten zijn uitstekend. Heb ik zelf ook wat aan moeten doen, met hulp van goede ideeen van dit forum (uit het verleden) en mijn advocaat.
Geldt ook voor mij en de groep waarmee we aan het procederen zijn geslagen. De rechter verschuift in ons geval steeds de uitspraak maar voren maar dat de afspraak uiteindelijk voor ons goed gaat uitpakken staat voor mij als een paal boven water.

We hebben de mazzel gehad dat we ten tijde van het "oude forum" bezoeker waren. De stemming was gericht op het samen aanpakken van Dexia. Zonder de tips van indertijd had ik nooit het zwaard opgepakt en was ik zeker en vast door Dexia als een lammetje naar de slachtbank geleid. Daar ben ik mensen als Sara Etty nog steeds dankbaar voor.

En op die manier krijg je zo'n gigant op de knieen. Niet anders.

Jan

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zo is het Jan, ook wij zijn al lang bezig.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door Dubio »

Maar mensen wees wijs, laat Dexia niet de lachende derde worden.
JE WEET HET: EENDRACHT MAAKT MACHT
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen: er is maar één lachende derde: Aegon, en de andere lease-winners die voor de krach van hun aandelen af waren.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door impact »

Ik gun die "lachende derden" graag hun plezier. Aegon zal het lachen binnenkort ook wel vergaan. Verder interesseert de gedupeerden vast alleen of ZIJ straks ook kunnen lachen. :P

gogo
Berichten: 90
Lid geworden op: 27 nov 2003 15:17

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door gogo »

Dubio:
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen: er is maar één lachende derde: Aegon, en de andere lease-winners die voor de krach van hun aandelen af waren.
Wat een geniale opmerking. :idea:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: De onderdrukten van vandaag zijn de onderdrukkers van morgen

Ongelezen bericht door pluutje »

''Dexia en Aegon vochten om een been en de gedupeerden liepen ermee heen!'' :)

Gesloten