background branding

Ontevredenheid over Easypark - reactie Easypark

Easypark

Radar schreef een artikel over parkeerapp Easypark. Gebruikers ervaren regelmatig problemen met het functioneren van de app. Wij vroegen Easypark om een reactie. De volledige reactie van Easypark lees je hier. 

Bij EasyPark willen we met onze service alle klanten de best mogelijke ervaring bieden, we werken voortdurend aan het verbeteren van onze app en service. We koesteren onze 3 miljoen Nederlandse klanten en realiseren ons hoe belangrijk het is om een betrouwbare parkeerapp te bieden. We begrijpen ook dat het frustrerend is om problemen te ervaren bij het gebruik van de service, en willen dit uiteraard zoveel mogelijk voorkomen.

Onze klantenservice in Nederland is 24/7 bereikbaar en we nodigen elke klant uit om contact met ons op te nemen via chat, e-mail of telefoon als er problemen zijn met onze app. De snelste manier om contact met ons op te nemen is via de chat op onze website. We investeren continu in onze klantenservice om ervoor te zorgen dat onze app de beste klantbeleving biedt.

EasyPark Group heeft Parkmobile overgenomen in 2021 en we zijn in 2023 gestart met het migreren van de Parkmobile-gebruikers naar de EasyPark-app. Deze overgang heeft veranderingen met zich meegebracht die in bepaalde gevallen ook enkele onvoorziene effecten hebben gehad op de functionaliteit van de app. We verwachten de klantmigratie voor de zomer af te ronden. Ondertussen controleren we voortdurend en nauwlettend de functionaliteit van de app en versnellen we het oplossen van eventuele problemen die zich tijdens het migratieproces kunnen voordoen.

We analyseren onze procedures met betrekking tot klachten zorgvuldig om ervoor te zorgen dat onze klanten respectvol en professioneel worden behandeld en dat hun problemen adequaat worden aangepakt. We streven naar een optimale service voor onze klanten en zullen gepast actie ondernemen bij alle gevallen waarvan we op de hoogte worden gesteld.