LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] antwoordkaart leaseverlies

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ed23
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 apr 2005 23:13

antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Ed23 »

Vandaag brief binnen van leaseverlies met anteoordkaart.
Zit al op de post met een grote NEE erop.

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,

Ik heb vandaag helemaal niets ontvangen

groetjes yvonne s

charlie
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 feb 2004 01:06

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door charlie »

Ook bij mij een NEE erop.
Proberen ze ook nog de mensen te lokken, dat wanneer de REGELING definitief doorgaat, je een eenmalige extra uitkering krijg van 45 euries als je geregistreerd staat bij Stichting Leaseverlies. Ben je ook nog lid van Stichting Eegalease dan ontvang je 90 euries.

STEM NEE

gr. Charlie

honshu
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 aug 2003 21:45

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door honshu »

deze kant een nog groter JA.

leaselotje
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 mei 2005 15:31

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door leaselotje »

'k heb um ook binnen. Wij gaan JA zeggen, maar onze restschuld was dan ook niet zo verschrikkelijk groot (4.300,-) vergeleken bij anderen op dit forum. Dan is het wel een aardige schikking....maarre als de grote meerderheid tegen is, dan kan ik toch alsnog gebruik maken van die schikking, toch :? ? Wij zijn toch niet afhankelijk van het oordeel van St. Leaseverliesleden?

arend
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 nov 2003 04:12

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door arend »

Beste lotgenoten,

Bij ons wordt het ook een grote JA. Bovendien krijgen we nog eens €90 retour! Van hieruit bedanken we Trosradar, Stg. Leaseverlies en Eegalease hartelijk voor wat voor ons bereikt is. We zijn dan ook lid geworden van Troskompas.

Groeten Arend

charlie
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 feb 2004 01:06

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door charlie »

Ik heb wel NEE gestemd, maar van mij mag de meerderheid JA stemmen. Dan krijg ik in ieder geval mijn 45 euro terug die ik in het verleden gestort heb op de rekening van Stichting Leaseverlies. Ik ga toch procederen, maar heb dan zoals aangegeven een geldige stem uitgebracht waardoor ik recht heb op de eenmalige extra uitkering.

richard789
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 feb 2004 07:04

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door richard789 »

Heb ook ja beantwoord
Hoewel ik vind dat ik verkeerd voorgelicht ben,ben ik van mening dat het in mijn geval(kleine restschuld)beter is om "iets"terug te krijgen dan procedure op te moeten starten met hoge kosten en wellicht veel stress.

Begrijp heel goed dat mensen die echt helemaal financieel aan de grond zitten(hele hoge restschuld)niet akkoord zijn met de schikking.
Deze mensen gaan terecht door met hun persoonlijke rechtsgang.

Op zich hebben deze mensen er dus ook geen baat bij om nee te stemmen tegen de schikking....behalve dat ze het dexia nog moeilijker maken...waar ik op zich geen probleem mee heb.
Enige wat dan kan gebeuren is dat schikking niet door gaat en de kleine gedupeerde(zoals ik)geen gedeeltelijke compensatie krijgen.

Ter verduidelijking...wil hier niemand be of veroordelen hoor en wellicht zie ik het ook wel verkeerd(ben geen expert)

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Is al op de post met N E E aangekruist.

De ja stemmers kan ik wel begrijpen.. of toch niet..

Bij het eerste dexia aanbod begreep ik de ja stemmers nog wel, het scheelde maar zo weinig of ik had het toen zelf ook gedaan.. tjonge, wat een spanning.. wat een druk..!!

Maar dan zou ik nu, zelfs na de schikking nog duizenden euro's moeten afbetalen aan dexia en waarvoor ??? voor aandelen die ze nooit gekocht hebben ???

De ja-stemmers van toen zijn de verliezers van nu, want als dank voor hun financiele bijdragen aan dexia beloont dexia hun nu met slechts een schijntje van wat de mensen 'terugkrijgen' die toen de moed hadden om niet op dat aanbod in te gaan, ondanks de aanmoedigingen van de stichting LeaseVerlies.

En nu komt de SLV opnieuw met een aanmoediging, zelfs met een aanmoedigingspremie die voor ons (Eegaleasers) 90 Euro zou zijn.

Toch zeg ik nee, want om eerst voor duizenden Euro's bestolen te worden en dan een schikking te treffen met de dieven om een deel terug te krijgen, waarbij zij dan ongestraft zullen blijven.. hoe kan ik dat mijn kinderen uitleggen.

Het geld wat dexia van mij gestolen heeft was voor hun studies bedoeld.

Hoe kan zwalm uitleggen dat hij geen 10% van ons gestolen heeft ten tijde van invoering van de Euro? Door nu glashard te liegen ! Moet ik dan nu tegen mijn kinderen gaan liegen ?
Zijn dat de nieuwe normen en waarde die balkenbreinde in Europa wil invoeren.
Ieder voor zich en G O D voor ons allen ??

Ja stemers, ik begrijp hoe jullie kapot gemaakt zijn, hoe leeg en moe jullie zijn.
Maar denken jullie dat toegeven aan terreur de oplossing is?

Denken jullie dat de terreur dan minder wordt?

Ik ben bang, dat nu blijkt dat het loont, er ons steeds meer terreur te wachten staat.

Hebben jullie gisteren balkenbrende zijn gezicht gezien toe hij merkte dat de meerderheid van de stemmers T E G E N Europa is.
Het leek net een klein kind dat zijn zin niet krijgt.

Ik heb vanmorgen dus een kaart met een N E E stem op de post gedaan naar SLV en straks ga ik weer T E G E N Eropa stemmen.

En maar blijven hopen dat normen en waarden ooit weer zijn als toen we onze fiets nog gewoon buiten konden laten staan...

F J Goetheer
Berichten: 60
Lid geworden op: 06 sep 2003 13:02

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door F J Goetheer »

Helamaal mee eens IWEBD

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Don Quijote »

NEEen nog eens NEE !!!!!!

Ik kom sowieso niet voor de schikking in aanmerking, omdat ik al bijna een half jaar niet meer betaal voor die mij door SS aangesmeerde rotzooi!

En op 1 juni stem ik ook NEE tegen die zogenaamde Europese Grondwet. Dat stelletje boeven zoals Balkenende, De Geus, Zalm en noem ze allemaal maar op ze zullen het weten!!!

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door keessie »

Piet Koremans wat vind jij hiervan?

Het is toch van de schofterige om de mensen nog eens extra te chanteren door te stellen: Als het ja word dan ontvang je ook nog eens:

45 Euri as lid van LeaseVerlies en als je bovendien zowel lid van LeaseVerlies als lid van Eegalease bent 90 Euri !!!

Stelletje oplichters, dit is allemaal bloedgeld !!

Wat maakt mij die 90 Euri uit !!!

Ik wil mijn inleg van vele 10 duizenden Euri terug en daar ga ik voor procederen.

Van mij krijgen ze 10 x NEE
NEE
NEE
NEE
NEE
NEE
NEE
NEE
NEE
NEE

te horen.

Stelletje struikrovers.
Ik wil mijn ingelegde gelden terug die jullie onregelmatig hebben verkregen.

Kees

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door rust »

ik was al aan het procederen, dus het wordt NEE net als tegen de grondwet.

Mensen als de meerderheid Nee stemt gaat de hele schikking niet door, weet waar je ja tegen zegt, je bent dan overgeleverd aan de dexia honden.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Idaho »

Keessie, was jij niet een van de mensen die zo hard riepen dat de jongens van de stichtingen er lekker met "de contributie" vandoor zouden gaan en nu dat dus niet zo blijkt, ga je het bloedgeld noemen???
Zo lust ik er nog wel een paar, zoals bekend is, zijn er voor en tegenstanders van deze schikking en dat is ieder z'n goed recht, maar loop nou eens ff niet meer te janken om dat geld wat jij en vele anderen over gemaakt hebben aan deze Stichtingen, want dat krijg je dus grotendeels gewoon terug!!!
Je blijft nee zeggen tegen dit voorstel.....prima en waarschijnlijk in jouw situatie ook geheel terecht, maar kom op dan, haal je broek op en ga ten strijde in de rechtzaal, je kunt wel blijven verkondigen dat je tegen bent, maar het wordt zo'n afgezaagd verhaal hier, er komen hier nog maar zo'n 50 tot 100 mensen, dus veel zoden zet het ook niet aan de dijk.

Alles is gezegd, alle voors en tegens zijn benoemd, wat wil je nog meer?

Loekie
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2004 18:47

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Loekie »

Idaho, hoe kun jij nou zeggen dat er 'toch maar nog zo'n 50 à 100' mensen op het forum komen ?? Er zijn er natuurlijk zat die alleen lezen en niet reageren. Hoe weet jij nou hoeveel dat er zijn ? Het kan de keuze van duizenden beïnvloeden. Realiseer je je dat wel ?? Ik vind het heel juist dat een ieder kan lezen wat een ander vindt en denkt om een juiste keuze te kunnen maken. Het stemmen gaat er puur om dat de stichtingen een beeld te krijgen van wat de leden vinden. Niemand is verplicht er ook daadwerkelijk mee in te stemmen als Dexia uiteindelijk met het voorstel komt. Dat kun je alsnog op dat moment beslissen. Iedereen zou NEE moeten stemmen, hoe klein of groot de schuld dan ook is. Dexia is fout geweest en heeft misbruik gemaakt van onwetendheid van mensen en onjuiste voorlichting, en probeert er nu gemakkelijk van af te komen. Dus mensen, stem toch echt maar NEE. Dit is gewoon een strategische zet van de stichtingen. Er is nog heel veel niet uitgezocht en die beerpunt moet gewoon open anders blijft het stinken !

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door keessie »

En weet jij Idaho waar die 45 en 90 Eurotjes vandaan komen???

Dat is niet ons inleggeld bij Leaseverlies & Eegalease Idaho.

Dat is gewoon geld wat komt van Dexia.

De schurkenbank Dexia !!!

Lekker makkelijk om dit bloedgeld ook nog eens uit te betalen.

Wat is nu 45 of 90 Euro voor die oplichters van Dexia !!!

Mijn 10x NEE is al op de bus.

En laat ze die 90 Euro maar in hun adelijke r**t steken daat bij Leaseverlies en Eegalease.

Shame on you Jonkheer meester G.Hooft Graafland.

Kees

P.B.
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2003 19:08

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door P.B. »

Ik heb niets ontvangen. Zijn er meer leaseverlies leden die nog niets ontvangen hebben?

En als de meerderheid TEGEN is, kan ik dan wel gebruik maken van de schikking? of kan dat alleen als de meerderheid vóór is?

Alvast bedankt.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door JH »

P.B. als je instemt met het voorstel dan wordt de bijdrage aan LV en EL
ook teruggestort. Dus ook al is er een minderheid die het met de schikking eens is, dan gaat de schikking voor hen door.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Mijn kaart gaat met een NEE weg omdat ik via de rechter veel meer terug verwacht te krijgen.
Boven dien is dit een Dexia-stunt waar SLV zich voor laat lenen.

SLV zal wel een deal met Dexia gesloten hebben dat er meer ja=stemmers uit de bus moeten komen!!!!

En daarmee zal DExia het einde van het aandelenleaseprobleem kunnen aankondigen.

Wie daarna nog gaat procederen zal als een hebbert bestempeld worden en de media niet meer halen, precies wat Dexia wil (en Duisenberg en Zalm).

Een grote Dexia-truc, dus ook daarom stem ik nee al zal het voor de uitslag niet helpen.

O.D.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Elias »

Mijn kaart gaat natuurlijk weg met NEE !

Ik heb na vijf jaar AEX Plus Effect EN vanwege geen vergunning EN vanwege ontbreken handtekening egaa recht op nietigheid contract, kwijtschelding restschuld EN teruggave inleg met rente.

Die 45,- mag de stichting gebruiken om door te procederen op die per definitie verkeerd ingeslagen weg.

Als je de brief leest van St. LV, met het duivelse verbond met Zalm, Consumentenbond en vooral DEXIA, dan draait mijn maag weer om.

Wat een misleiding, bedrog en valse voorlichting !

Het is een goed recht om ja te stemmen door de mensen die denken daarmee beter af te zijn. Ik hoop dat ze, als het Dexiapuntje bij paaltje komt, geen spijt gaan krijgen.


Groet,
Elias.

Gesloten